Autor Tema: Birati manju kilometrazu pre opreme?  (Pročitano 1029 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže AlexDjajaZapočeo temu

Birati manju kilometrazu pre opreme?
« poslato: 30. Okt, 2024. 15:26 »
Pozdrav,
u procesu sam promene auta i svoju staru fabiu 1 bih zamenio za superba 3 (2019-2023).
Posto nemam nekog ozbiljnijeg iskustva, interesuje me da li bih trebao da zanemarim naprednije pakete opreme naustrb manje kilometraze?
Naime da li je ambition paket opreme za auto koji je presao 60k km odlicna kupovina, ili je bolje da uzmem npr style paket opreme a auto na satu ima 160k km, cenovni rang oba ta vozila je otprilike identican?

Na mreži zoranius

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #1 poslato: 30. Okt, 2024. 15:35 »
Ja bih uvek pre uzeo auto sa manje pređenih km. Vrlo brzo shvatiš da ti većina napucane opreme ne znači previše u svakodnevnoj vožnji a kvarovi koji mogu da nastanu posle veće kilomtraže će te značajno ostaviti bez novca. Ovo naravno ako manja opreman podazumeva ono što većina automobila ima (klima, abs, neku osnovnu opremu za zaštitu i slično). A alu felne, 19" točkove, kožna sedišta, adaptivni tempomat, kamera i slično je dobro imati (sem kožnih sedišta) ali nisu ključna za uživanje u vožnji.
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Na mreži maradona

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #2 poslato: 30. Okt, 2024. 16:32 »
To zavisi od tebe i tvojih zahteva. Moj Superb je u Ambition paketu, uz neke dodatke. Nemam ni adaptivni, ni lane assist i slično, ali nikad mi to nije ni zatrebalo, iako godišnje prelazim 30-40k. Nekim mojim drugarima je nezamislivo da voze auto koji nema adaptivni tempomat ili slično. Meni je prioritet najsnažniji motor, automatski menjač i najbolja svetla, sve preko toga je samo bonus.

Što se tiče kilometraže, ne mora značiti da se auto neće kvariti. Možda je tu kilometražu napravio po gradu, dok je onaj sa više kilometara vozio 90% na auto-putu.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Van mreže fobia24

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #3 poslato: 31. Okt, 2024. 11:29 »
Za to nema univerzalnog odgovora. Jer kilometraza ne znaci nista. Najvise znaci ko je vozio auto i da li je urnisao auto ili ga je vozio strucno uz dobro odrzavanje. Kod polovanjaka to ne mozes znati. Ne mora da znaci da je bolji auto onaj sa 100.000 od 300.000km jer ako ga je vozio neko bez osecaja mogao ga je urnisati za 100.000km.

Na mreži zoranius

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #4 poslato: 31. Okt, 2024. 15:25 »
Ovo ste naravno u pravu da auto može da bude upropašćen i sa jako malo km. Ako biram od poznatog čoveka koji je manje prešao manje km sa autom i poznatog koji je sa istim modelom auta u mašini nakrcanoj opremom prešao n puta više a da znam da su obojica pazili auto uvek bih uzeo onaj koji je manje prešao. Velika većina dodatne opreme je sada elektronika a tamo je sa povećanim korišćenenjem povećana i verovatnoća kvara.
Možda nije dobra analogija ali skromnija veš mašina koja je za 3 godine oprala veš 150 puta po meni je bolja za kupovinu kao polovna nego ona istog brenda ali sa puno džidža bidža a koja je za 3 godine oprala veš 700 puta.
  • Vozi: Superb 2.0TDI Ambition +

Van mreže Mareska

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #5 poslato: 31. Okt, 2024. 16:15 »
Nisi uzeo najbitniji faktor,a to je koliko ces ti prelaziti godišnje i koliko mislis da zadrzis auto.
Ako mislis da prelazis recimo 15k/km godisnje i da ga zadrzis tri godine,ja lično bi pre uzeo sprtline ili bolju opremu da ima i 150k/km nego klotaru sa 80k/km.
  • Vozi: Superb

Na mreži Lufti

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #6 poslato: 31. Okt, 2024. 16:55 »
Moze i da se u startu uzme auto sa manje opreme i manjom kilometrazom pa da se naknadno ugradi nesto sto je korisno.
  • Vozi: Škoda Scala 1.0 TSI

Van mreže Galaxy

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #7 poslato: 31. Okt, 2024. 18:27 »
Uvek pre biram auto sa vise opreme i odrzavan sa istorijom, nego klot sa malom km bez istorije.

Uvek pre biram opremljen auto stariji god ili dve, nego klot mladji god ili dve.

Probajte isti auto sa ful opremom i klot, videcete da vozite dva razlicita automobila!

Mirise drugacije, izolacija drugacija, sedista drugacija, i mnogo drugih stvari.

Recimo mercedes klasik i avatgard imaju drugacije amorte i opruge.

Ko nije probao, neka ne komentarise.

A to koliko km god prelazi, nije merodavno meni. Hocu da predjem i 5.000km god, ali sa benefitima. Necu da prelazim kilometrazu kao sa sluzbenom klotarom.

Eto, ima nas raznih :)

  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI, 81kw

Na mreži wkobre

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #8 poslato: 31. Okt, 2024. 22:26 »
Vozio sam se u Superbu od @maradona koji je Ambition, što je valjda prvi nivo opreme. Kod mene je L&K. Uopšte nemam osećaj da se vozim u dva različita automobila. Ništa ne fali ni njegovoj izolaciji ili drugim stvarima. Ok, nema kožu... ali su sedišta top.

Imam DCC, pa ću reći da je komad Bilstein B6 kod nas 65k i KIT Commerce ne drži na lageru, već su mi rekli da se čeka i do 6 meseci da stigne. I naravno da su mi ispričali kako već postoji delete kit.
Drugar ima Mercedes S400 (baš onaj testiran na YouTube kanalu Testosteeron), sa vazdušnim oslanjanjem...zamena toga tek košta jezivo.

Treba i na te stvari misliti pre kupovine. Luksuz DSG-a me je koštao 3200e kada je riknuo (detaljnije na drugoj temi).
Zato je najbolje da sedne u oba i vidi sam šta mu najviše odgovara i koliko će to na duže staze da košta. Čak i da hoće posle godinu dana da promeni auto, ko zna da li će nešto da crkne posle nedelju ili mesec dana...a nekada u zavisnosti od opreme to može biti pristojna cena ili dranje.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Bingodalton

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #9 poslato: 01. Nov, 2024. 07:54 »
Za dcc imas i Monroe za 150e.
Bilstein B6 su poboljsanje, B4 su kao zamena, ali razlike u ceni izmedju ta dva skoro i sa nema, la logicno pazaris B6.
Zasto se toliko ceka? Ni proizvodjac ih nije imao na lageru, nego se rezervisu. Mozda je sad bolja situacija.

I ja imam isti utisak, auto ko auto, isto je dole sve, sem tog osecaja lepsih materijala u kabini i to pojedinih. Nije da mi je tabla opsivena alkantarom u Style Plus.
Mada eto razmisljam da presvucem nebo i stubove u crnu alkantaru, da bude iste boje kao crna kozna sedista. I na kraju to je bacanje para koje nikad necu vratiti prilikom prodaje. Isto i za zvucnu izolaciju, koja kod Superba nije na wow nivou, poredeci recimo sa BMW 5 F10. Moze da se poboljsa, a opet bacanje 450e.
A jos sam skinuo rezonator koji tacno na 120 pocne da bruji

Koji DSG ti je riknuo? DQ200?
  • Vozi: Skoda Superb 2.0 TSI 280 4x4

Na mreži Remark78

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #10 poslato: 01. Nov, 2024. 09:46 »
Ja ni ne gledam auta sa klot/lošijom opremom.

Da u 2024. godini vozim auto sa manuelnom klimom, bez komandi na volanu, i bez još dosta opreme.. ne pada mi na pamet, mazohizam.

A to da se više kvare auta sa boljom opremom ne znam šta bih rekao, danas se oprema svakako ugrađuje u sve modele pa se softverski uključi ili isključi, ako pričamo o električnoj opremi. A naravno da je u višim paketima opreme dosta lepši i enterijer, svetla, i kompletan izgled auta. Npr. Superb sa DCC i bez njega, pa to su dva različita vozila u smislu vožnje. Standardni Superb je premekan, ljulja, do te mere da je jedan poznanik na 2 god starom promenio amortizere i stavio neke sportske, tvrde.

Ali svi smo različiti, nekome npr. nije bitno da ima podizače pozadi, kaže da ih nikad ne koristi i ne trebaju mu, pa većina vozača koji imaju automatsku klimu koriste je kao manuelnu, ovo mi je baš neverovatno, često sednem u vozila sa autom. klimom i vidim podešavanje na low, high, ventilator na fiksnoj brzini, itd, da ne poveruješ. Ja npr. 365 dana u godini klimu držim na 23 stepena i ništa ne diram, radi savršeno, svakako mnogo bolje od većine nas. Čak i ono isključivanje klime leti pre zaustavljanja vozila mislim da nije potrebno, negde ranije sam to radio i delovalo mi je da ima kontra efekat, smrdelo je pri sledećoj vožnji. Kada sve prepustim automatici nema nikakvih neprijatnih mirisa.

Pa sve asistencije u vožnji, automatska duga svetla, senzori, ACC, kamere, itd. Sve to znači u vožnji i lepo je imati to, a kada se navikneš teško je vratiti se na klot..

I najbitnije, kada se kupuje nov auto, oprema je jako skupa, razlika između osnovnog i najopremljenijeg modela je baš velika i moraju se nekad praviti kompromisi.
Kada se kupuje polovnjak, ta razlika je mizerna, i zašto onda ne bih uzeo auto sa opremom koja je nekad plaćena nekoliko hiljada eur?

  • Vozi: Škoda Oktavija 1.6 tdi 116ks 2018.

Na mreži wkobre

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #11 poslato: 01. Nov, 2024. 09:53 »
Imam DQ200 na Seatu, radi kao sat. A crkao je DQ381  :(
Vidi neku temu o DSG-u, ostavio sam i slike, ne znam tačno gde je.
B4 i B6 je razlika skoro 10k, ali definitivno je onda bolje ići na upgrade  bravo2

Evo da dodam još koji info u vezi naslova, a poređenje mog i @maradona Superba. Njegov auto je 3 godine stariji, do kraja godine će imati mislim 300k na satu, dok će kod mene 160k. On prži auto non stop, a ja uglavnom kruziram lagano. Prvi vlasnik mog Superba je kućni prijatelj, njegov je uzet nasumično. Oba su servisirana besprekorno. Ja sam imao nekih sitnih, a i skupih problema, on je imao remont alternatora.
Tako da, smartam u današnje vreme gde više mehanika ne igra glavnu ili jedinu ulogu, kupovina auta je čista sreća  :(

@Bingodalton molim te, da ne idemo u off ovde, ako te ne mrzi otvori temu ili mi baci na PP info za zvučnu izolaciju. Tražio sam po netu, ali imam utisak da se kod nas time niko ne bavi. Takođe, ima na Briskoda jedan Rus koji je do metala počupao svoj Superb i uradio izolaciju svuda. Samo ja to ne bih mogao sam nikako  =))
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži wkobre

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #12 poslato: 01. Nov, 2024. 10:09 »
@Remark78

"Da u 2024. godini vozim auto sa manuelnom klimom, bez komandi na volanu"... dobro, to se slažem. Ali imam utisak da danas retko ko i pravi auto bez tih stvari. To je nekako baš basic i stvarno je potrebno (mada je i to relativno kako za koga).

"Čak i ono isključivanje klime leti pre zaustavljanja vozila mislim da nije potrebno, negde ranije sam to radio i delovalo mi je da ima kontra efekat, smrdelo je pri sledećoj vožnji." Veruj mi da ima razlike. Žena dođe do svog odredišta i samo ugasi auto i ode. Dobijem napad astme kad sednem kod nje. Mora stalno dezinfekcija da se radi, jer se oseća buđ. Kod mene se to ne dešava nikad.

"Pa sve asistencije u vožnji, automatska duga svetla, senzori, ACC, kamere, itd. Sve to znači u vožnji i lepo je imati to, a kada se navikneš teško je vratiti se na klot.." Bukvalno sve mi je isključeno od sistema jer me nervira. Osim ACC, ali bi mi bilo ok (ako ne i bolje) da imam običan tempomat  wac1
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži maradona

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #13 poslato: 01. Nov, 2024. 10:12 »
@wkobre potpuno si u pravu, samo mala ispravka, trenutno je na 267k. Auto ne štedim, kupljen je da se vozi, nije retkost da u danu napravim 500km i više. Redovno održavam auto, stavljam originalne delove i to je to.

Opet da ponovim, meni uopšte ne treba sva ta fensi dodatna oprema. Kod Superba ti Ambition nudi sve što je zaista potrebno, eventualno se doplati za nešto kome baš treba. Meni je bitno da taj auto ima snagu, da ubrzava kako treba, da ne moram u gužvi danas stisnuti kvačilo hiljadu puta, da noću jasno vidim put.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Na mreži wkobre

Odg: Birati manju kilometrazu pre opreme?
« Odgovor #14 poslato: 01. Nov, 2024. 10:20 »
Kažem 300k do kraja godine  :P
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K