Autor Tema: KAMIQ plan održavanja  (Pročitano 5963 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži hakkler

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #15 poslato: 30. Maj, 2025. 22:06 »
Tss..2x jeftinije nego u HR.


Van mreže tmartin011

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #16 poslato: 07. Jun, 2025. 17:17 »
Prijatelju, ako je skupo u HR ti zakazi servis u Srbiji ili BIH. Nećeš izgubiti garanciju.
Moj brat dovodi svake godine svoj auto iz Nemačka i ovde radi servis kod ovlašćenog servisera.  Ne gubi garanciju

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #17 poslato: 07. Jun, 2025. 17:43 »
Лукаво + Одличне јагњетине има и у БиХ и у Србији!  bravo2  ;)
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži Sheky

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #18 poslato: 07. Jun, 2025. 17:50 »
Ali prvo servis pa šta ostane pojesti- poskupila janjetina i u BiH 😉
  • Vozi: Octavia CAYT525 1,6 tdi 77 kw 2012

Van mreže chokky

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #19 poslato: 12. Jun, 2025. 13:59 »
Juce sam odradio drugi mali servis, posle 2 godine i 25.000 km - ulje, filter ulja i kociona tecnost - izaslo nesto preko 21.000 din u AC Stojanovic. Oni su mu dali i popust na ruke i delove od 10% jer sam kod njih pazario kola 2023. godine. Prosle godine me je izaslo oko 19.000 (tada je menjano ulje i njegov fliter i polen filter).

  • Vozi: Skoda Kamiq, 81 kW, 6G, Ambition 2023.

Na mreži sheytan

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #20 poslato: 12. Jun, 2025. 15:09 »
A filter za vazduh i filter kabine?
  • Vozi: Forester 2.0 2008., Tucson 1.6T 2023.

Van mreže tmartin011

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #21 poslato: 12. Jun, 2025. 16:20 »
Alpros auto. Servis posle prve godine i pređenih 8.000 km. Ulje, svi filteri i ruke 22.000 dinara. Samo filter kabine košta 6.000 dinara.

Van mreže chokky

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #22 poslato: 12. Jun, 2025. 16:34 »
A filter za vazduh i filter kabine?

Filter klime se menja na dve godine i menjao sam ga prosle a filter vazduha je skoro kao nov, negde sam citao da se on menja na 40.000-60.000 km (ja sam presao 25.000). Ja cu oba da menjam iduce godine. Pitao me je u servisu da li hocu i ta dva filtera, ja sam rekao da necu i kada sam ga pitao da li to ima veze sa garancijom, rece da nema. Inace, oba flitera sam izduvao na kompresor  :)
  • Vozi: Skoda Kamiq, 81 kW, 6G, Ambition 2023.

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #23 poslato: 12. Jun, 2025. 17:57 »
Писано је раније о полен филтеру или филтеру климе, а од Опела сам научио да би тај филтер требало мењати на 15к км или након годину дана.
Мислим да је то добро јер се њега не може посматрати као филтер ваздуха на мотору, с обзиром да кроз њега иде ваздух у кабину и мислим да издувавање компресором не ради посао до краја, јер тако одлазе само механичке нечистоће, а оне бактеријске, невидљиве, или које год се стварају у систему климатизације, остају.
До сада једину примедбу коју имам на Ф4 је управо то око климе, односно, није напунила ни годину дана а почео се осећати "мирис" када се укључи клима, што упућује да то није баш најсрећније решено.

И да, мислим да је потребно најмање једном годишње извршити озбиљну дезинфекцију клима система, најбоље пред летњу сезону, и нормално, тада заменити и полен филтер.

П.С.
Разумна алтернатива су и они трајни, периви филтери, и за филтер ваздуха и за полен филтер.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Van mreže Ljuba

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #24 poslato: 13. Jun, 2025. 10:01 »
До сада једину примедбу коју имам на Ф4 је управо то око климе, односно, није напунила ни годину дана а почео се осећати "мирис" када се укључи клима, што упућује да то није баш најсрећније решено.
Resenje za ovaj problem je gasenje klime na pet minuta pre parkiranja auta ali ostaviti ventilator ukljucen da cirkulise vazduh, da se isuse ventilacioni kanali. Otkad to praktikujem nemam vise smrad u kabini.
  • Vozi: Fabia 2

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #25 poslato: 13. Jun, 2025. 11:54 »
Све познато, јасно пише и у упутствима, али ја Ф4 најмање возим и кад кажем осталим возачима како да се понашају, само заколутају очима и вероватно то не раде, а и мени самом се деси понекад да то заборавим.  :(

Са Ф3, и истим возачима, није била иста ситуација, значи ипак су и инжењери нешто "поправили" у Ф4.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži observer

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #26 poslato: 01. Jul, 2025. 10:56 »
Resenje za ovaj problem je gasenje klime na pet minuta pre parkiranja auta ali ostaviti ventilator ukljucen da cirkulise vazduh, da se isuse ventilacioni kanali. Otkad to praktikujem nemam vise smrad u kabini.

Ja u svom autu izuzetno retko palim klimu isključivo zbog ovoga (vidim u različitim službenim šta znači taj smrad, jezivo je).
Kad baš moram da upalim (najčešće kad vozim starije osobe kojima smeta tzv. "promaja") onda ne samo da je gasim ranije nego kad stanem i svi izađemo iz auta, upalim i ventilator i grejanje na max i ostavim tako da motor radi 10-tak minuta, da se sve dobro prosuši. Nikad nikakvih problema, automobili mi i posle 10 godina mirišu kao novi.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Zdushan

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #27 poslato: 01. Jul, 2025. 16:58 »
Au. Sad kad sam ovo pročitao ne mogu da poništim...

Van mreže fobia24

Odg: KAMIQ plan održavanja
« Odgovor #28 poslato: 06. Jul, 2025. 18:05 »
Posto ja imam barem 20 paljenja motora u jednom danu kada vozim auto, klima je upaljena uvek i ventilator na 3, temperatura leti na "low". Samo kad zavrsam voznju za taj dan, ugasim klimu nekih do 5min pred kraj voznje jer ne mogu da izdrzim vise vremenski. Nemam mirisa, mada je auto nepunih godinu dana star. Posto su mi pauze krace izmedju stajanja, tu ne gasim kllimu pre gasenja motora jer nema smisla.