Na mnogim Favoireitima je pukao blok tamo gde se srafi drzac alternatora. Skinuo sam poklopac lanca (razvodnog mehanizma). Pola srafova nisu mogli da se odviju normalno (šrafovi za ravan šravciger), pa sam morao da dižem ili spuštam mortor kako bi ih odvio udarnim odvijacem. Greda za držanje motora je neophodna
1. Doterati remenicu radilice na 5 stepeni. Razvodna ruka na razvodniku treba da bude okrenuta ka paljenju prvog cilindra.
2. Odviti i skinuti kartetr
3. Odviti i skinuti uljnu pumpu.
4. Odviti remenicu radilice
5. Skinuti razvodnik paljenja
6. Odviti i skinuti poklopac lanca
7. Šravcigerom pomaknuti pleh koji osigurava remenicu bregaste odviti šraf, skinuti zupčanik koji pokreće razvodnik paljenja i lanac. Pazite da ne izgubite kajle.
Kada sam skinuo poklopac video sam da blok nije napukao već da je deo potpuno odlomljen. To je ispalo i dobro pošto je olakšalo rad. Oborio sam ivice brusilicom i odlomljenog dela i bloka motora i sa jedne i sa druge strane kako bi bila što veća površina lepljenja. Sve sam odmastio pranjem u nitro razređivaču.
Zavio sam poklopac za blok i odlomljeeni deo za poklopac onako kako teba da stoji.
Dugo sam istraživao na internetu čime da zalepim. Znao sam da to mora da bude epoksidna smola (tečni metal). Pošto ono što treba da se lepi stoji uspravno najpogodnije za rad je bila WURTHEpoxy stick za metal, 120g To je kao plastelin. Odseče se komad onda se mesi par minuta dok se boja ne ujednači. Onda se zalepi na mesto. Zalepio sam spolja, posle 24 h sam skinuo poklopac i zalepio iu iznutra. posle 24h sam obrusii iznutre višak epoksidne smole kako bi poklopac legao lepo uz blok spolja sam obradio da nosač alternatora legne kako treba, šmirglom 80 i pogodnom daščicom. Rukom sam cimao zalepljeni deo pomerao se ceo motor.
Kod nameštanja lanca bitno je da odnos radilice i bregaste bude 12 osovinica lanca kao na slici 3. ako stavite obe kajle vrlo teško ćete nabaciti lanac. Stavite kajlu samo na bregastu, namestiti zupčanike da budu na dvanaest osovinica lanca od oznake do oznake prvo navuci na osovinu radilice onda paralelno gurati oba zupcanika navući na osovinu bregaste, staviti kajlu na osovinu radilice. Kada se vec menja lanac treba promeniti i semering remenice radilice koji se nalayi u poklopcu lanca. Ja sam kupio imbus šrafove 5 komada 6 x 50 i 1komad 6 x 20 ya šrafljenje poklopca lanca. Momenat stezanja je veoma mali 8 njutna. Vodite računa o tome. Za dihtovanje sam koristio VICTOR REINZ Reinzosil hermetik .