Autor Tema: DPF parametri  (Pročitano 259 puta)

0 članova i 13 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže SusieGlassZapočeo temu

DPF parametri
« poslato: 22. Mar, 2025. 18:50 »
Zdravo! Moze li neko da mi kaze da li su ovo dobri parametri dpf-a i savete za dalje? Prva slika je nakon regeneracije a druga ocitana malopre gde je ostalo tipa 40km do nove regeneracije. Kupio sam malopre bocicu koja se sipa u rezervoar za dpf. Kako to pravilno da uradim i koliko cesto da sipam? Takodje, da li dpf aditiv sme da se mesa sa aditivom za dizne (oba sam kupio K2)?
Hvala unapred!
  • Vozi: Octavia III A7 elegance 1.6 tdi 77kw combi (2013)

Van mreže tivan

Odg: DPF parametri
« Odgovor #1 poslato: 25. Mar, 2025. 10:17 »
Po ovome na slici Vas DPF je za zamjenu. Ukupna kolicina pepela je na skoro 100%. Ili ciscenje...

Sto se tice DPF aditiva, na njemu pise u uputama na koliko se sipa, najcesce 2000 do 3000 km. Sipa se na skoro prazan tank, dakle na bengi prije nego krenete tankati tako da se dobro pomijesa sa gorivom. Za mjesanje sa drugim aditivom mislim da nije preporucljivo. Sipajte jedan, pa nakon dva rezervorara mozete drugi ako zelite.

Ali obzirom na zapusenost DPF-a, vama tu DPF aditiv nece nesto previse znaciti (iako slobodno ga sipajte kad ste kupili vec). On se koristi preventivno, tj, tko cesto radi gradske voznje taj aditiv bi trebao u teoriji pomoci tako sto malo snizi temperaturu izgaranja pa tako i automobil u gradskoj voznji moze kompletno izvrsiti regeneraciju.
 
Vama ovo gore na slici je otvorena voznja? Koji model skode imate? Pitam samo informativno, jer ja nema sanse da na mojoj skodi sa 40% zapusenosti  izguram 300 km svoje voznje izmedju dvije regeneracije, osim ako je full otvorena cesta ili autocesta.
  • Vozi: Octavia 3, 1.6 TDI

Van mreže SusieGlassZapočeo temu

Odg: DPF parametri
« Odgovor #2 poslato: 25. Mar, 2025. 11:09 »
Ovo je skrinsot od juce odmah nakon regeneracije. Nista mi nije jasno
  • Vozi: Octavia III A7 elegance 1.6 tdi 77kw combi (2013)

Van mreže AcoSk

Odg: DPF parametri
« Odgovor #3 poslato: 25. Mar, 2025. 14:07 »
Sta ti nije jasno?
Oil ash se ne unistava regeneracijom, vec se samo talozi. Tebi je na 94%.
Soot mass ide do 24g. Tada se pali regeneracija te se tako spusta na oko 5g i sve tako u krug.
Otprati na koliko ti pali regeneraciju, ako je bas ucestalo onda vidi da operes dpf, zamenis ili izvadis.
Po screenshot-u bih rekao da ti radi na oko 400km sto je nije lose toliko (zavisi da li je bio grad ili otvoren put)

Van mreže SusieGlassZapočeo temu

Odg: DPF parametri
« Odgovor #4 poslato: 25. Mar, 2025. 14:35 »
Hvala na odgovoru. Do sad sam vozio benzinca pa sam presao na Skodu dizela zato nemam pojma. Radi regeneraciju na 350km. Da li je Oil ash opasan ako je ovoliko natalozen?
  • Vozi: Octavia III A7 elegance 1.6 tdi 77kw combi (2013)

Van mreže AcoSk

Odg: DPF parametri
« Odgovor #5 poslato: 25. Mar, 2025. 16:52 »
Jeste opasan ako stvori veliki pritisak (usled zacepljenog dpf-a).
Diferencijalni pritisak ti je skroz dole desno u aplikaciji. Ako na gasu ide na preko 100-150mbar (hPa) to nije dobro (kazu i preko 50mbar ne valjda, ali na mnogim ide i preko 150 i tako se auto vozi vec duze vreme bez problema.
Svakako mozes da skines i operes dpf (mozda ultrazvucno u Bg-u). Razna su misljenja o pranju dpf-a, tako da necu ulaziti u polemiku oko toga.