Autor Tema: 1.5 tsi mhev?  (Pročitano 696 puta)

Nenad78 i 21 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže BucaZapočeo temu

1.5 tsi mhev?
« poslato: 08. Apr, 2025. 17:54 »
Zanima me vase misljenje, vredi li ici na ovo ili se bolje drzati karoka sa nekim dizel agregatom? Je li u njemu dq381 dsg ili gresim? Zbog dece mi uvek fali prostora ali ne bih bas i da posle 4god provedem vise vremena kod mehanicara nego u voznji?
Sada je na "akc" 36k pritom u selectionu ima sasvim lepo opreme... Ako neko ima neki treci predlog rad sam da cujem...
  • Vozi: A7 octavia

Van mreže Filip BG

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #1 poslato: 09. Apr, 2025. 09:55 »
Poštovani,

U Kodiaq-u jeste DQ381 - piše "mokra kvačila sa 7 brzina".

Pošto je u pitanju Mild Hibrid on bi trebalo da bude oslobođen tzv. poreza na luksuz, tj, poreza na upotrebu motornih vozila.
Za 2.0 tdi taj porez iznosi 16.430 dinara godišnje, a za mHEV se ne plaća. Kad sve to stavite u računicu videćete da li Vam se razlika u ceni od preko 4000 evra otplati i kada.
Jedan član porodice naručio je na sajmu Superb 1.5 TSI mHEV, pa ću više utisaka iz prve ruke imati za dva meseca, kada stigne.

Ako već kupujete nov auto na sajamskim akcijama i ako vam gepek kod Karoq-a nije premali onda je moj predlog Karoq, na koji je ove godine najveći popust.

Možete doplatiti petu godinu garancije i onda ste uz održavanje u ovlašćenom servisu i tokom šeste godine pokriveni kulancom.
« Poslednja izmena: 09. Apr, 2025. 10:01 Filip BG »
  • Vozi: Superb mk3 1.5 TSI

Van mreže vakilee

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #2 poslato: 09. Apr, 2025. 10:05 »
Da li si u mogucnosti da probas oba agregata prije kupovine?

Ja ti mogu samo reci iz mog licnog! iskustva sa Superb-om, 1.5 TSI, 150 konja, 2019 godiste, limuzina sa DSG-om: motor je sasvim zadovoljavajuci za "normalnu" voznju. Ne osijeti voznju od 140-150. Imao sam problem u pocetku sa D modom voznje, jer je "lijen" (za mene, opet se ogradjujem) ali u S kada radi DSG vise je nego dobar.

Problem sa Kodiaq-om jeste sto je tezi od Superba sigurno 200kg, (Wikipedija kaze da ima od 1660-2080kg) - tako da smartram da vozilo ovih gabarita nema smisla uzeti nista ispod dizela od 190 konja ili benzinca (ako ti nije problem potrosnja) od 204 konja.

Ja licno da uzimam Superba ponovo ne bih isao ispod 2.0 od 190 konja. To je prava mijera za ovaj auto a i za Kodiaqa.
  • Vozi: Skoda Superb 1.5TSI

Van mreže BucaZapočeo temu

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #3 poslato: 09. Apr, 2025. 11:06 »
Hvala na odgovorima ljudi, nazalost nisam u mogucnosti da ista probam sve se porucuje.... Prvi pik bio je karok ali je malo manje od 30k Dsg sa 1.5 tsi, 2.0 tdi je minimum 33k pricam o dostupnim vozilima, onda sam razmisljao i o corolli cross kao opciji medjutim i ona je skoro 36k, nesporan je kvalitet toyote ali kad se vec penjem na tu sumu kodiaq je spolja MENI LICNO daleko lepse vozilo, da ne spominjem komoditet itd, prihvatio bih mu cak i malo lenjosti obzirom da sam vozio karoq sa 1.0 koji slazem se moze biti bolji i veci ali mene sluzio kao top motor, pun kao sibica gutao je cg puteve pritom je po nekim mojim merilima bio i vrlo ekonomican... Sada doslo vreme za obnovu a  i zbog lepse polovine dsg je must have pa se vrtim u krug sa pitanjem sta mi je ciniti...
  • Vozi: A7 octavia

Van mreže vakilee

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #4 poslato: 09. Apr, 2025. 11:14 »
Buca,

koliko kosta Kodiaq 1.5 TSI od 150 konja a koliko 2.0 TDI od 190 konja oba uparena sa DSG sa istim paketom opreme i DSG-om?
  • Vozi: Skoda Superb 1.5TSI

Van mreže BucaZapočeo temu

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #5 poslato: 09. Apr, 2025. 11:49 »
Buca,

koliko kosta Kodiaq 1.5 TSI od 150 konja a koliko 2.0 TDI od 190 konja oba uparena sa DSG sa istim paketom opreme i DSG-om?
Tsi je 36k
2.0 tdi 42.8k
  • Vozi: A7 octavia

Na mreži maradona

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #6 poslato: 09. Apr, 2025. 12:23 »
Najbolje rešenje bi bilo 2.0 TSI :)
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Van mreže BucaZapočeo temu

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #7 poslato: 09. Apr, 2025. 12:25 »
Najbolje rešenje bi bilo 2.0 TSI :)
Jos skuplji od tdi i samo u 4x4
  • Vozi: A7 octavia

Na mreži maradona

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #8 poslato: 09. Apr, 2025. 12:28 »
Znam, šalim se.
Iskreno, 1.5 TSI u Kodiju mislim da troši solidno zbog samih gabarita vozila i “aerodinamičnosti”.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG

Van mreže Filip BG

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #9 poslato: 09. Apr, 2025. 13:48 »
Buca,

koliko kosta Kodiaq 1.5 TSI od 150 konja a koliko 2.0 TDI od 190 konja oba uparena sa DSG sa istim paketom opreme i DSG-om?

Mislim da i slabiji 2.0 TDI od 110 kW, sa svojih 360 Nm, dostupnih 1600-2750 obrtaja, solidno nosi Kodiaq, a osetno je jeftiniji.


  • Vozi: Superb mk3 1.5 TSI

Van mreže vakilee

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #10 poslato: 09. Apr, 2025. 13:57 »
Tsi je 36k
2.0 tdi 42.8k

7.000€ je dosta novca.

Odluku mozes donjeti samo ti, tj. vi. Meni je 1.5 TSi od 150 konja u Superbu "malo". Ne bih ga vise kupio. Ako opet mora benzin, onda samo novo voziloi sa minimum 200 konja. Ogradjujem se i govorim za moj dojam.
 
Prije ovog auta sam vozio 2.0 TDI od 150 konja i mnogo mi je bolje lezao i "bolje" vukao iako je na papiru sve isto. Vjerovatno je 70NM obrtnog momenta pravilo razliku.

Na Kodijaka ide po meni, dizel agregat sa bar 190 konja i bar 400Nm. Neko kome ne smeta tromija voznja moze proci i sa 150 konja i 320Nm.
  • Vozi: Skoda Superb 1.5TSI

Na mreži wkobre

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #11 poslato: 09. Apr, 2025. 14:13 »
Ne znam baš oko tih tvrdnji da je taj motor od 190 nešto preterano superiorniji u odnosu na 150. @maradona se vozio u mom autu koji je slabiji, a pritom i teži od njegovog jer je napunjen opremom...i nije on nešto bio nezadovoljan kako ide. Zapravo je razlika na većim brzinama (čini mi se ~130+), gde njegov nastavlja lepo da puni, a moj slabije.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Van mreže BucaZapočeo temu

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #12 poslato: 09. Apr, 2025. 14:21 »
Od 0 do 100tke razlika je 0.1s u korist dizela.
  • Vozi: A7 octavia

Na mreži wkobre

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #13 poslato: 09. Apr, 2025. 14:39 »
Svakako bih dao glas za 1.5   ;)
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži maradona

Odg: 1.5 tsi mhev?
« Odgovor #14 poslato: 09. Apr, 2025. 15:33 »
Ne znam baš oko tih tvrdnji da je taj motor od 190 nešto preterano superiorniji u odnosu na 150. @maradona se vozio u mom autu koji je slabiji, a pritom i teži od njegovog jer je napunjen opremom...i nije on nešto bio nezadovoljan kako ide. Zapravo je razlika na većim brzinama (čini mi se ~130+), gde njegov nastavlja lepo da puni, a moj slabije.
Na papiru je 0-100 razlika 1.3s. Iskreno, nisam osetio da 150ks ide slabije drastično, ide sasvim fino i dovoljno za 85.7%  :)) vozača. Verovatno je razlika u većim brzinama kao što je wkobre rekao.

Odosmo u off, ali ne mogu da ne spomenem kako ide 280TSI Stage 1. Totalno druga dimenzija u odnosu na TDI, bukvalno sam spreman da uzmem takav polovan (2017-2019) pre nego novi TDI200. Ne pišem ovo konkretno autoru, nego kao savet nekom ko će možda čitati ovo za X vremena - provozaj i videćeš.
  • Vozi: Škoda Superb 3 140KW TDI DSG