Moguće da je ovo bio samo placebo nakon ažuriranja. Opet se dešava isto ali u manjoj meri i to samo kad se auto dobro zagreje i sa puno šaltanja. Kako je rečeno prilikom primopredaje vozila ako se i dalje bude javljalo da se uradi zamena duplog kvačila.
Kako posedujem vcds počeo sam malo istraživati da li je moguće s njim pročitati stanje kvačila tj. koliko je potrošeno. Naišao sam na ovo za dq200 0cw:
Kvačilo 1
IDE06293-ENG120904 minus IDE06287-ENG120906 > 2mm
kod mene: 1.7mm
Kvačilo 2
IDE06283-ENG120908 minus IDE06291-ENG120901 > 1mm
kod mene 1.6mm
Iz ovoga sledi da je K1 ispod minimuma i moguće da zbog toga imam problem. Zašto je sada u manjoj meri izražen, pa verovatno je urađena adaptacija menjača nakon ažuriranja. I K2 je blizu kraja.
Ako neko ima mogućnost da proveri na svom autu ove parametre za dq200 0CW pa da uporedimo bio bi zahvalan. Ako se ispostavi da je ova metoda tačna sigurno će koristiti svima.