Autor Tema: Prebacivanje sa benzina na plin  (Pročitano 1656 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ugljesa50Započeo temu

Prebacivanje sa benzina na plin
« poslato: 13. Avg, 2025. 10:11 »
Mnogih gluposti sam se naslusao o plinu. Vozim na plin 25 godina, od nedavno sekvent sistem. Postoje razna misljenja na kojoj temperaturi rashladne tecnosti u isparivacu auto treba da prebaci na plin. Uvrezeno je misljenje je da je to 30 ili 40 stepeni celzijusa. Na tomaseto forumu sam video da njihovi isparivaci rade odlicno na 20 stepeni. Pisao sam Tomasetu, odgovorio mi je automatski mejl da su na kolektivnom odmoru do 27 avgusta

U AC Stag manuelu sam video da je temperatura prebacivanja podesena na 30 stepeni. U njihovom softveru se moze podesiti izmedju 10 i 90 stepeni. Dok se ljudi iz Tomaseta ne vrate sa odmora, zelim da cujem vasa iskustva. Meni je izgleda podeseno na 40 ili vise. Ne prebaca mi brzo. Videcu to kada kupim AC Stag kabal.
  • Vozi: Skoda Fabia MK1 1.4 MPI


Na mreži mihajloalasp

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #1 poslato: 13. Avg, 2025. 10:46 »
ja sam ga na svim vozilima podesavao na 30 stepeni, leto-zima. I uvek imao istu kombinaciju, stag racunar, stag ili rail dizne i tomaseto isparivac, radi apsolutno bez greske. kad nabavis kabl, dacu ti precizno objasnjenje kako da mu precizno ustelujes mapu ubrizgavanja.
  • Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X

Na mreži Warlock

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #2 poslato: 13. Avg, 2025. 17:22 »
Ima dosta parametara koje treba ispratiti. Idealno zimi je 28 stepeni a ljeti 38. Da ne bi doslo do trzanja i gasenja auta. Odnosno moze biti na 28 i ljeti ali upaliti auto i sacekati koji minut da se podigne malo radna temp da ne prebaci odmah na plin. Takodje zavisi i koji je pritisak podesen kao i koliko su razbusene dizne. To sto ce tebi napisati Tomaseto ti nije bitno,jer imas Stag opremu.
 Po meni je dobro podesiti da prebaci na plin kad je postigao zadatu temperaturu i prebacis 2000 obrtaja.

Takodje sekvent plin je nauka za plin koji si nekad koristio.

Tu sam na usluzi.
  • Vozi: Fabia

Na mreži zare

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #3 poslato: 13. Avg, 2025. 23:02 »
Meni fabrički BRC prebacuje na temperaturu. Broj obrtaja nema veze, može da prebaci u mestu dok stojiš.

Na mreži Warlock

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #4 poslato: 14. Avg, 2025. 07:33 »
Moze svaki da prebacuje na temperaturu ali onda duze se vozi na benzin.
  • Vozi: Fabia

Van mreže ugljesa50Započeo temu

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #5 poslato: 20. Avg, 2025. 14:20 »
Car LPG reducers generally function optimally when the coolant temperature is around 20 degrees Celsius. This temperature range ensures efficient vaporization of the LPG and stable fuel delivery to the engine.
Here's why:

    Coolant as a Heat Source:
Car LPG reducers use engine coolant as a heat source to vaporize the liquid LPG. The coolant's temperature helps the reducer efficiently convert LPG from a liquid to a gaseous state.

Optimal Temperature:
A coolant temperature of 20°C is generally within the ideal range for proper reducer operation. This temperature ensures that the LPG vaporizes completely and at a consistent rate.

Sačekaću još odgovor Tomaseta. Ako njihov isparivač radi odlično na 20 stepeni celziusa onda će i motor raditi dobro. Ja sam staru Škodu palio na 0 stepeni na plin. 20 stepeni mislim da će biti više nego ok. Utvrdićemo eksperimentalno krajem avgusta.
  • Vozi: Skoda Fabia MK1 1.4 MPI

Na mreži Warlock

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #6 poslato: 21. Avg, 2025. 13:15 »
Ovo je pisana forma. Nema tonskog zapisa. Mada ti mozda imas neku apk koja ti prenosi audio, u ovo doba tehnike svasta je moguće. Sto se tice sekvent plina mogu da predajem dosta, jako mnogo iskustva, pogotovo sa AC Stag,

Znaci mesas babe i zabe. Venturi sistem koji si ti koristio nema sličnosti sa sekvent sistemom. Dakle podesavanja skroz drugacija, nacin rada skroz drugaciji. Oprema da ne pricam.
Dakle to je pomocno gorivo u autima, nije primarno, ne treba ti da imas probleme sa motorom da bi ustedeo neki dinar. Auto sa ispravnim termostatom prebacuje na tng za nekih 1000m ko me je to puno da ceka onda ne treba ni da vozi na tng.
  • Vozi: Fabia

Van mreže ugljesa50Započeo temu

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #7 poslato: 21. Avg, 2025. 13:35 »
Auu brate, nisam znao da si doktorirao na sekventu. Ima i drugih doktora, a i ja sam na postdiplomskim studijama sada, tako da polako ne trebaju mi ni babe ni žabe već prave informacije, a imam ih već sada, samo čekam neke potvrde.  Znam ruski i engleski. Sve što sam naučio je bilo od Rusa ili Amerikanaca, ovde su slabi majstori. U to sam se uverio milion puta.  Pozdrav i sve najbolje.
  • Vozi: Skoda Fabia MK1 1.4 MPI

Na mreži zare

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #8 poslato: 21. Avg, 2025. 16:29 »
Ne znam odakle sada temperatura prebacivanja od 20 c kada je uvek bilo 35-40?

Van mreže ugljesa50Započeo temu

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #9 poslato: 21. Avg, 2025. 17:05 »
Ha, ha, ha.  U nekim uputstvima zaista se preporučuje da se prebacivanje sa benzina na plin vrši na 30, 40 stepeni a to se pravda time da isparivač na toj temperaturi sigurno pretvaraju tečni plin u gasoviti. U svim manualima za isparivače  koje sam ja video se govori da na 20 stepeni sigurno isparivač pravi kvalitetan gas od tečnog TNG-a. To većina isparivača radi i na nižim temperaturama od 20 stepeni. Dogma kod majstora je uvek velika. Štelovanje prebacivanja kod AC Stag je od 10 do 90 stepeni, pa kako ko voli.  Tomaseto mi je bitan zato što je na mom autu Tomasetto Alaska A09. AC stag 4 plus je kompjuter.
  • Vozi: Skoda Fabia MK1 1.4 MPI

Na mreži Warlock

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #10 poslato: 21. Avg, 2025. 17:11 »
Tomaseto alaska je najeftiniji isparivac. A iz neke prakse kad se podesi isparivac ispod 27 stepeni to je takav udar na motor, kao da pukne nosac. I obicno se ugasi. Motor sa remenom moze i da prezubi. Takodje ima i neka mapa za ubrizgavanje pa se i ona mora stelovati na osnovu faktora temperature tng. Moras jos malo da citas. Stag 4 je mator isto. I daleko jenod savrsenog uredjaja. Koje injektore imas?
  • Vozi: Fabia

Van mreže ugljesa50Započeo temu

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #11 poslato: 21. Avg, 2025. 17:32 »
U Americi mnogi šteluju prebacivanje na 20 stepeni. Nikome nije eksplodirao motor niti pukao kaiš. Moj motor ima lanac, ne kaiš. Temperaturu sam podesio na 25 stepeni. Motor je dva puta bio blizu eksplozije ali do eksplozije nije došlo. Šalim se. Motor radi savršeno. Ne oseti se kada prebaci na plin. Prebaci desetak sekundi posle paljenja na benzin na ovoj temperaturi kada je hladan. Vruć posle par sekundi. Najjeftiniji isparivač radi svoj posao.
  • Vozi: Skoda Fabia MK1 1.4 MPI

Na mreži zare

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #12 poslato: 21. Avg, 2025. 18:01 »
Tomaseto alaska je najeftiniji isparivac. A iz neke prakse kad se podesi isparivac ispod 27 stepeni to je takav udar na motor, kao da pukne nosac. I obicno se ugasi. Motor sa remenom moze i da prezubi. Takodje ima i neka mapa za ubrizgavanje pa se i ona mora stelovati na osnovu faktora temperature tng. Moras jos malo da citas. Stag 4 je mator isto. I daleko jenod savrsenog uredjaja. Koje injektore imas?
Može da čita koliko hoće, bez prakse nema ništa. Ne postaje se inženjer čitanjem, nego rešavanjem problema.
Zbog takvih "majstora" koji su podesili da se prebacuje na plin na 20-tak stepeni (praktično za par sekundi), moja koleginica je jesenas čekala u mestu po 5 minta jer nije mogla da krene. Kad je uspela da mi objasni šta joj se dešava odmah sam znao šta je. Otišla kod majstora, podigao temperaturu i više nikad nije imala problema.

To što nešto može da radi ne znači da tako treba. Kao čuveno paljenje na plin na mrazu. Može na Venturiju po nekom ali to je smrt za motor. Ali nema to veze, važno je da može.

Van mreže ugljesa50Započeo temu

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #13 poslato: 21. Avg, 2025. 18:15 »
Ne palim auto na plin. Slažem se da je kontrolisani eksperiment ono što vodi napred. Volim da eksperimentišem i podešavam po mom nahođenju u skladu sa teorijom mogućeg. Ne radim ono što je nemoguće. Prvo teorija pa eksperiment. Za sada je sve ok.
  • Vozi: Skoda Fabia MK1 1.4 MPI

Na mreži Warlock

Odg: Prebacivanje sa benzina na plin
« Odgovor #14 poslato: 21. Avg, 2025. 18:40 »
Majstore moj. Cim si ti napisao kako se vozi u Americi na plin, kraj price. Hahahahahaha znas li ti da je to tamo manje od 0.1%

I o cemu dalje pricati.

Tvoj auto je toliko star  da ti lose prebacivanje ne mozes ni osjetiti. A i opste je poznato da ti motori se solidno griju.

Da ti dočaram, kad stavis na 20 stepeni to je isto ko kad si mnogo gladan a daju ti da jedes hladne jagnjetine. Znaci jedes ti to ali nije ti lepo veruj mi


Dakle na sve manje od 30 stepeni imas siromasnu smesu, neravnine gasa, gasenje a zna se desiti da lede cevi.
  • Vozi: Fabia