Za ovu Škodu ali i za sve kasnije struja i dobar rad alternatora je od izutetnog značaja. Dve stvari su najbitrne kod Alternatora, lageri i regler. Čim sam kupio Škodu skinuo sam alternator, lageri su zvrčali a četkice na regleru su bile pri kraju. Već kod prvog koraka odvijanje matice remenice sam bio u problemu. Naime da bi se odvila matica mora se kao kontra upotrebiti heksa pin. on se mora provući kroz gedoru. Kupio sam 24 gedoru i navario staru sipku od prastare gedore (vidi sliku), gedoru stavio na maticu remenice a kroy gedoru provukao heksa pin (nemojte gurati šravciger u peraja jer su slaba i pući će.) Matica je odvijena i remenica skinuta.
Drugi korak skidanje reglera, treću korak odvijanje 4 štafa sa zadnje strane i rastavljanje kućišta. Kada se rastavi kućište donji  manji lager je dostupan i može se skinuti uz pomoć malog radapcigera. 
Sledeći korak je bila  nemoguća misija, odnosno izbijanje osovine rotora sa lagera. Našao sam cev na koju je naleglo kućište i udarao čekićem od dva kg poi osovini Osovina nije popustila. Mogao sam jačim udarcima da polomim kućište ali se osovina ne bi razdvojila od lagera. Onda sam na internertu našao rešenje. Odvio sam četiri šrafa udarnim odvijačom i iybio lager iz kućišta zajedno sa  osovinom. Dremelom sam isekao i spoljni i unutrašnji prsten lagera. Osovina i unutrašnji prsten su korodiraliu i sjedinili se.
Pogledajte video ya koji sam priložio link, ali do kraja.  
Nemojte kupovati lagere za alternator na pijaci. SKF su dobri lageri, njih sam kupio i novi Bosch regler. Alternator radi besprekorno.
https://www.youtube.com/watch?v=sTTfemu_gcY