Autor Tema: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca  (Pročitano 413 puta)

predragas, aldabic, Mareska, Sreten, milosn8, nikola_ns, brkati, superhik, MAKS (+ 1 sakrivenih) i 23 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Warlock

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #15 poslato: 17. Okt, 2025. 12:58 »
Ja recimo znam neke sto su čačkali mečku pa posle zamene cirkus krenuo. Ulje konkretno nije poznato mimo ovlašćenih servisa. Ne treba se zezati.
  • Vozi: Fabia


Na mreži wkobre

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #16 poslato: 17. Okt, 2025. 19:45 »
Ima ovo G004000M2 , ali mislim da je sintetika. Ne znam, možda je ta priča o mineralnim takođe vezana za starije mehatronike, zaista nisam toliko duboko zalazio u materiju.  wac1
Možda je najbolja adresa servis koji se bavi time, pitaš koliko bi koštala zamena ukoliko bi insistirao da se to uradi i neko iskustvo pozitivno/negativno nakon toga.
Ne bi bilo loše da napišeš i ovde ukoliko nešto uradiš povodom toga.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži DJM

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #17 poslato: 17. Okt, 2025. 22:13 »
Zasto da dira ulje u mehatronici? Daj mi samo jedan razlog? Nije to mokri menjac pa da ulje pregori, suhi menjac je upitanju!
Kao prvo sama riječ kaže mehanotronika u kojoj se nalaze aktuatori koji se mehnički pokreću pomoću pritiska ulja znači imaju mehanički dijelovi koji se kreću i samim tim trenjem na vremenski rok kontaminiraju ulje, dalje radi se o velikim pritiscima ulja u kućištu hidro bloka i poznato je da su hidraulična ulja higroskopna i uzimaju vlagu iz prostora pa samim tim i degradiraju i oksidiraju i na vremenski rok je potrebno mijenjati, nije za džaba unutra i uljni filter samo taj podatak govoei da se ulje kontaminira i treba mu filter da ga održi čistim od čestica, i bilo bi tu još faktora ali mislim da je dovoljno da se shvati.
A sad ti daj jedan razlog zašto ga netreba nikad mijenjati samo nemoj da bude zato što je proizvođač tako napisao , jer napisao je i za mijenjački sklop sa diferencijalom pa svi oderda mijenjaju ulje u njemu i znači tamo treba a ovamo netreba a fabrika kaže za obadva "for life"
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži Warlock

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #18 poslato: juče u 09:49 »
Razlog da se ne dira ulje, jer jos niko ne zna koje ulje tacno ide unutra, nema da se procita tacna garadacija! Pitao sam vise majstora koji rade dq200. Jasno rekli da se ne dira ulje. Dakle tu stavljam tacku na dalje pisanje a moje strane. Vudu mehanicari sve rade i sve menjaju. Opšte je poznato da su jugovici (nas narod) najpametniji za sve, pa otud i to. U fabrikama 50 inženjera radi na nekom sklopu inovaciji, kod naseg mehanicara dodjes. On kaze to nije potrebno. Moze auto i bez tog i te priče! Verujte brzo ce plakanje da počne, postaće katalizator dpf egr vrlo vrlo skupe igračke. Preko noći ima da dignu norme i da osisaju narod koji ne zna vise gde udara.
  • Vozi: Fabia

Na mreži brkatiZapočeo temu

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #19 poslato: juče u 10:07 »
Ima smisla to sto kazes, dobio sam istu informaciju od par majstora, tako da sta znam... bolje da ne diram menjac.

Gde raditi mali servis, kako se krecu cene. Imam ovlascenog servisera na 2 min od mene pa razmisljam mozda tu da radim?
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG

Na mreži wkobre

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #20 poslato: juče u 10:12 »
Za mehanički deo si bezbedan, promeni slobodno. Mehatronik... odluči sam.

Imaš dosta ovde tema o servisima i razne preporuke. Opet, ti odlučuješ šta ti se najviše sviđa. Ukoliko odeš kod tog blizu tebe, probaj naći temu o njemu (sigurno ima ako je ovlašćeni), pa prenesi svoje iskustvo. To uvek svi pomno prate  bravo2
Cene variraju u zavisnosti od ulja koje izabereš, delove i sam servis (u ovlašćenom ne biraš ništa).
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži DJM

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #21 poslato: juče u 11:36 »
Ima jedna očita nelogičnost u tome šta kažu "majstori" za DQ 200 a to je da se ulje nedira e sad pitanje bi bilo za "majstore" kad rastave mehanotronicu i zamene hidro blok kućište filter i filter da li onda pokupe staro ulje i vrate ga u mehanotroniku ili možda slučajno naspu novo ulje a zanimljivo je kada obave servis i naravno da ne sipaju staro ulje valjda niko nije toliko naopak da to uradi , e sad pitanje je kako onda znaju koje ulje sipaju kad to sastave onda znaju koje novo ide a do tada neznaju pa ima li ta priča logiku i slijed radova i servisa , nikoga ne podcjenjujem ni njegovo znanje ni iskustvo ali evo recite vi ima li ova priča logiku.

Ne bih ja rekao da su ex jugovići tako neuredni za održavanje auta možda neki siromašniji sloj koji vozi stara auta krpi se sa EGR I DPF OFF , ali bogami novija auta i samo na ovom forumu se vidi da se itekako vodi briga za uredno održavanje stoga i tolika pitanja , ja gledam samo osnovno održavanje malo ko vozi ulje preko 10 hiljada i uredno menja filtere i ljudi održavaju generalno uredno i na vrijeme, dok za ostali dio EU nebi moga rećinda se toga pridržavaju osim u garanciji i lizingu jer moraju a i tada na 30 hiljada a posle veoma loše i neuredno za razliku od nas.
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži Mareska

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #22 poslato: juče u 12:34 »
Ima smisla to sto kazes, dobio sam istu informaciju od par majstora, tako da sta znam... bolje da ne diram menjac.

Gde raditi mali servis, kako se krecu cene. Imam ovlascenog servisera na 2 min od mene pa razmisljam mozda tu da radim?
Oko 20k/din u ovlascenom za taj motor.
  • Vozi: Superb

Na mreži wkobre

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #23 poslato: juče u 13:06 »
@DJM kod nas ima elektroničara koji repariraju DSG. Naravno, nakon završenog posla da ide sveže ulje. Šta tačno sipaju, ne bih znao... ali se šifre OEM ulja, kao i alternativnih itekako može naći. I ima mi smisla sve što si rekao. Međutim neposredno pred zamenu ulja u DQ200 imao sam veliku havariju sa DQ381 koji me je koštao poprilično (druga tema). Tako da nisam imao hrabrosti i sa tim da se igram.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži DJM

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #24 poslato: juče u 13:26 »
wkobre apsolutno te razumijem , bila je ta nesretna serija nekih DQ381 ponajviše na passatima 8 , uglavnom je bilo do senzora ali doke se raspakuje promeni izađe to znam , ali bitno je da sada radi i da neideš preko 50 hilj. za promjenu ulja i filtera
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži Warlock

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #25 poslato: juče u 20:02 »
Sto je najgore kod njega nije upitanju ta serija koja se pokazala lose. Tako da nikad se ne zna.

Dq200 famozni, mehatronika ne prlja  ulje kao vlazni menjaci. Boja se promeni od temperature. I kao sto rekoh. Majstori koji rade dsg, savetuju da se to ne dira ako nema problema. Valjda znaju zasto to kažu.

Sto se tice odrzavanja vozila kod nas u kraju, mislim da smo najgori posle Italije u civilizovanom delu Evrope. I dok se god prodaju polovne gume naveliko pored novih, kupuju delovi radije na otpadu nego u radnji niko mi ne moze promeniti misljenje.
Diht masa umesto dihtunga, spaneri i roleri podmazivanje i zamena svaki drugi veliki servis, gledanje zupcastog remena okom, i zakljucak njegovog stanja. Ne trebam dalje.

Postavi temu o tom prijatelju. Kreni recimo od tog, koliko ljudi cesto menjaju kociono ulje ili bar provere vlagu u istom.
Kriza i neimastina. Sa srecom nam.
  • Vozi: Fabia

Na mreži DJM

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #26 poslato: juče u 21:26 »
Nažalost u pravu si Warlock , ima toga ali ide nabolje nadam se , ali ja ih ne osuđujem jer sve u posjedovanju auta se pretvorilo u matematiku tačnije kad vozi auto od cca 2K evra sve što uloži u njega preko 3-4 stoje remeti mu vrijednost prodaje pa je uvek pitanje takvih vlasnika ima li me ili nema u toj investiciji i tako je to nažalost , ali vjeruj nisu samo Italijani takvi kao mi iz iskustva ti mogu reći i ostatak Evrope polako pada i tamo imas podosta krševa i krpljanja nije ni tamo kao prije i oni zbog skupih troškova rada idu istom logikom isplati li se ili ne ulagati
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži Warlock

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #27 poslato: juče u 22:18 »
Imamo situaciju, npr kupis superb 2018 2019 godina. Vozis 3 4 5 godina i kad dodje do veceg ulaganja, prodaja. Malo doplati i vozi drugo auto :))

Svi mi volimo dobar auto, upitno je da li novcanik prati taj auto. Nekako je prije bilo pravilo, zna se ko vozi "mecku" a sad vozi starleta... A zna se koja je to profesija :)
  • Vozi: Fabia

Na mreži DJM

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #28 poslato: juče u 22:48 »
Imamo situaciju, npr kupis superb 2018 2019 godina. Vozis 3 4 5 godina i kad dodje do veceg ulaganja, prodaja. Malo doplati i vozi drugo auto :))

Svi mi volimo dobar auto, upitno je da li novcanik prati taj auto. Nekako je prije bilo pravilo, zna se ko vozi "mecku" a sad vozi starleta... A zna se koja je to profesija :)
Slažem se 100% sa ovim u vezi Mercedesa i Bmw i tzv starleta a bogami ima i ovih političkih starleta i kod mene jedan novi sloj tender efendija , nažalost je tako.
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW