Autor Tema: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca  (Pročitano 873 puta)

DJM, brkati, maradona, darkman, wkobre, Neskela, Mareska, Sreten, Warlock, Ljahze, MAKS, superhik, Nenad78 i 47 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži DJM

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #30 poslato: juče u 17:51 »
Skoda Cirinac na Karaburmi, nema skorasnjih postova ima nesto pre 6 7 god. Koje ulje je dobro za 1.5 tsi motor tj koje preporucuje skoda? Zvacu cirinac da pitam sta oni sipaju pa javljam.
Na koje ulje misliš da ti oni preporuče za motor ili menjač
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW


Na mreži wkobre

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #31 poslato: juče u 19:07 »
Shell sipaju u ovlašćenom.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži brkatiZapočeo temu

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #32 poslato: juče u 19:29 »
Na koje ulje misliš da ti oni preporuče za motor ili menjač

Motor, ima jedan post pre par godina, rekao je decko da imaju izor Castrol Edge i jos neko cini mi se. Sad im nasajtu pise 'Odobreno za LongLife servisni interval za benzinske i dizel motore bez DPF filtera. Visoka termalna stabilnost, optimalna zaštita od habanja. VW standard: 503.00 / 506.00 / 506.01 SAE standard: 0W-30', naravno nema tacnog naziva.

e sad mislim da je za moj preporuka skoda 0w20 kazu moze i 5w30 ?
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG

Na mreži wkobre

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #33 poslato: juče u 19:49 »
0w20 509.00
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži DJM

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #34 poslato: juče u 21:24 »
0w20 509.00
Potpuno podržavam isključivo 0W-20 za 1.5 TSI i nebi drugo razmatrao , mnogo smo o ovome polemisali par zadnjih stranica postova tako da ne objašnjavamo zašto, pusti priču servisa oni su trgovci i uvijek hvale i preporučuju ono što žele da prodaju i koji još servis ima istinski stručne ljude ti što su znali i držali do svog znanja odavno su otišli u privatni sektor gdje mogu svoju platu od tamo zaraditi za 5-6 dana tako da ovlašteni servisi hmm.........
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži brkatiZapočeo temu

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #35 poslato: juče u 22:36 »
ima smasla, gde vi odrzavate vasa kola?
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG

Na mreži Warlock

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #36 poslato: danas u 03:08 »
Ako ces menjati na 10 do 15k sipaj 504.00 ulje 5w30
0w20 ce da mnogo jede motor. A ono se preporučuje na zamenu od 30k.
  • Vozi: Fabia

Na mreži wkobre

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #37 poslato: danas u 07:39 »
Tako sam i ja mislio, ali Stalker nam je objasnio i uverio nas u svojoj temi da to nije istina.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži brkatiZapočeo temu

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #38 poslato: danas u 09:24 »
menjam ulje uvek na godinu dana, ne prelazim mnogo godisnje i vozim auto lagano

@wkobre moze link do teme
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG

Na mreži wkobre

  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži Warlock

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #40 poslato: danas u 12:03 »
Stručnost je na nivou. Ali imam 2 prijatelja koji su sa 0w20 imali redovnu pojavu zute lampice od ulja, dosipanje. Sa kilometrima oko 100k
To jest napravljeno da je manje trenje, bude manja potrosnja, ali kad uzmemo matematiku ko vozi i menja na 30k dosipanje je 3 4 litre. Toliku ustedu na potrosnji tesko da napravi.
  • Vozi: Fabia

Na mreži DJM

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #41 poslato: danas u 12:27 »
ima smasla, gde vi odrzavate vasa kola?
Ja svoje automobile održavam sam u potpunosti , jedino ne radim injektore,  rail pumpu i nikakve zahvate na mjenjačima osim održavanja u smislu zamene ulja ili komplet DMF uopšte bilo DSG ili manuelni jer za ovo navedeno nemam potrebno znanje niti alat niti servisnu dokumentaciju da bih to radio , u firmi vodim brigu od održavanju nekih 15ak automobila a kad zaškripi i sam pomognem u radovima i mimo toga još jedan krug od 20ak ljudi kojima održavam uglavnom VAG grupaciju privatno van posla.

po pitanju odabira ulja da bi to shvatio na pravi način potkovan tehničkim argumentima u izboru za i protiv između 0W-20 , 0W-30 i 5W-30 otiđi na link  mimo onoga koji ti je poslao wkobre i na ovaj

https://forum.skodaforum.rs/index.php?topic=4173.0

 i pročitaj stranice 7 , 8 i 9
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži sheytan

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #42 poslato: danas u 15:13 »
Ako ces menjati na 10 do 15k sipaj 504.00 ulje 5w30
0w20 ce da mnogo jede motor. A ono se preporučuje na zamenu od 30k.

(Izvinjavam se na off topic-u) Pominjao sam već da GLAVNI servis za Hyundai, Zemun, sipa valjda 0w30, umesto 0w20, tj. 0w20 NEMAJU(za taj izgovor me jako nešto zabole  >:( ). Šta mislite, ima li posledica ovo na moj motor i da li da nakon 5g(istek garantnog roka) i recimo 70ak iljada pređenih pređem na 0W20?
« Poslednja izmena: danas u 15:21 sheytan »
  • Vozi: Forester 2.0 2008., Tucson 1.6T 2023.

Na mreži sheytan

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #43 poslato: danas u 15:22 »
(Izvinjavam se na off topic-u) Pominjao sam već da GLAVNI servis za Hyundai, Zemun, sipa valjda 0w30, umesto 0w20, tj. 0w20 NEMAJU(za taj izgovor me jako nešto zabole  >:( - u uputstvu piše isključivo 0w20). Šta mislite, ima li posledica ovo na moj motor i da li da nakon 5g(istek garantnog roka) i recimo 70ak iljada pređenih pređem na 0W20?
  • Vozi: Forester 2.0 2008., Tucson 1.6T 2023.

Na mreži wkobre

Odg: Karoq 1.5 TSI DSG Servis menjaca
« Odgovor #44 poslato: danas u 15:28 »
Ne bih ja baš to sad dramatizovao. Mislim da je motor sasvim ok, a nema nikakvih problema da pređeš ponovo na 0w20 kada budeš želeo  bravo2

Edit: možeš to iskoristiti da pišeš zvanično Hyundai-u, pa možda zbog nezadovoljstva iznudiš neku produženu garanciju ili slično  ;)
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K