Autor Tema: Skoda rapid 1.6 tdi 77kw, problem na 1500 obrtaja  (Pročitano 117 puta)

Dule3007, Mareska, maradona, superhik (+ 1 sakrivenih) i 12 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži Dule3007Započeo temu

Pozdrav svima, odnedavno sam u posjedu Skode rapid 1.6 TDI, 77kw. Auto nije bilo dobro odrzavano, od kad je u mom vlasnistvu uradjeno je iskljucivanje EGR ventila, ciscenje usisne grane, te busenje DPF filtera.

Imam problem prilikom voznje na obrtajima 1300-1500, npr. u 4. brzini na 60 km/h, gdje auto ne radi kako treba, vec motor cudno radi, ne prima najbolje gas. Ista stvar je sa voznjom u 5. brzini na tako oko 1500 obrtaja.

Ako se slabije dodaje gas, onda ne reaguje najbolje, međutim ako se stisne gas do kraja, čuje se kao "škljocanje" i auto onda vrlo dobro ubrza.

Da li je neko imao slično iskustvo, koji mi je najbrži i najbezbolniji način dijagnosticiranja problema, jer su i ove prethodne stvari rađene da bi se između ostalog riješio i ovaj problem, međutim sve je isto.

Lijep pozdrav.
  • Vozi: Skoda Rapid 1.6 TDI


Na mreži DJM

Odg: Skoda rapid 1.6 tdi 77kw, problem na 1500 obrtaja
« Odgovor #1 poslato: danas u 07:46 »
Dule3007 tvoj problem koji si se trudio das opišeš prema ovome nebi znala ni baba Vanga niti bilo ko od postojećih majstora bez obzira na iskustvo jer ovako na prvu postoji najmanje 10-ak uzroka koji mogu da prave taj problem tako da bez dijagnostike i očitavanja parametara to je nemoguća misija.
ovdje u tvom problemu može da bude od toga da su injektori van tolerancije pa da su prelivi loši  senzori paljenja u korelaciji , senzor pritiska na railu , MAF i MAP senzor ,aktuator geometrije turba , vaste gate ventil i još toga, ovo ti samo nabrajam moguće uzroke da shvatiš koliko je to kompleksno kod današnjih automobila da se nešto bez pažljivog pregleda dijagnostičkikm alatom nemože ni primaći mogućem kvaru

Inače za sve ubuduće koji pitaju i pišu o problemima sa svojim vozilom zapamtite da se uspostavljanje mogućeg uzroka kvara NE MOŽE uspostavljati na daljinu i na osnovu vašeg opisa kvara pa stoga i bezpredmentnost ovakvih pitanja znači bez iskustva majstora pregleda i dijagnostike ovo ne ide pa da za ubuduće to ko želi da je put za to majstor-servis
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži Dule3007Započeo temu

Odg: Skoda rapid 1.6 tdi 77kw, problem na 1500 obrtaja
« Odgovor #2 poslato: danas u 11:21 »
Hvala na odgovoru, u pravu si, loše sam napisao prvobitni post. Još malo detalja, ako znače,
bio je prikopcan na dijagnostiku kod par majstora, nikakve greske ne izbacuje, dijagnostikom urađena kalibracija dizni i sve su u granicama tolerancije.

Obratit ću pažnju na ostale stvari koje si napisao, hvala na brzom odgovoru.
  • Vozi: Skoda Rapid 1.6 TDI

Na mreži DJM

Odg: Skoda rapid 1.6 tdi 77kw, problem na 1500 obrtaja
« Odgovor #3 poslato: danas u 12:49 »
Ovo gašenje EGR i DPF ako se ne uradi na pravi način , naime tu je softver za gašenje toga veoma bitan jer ima mnogo besplatnih a i onih koje majstori kloniraju sa vozila na vozilo npr. za 1.6TDI ne obraćajući pažnju na to koji je tačno mislim na kodnu oznaku tipa CYAB CBXE pa tipa 66 , 77 i 81KW ima tu razlike nemože univerzalno jedan za sve ipak ih treba prilagoditi onaj koji mu šalje da to upiše.
Sad to bušenje DPF filtera je jedna od najgorih opcija jer uvijek ima mogućnost da se posle bušenja zalomi koji dio i spriječi normalan protok preporuka je ako se to već radi da se skine potpuno otvori i izvadi sve i posle toga uradi neko djeloimično prigušenje jer ipak mora da stvara neki otpor u izduvu u protivnom zviždi i iz iskustva brzo dođe glave turbini, tako da obratri pažnju i na to a i isključivanje EGR-a nije dovoljno samo softverski najbolje kad ga izoluješ i poklopcem na otvoru i tad si siguran da ga slučajno neadekvatan softver pokrene u rad na neprpopisan način.
pretpostavljam da si iz BiH
 a evo ti jedan video da vidiš o čemu ti pričam da bude jasnije        https://www.youtube.com/watch?v=6LdZwIgWICI


  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW

Na mreži wkobre

Odg: Skoda rapid 1.6 tdi 77kw, problem na 1500 obrtaja
« Odgovor #4 poslato: danas u 13:22 »
Treba i filter vazduha da se izvadi i cela izduvna grana, onda je perfektno održavan, a bolje ide.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K