Autor Tema: Manouvre braking not available  (Pročitano 458 puta)

aldabic, smederevac, Mareska, Darkoar, Sheky, observer, MAKS (+ 1 sakrivenih) i 21 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži azimuth90Započeo temu

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #15 poslato: juče u 12:30 »
Ispravka jedna mala. Ono ocitavanje voltaze nakon sto sam upalio auto posle minut sto je bilo 12.14 nije merodavno. Izmerio sam sad nakon pola sata voznje i ocitava 14.8 sto znaci da alternator puni dobro.
Imali potrebe da jurim jos dijagnosticara nekih ili su ovi problemi zbog akumulatora.
Akumulator je 70Ah,sa EFB+ tehnologijom.
  • Vozi: Skoda Superb MK3 (2020 god)


Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #16 poslato: juče u 12:35 »
Чудно, ово дефинитивно није први аку, што значи да за 5 година већ други умире!?
Квалитет на "нивоју"...

Али ипак најбоље да га провере специјалисти за акуе.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži Warlock

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #17 poslato: juče u 12:35 »
Odes u servis koji ima alat za test baterija i sve ces znati. Opterete ga i ispitaju za par minuta.
  • Vozi: Fabia

Na mreži observer

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #18 poslato: juče u 12:39 »
EFB, zanimljivo... Koji je to motor u Superbu? Ja sam isto imao fabrički EFB ali moj auto ima najslabiji 1.2 TSI.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži azimuth90Započeo temu

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #19 poslato: juče u 12:40 »
2.0 tdi 150 ks. To je vlasnik pre mene kupio
  • Vozi: Skoda Superb MK3 (2020 god)

Na mreži wkobre

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #20 poslato: juče u 12:43 »
Svi izlaze sa EFB. Možda se promenilo nakon FL.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #21 poslato: juče u 12:55 »
Прецизније, овде је у питању EFB+.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži azimuth90Započeo temu

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #22 poslato: juče u 12:55 »
Ovaj izgleda kod mene njje za start stop jer je 600A udarna snaga. Kaze mi električar da za start stop nijedan nije ispod 700. Sumnja da ovaj moj i nije za start stop. Proslo vlasnik hteo da ustedi.
  • Vozi: Skoda Superb MK3 (2020 god)

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #23 poslato: juče u 13:00 »
Можда мајстор много више зна, али ваљда су те аку технологије (AGM, EFB, EFB+, ...) и измишљене због Старт/Стоп система?!  :o
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži wkobre

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #24 poslato: juče u 13:11 »
Nisu.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži azimuth90Započeo temu

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #25 poslato: juče u 13:15 »
Sta znam,pitah sad u nekoliko radnji, kazu da 600A nije zavstart stop,mnogo je mala udarna snaga. 760A je neki minimum zabstart stop,ako je verovati.
  • Vozi: Skoda Superb MK3 (2020 god)

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #26 poslato: juče u 13:19 »
Горе наведене технологије су измишљене за С/С системе.
Друго питање је да ли је конкретан аку одговарајући по својим капацитетима за неко конкретно возило.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023

Na mreži wkobre

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #27 poslato: juče u 14:14 »
Nije.
  • Vozi: Škoda Superb combi 2.0tdi 150hp L&K

Na mreži AcoSk

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #28 poslato: juče u 16:31 »
EFB jeste aku za start&stop.
AGM je skuplja varijanta tj. tehnologija start&stop akumulatora.

Ne razumem majstore koji kažu nista ispod 700A za start&stop, pa nije isto pali li 1.0TSI i 2.0TDI. Glupost.

I da, ja ne vidim gore na slici akumulatora da negde pise EFB

Na mreži zzeelljjkkoo

Odg: Manouvre braking not available
« Odgovor #29 poslato: juče u 16:54 »
Искусно око!  bravo2

И др Гугл и АИ имају проблем и не могу наћи ни произвођача ни овај модел акумулатора. Изгледа да је неки увозник у Црној Гори купио те акуе и на њих налепио ову своју жуту налепницу.

Када је аку мењан није извршено кодирање и у модулу 19 стоје подаци, вероватно, за оригинални аку, што значи да треба тражити аку те спецификације која је тренутно кодирана. Ово је очигледно обичан аку, и са овим кодирањем његов животни век је вероватно додатно смањен.  :(

Тако да је вероватно 99,99% решење овог проблема нови одговарајући аку и одговарајуће кодирање после монтаже.
  • Vozi: Fabia IV 1.0 MPI 80ks Ambition 2023