Autor Tema: Zujanje/brujanje Superb 2 2014 4x4 2.0 TDI 125 kw  (Pročitano 680 puta)

darkman, slavisa982, maradona, Bokinjo, Vector_Ing (+ 1 sakrivenih) i 30 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži DJM

Odg: Zujanje/brujanje Superb 2 2014 4x4 2.0 TDI 125 kw
« Odgovor #15 poslato: 02. Nov, 2025. 22:35 »
Transfer case napred. On je poseban deo spojen z menjac. Prednji diferencijal je u menjaču, nije isto sto i transfer case.
To bi mi na naški nazvali centralni razvodnik pogona , to je dio koji pruža pogon kardanom prema haldexu i zadnjem diferencijalu
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW


Na mreži WarppeRZapočeo temu

Odg: Zujanje/brujanje Superb 2 2014 4x4 2.0 TDI 125 kw
« Odgovor #16 poslato: 03. Nov, 2025. 01:45 »
Ima li ko da radi kutne prenosnike?
Reparaciju?
Ja bih skinuo i poslao sa mjenjačem, mada se bez kardana ne čuje ništa
  • Vozi: Skoda Superb L&K 4x4 2014

Na mreži WarppeRZapočeo temu

Odg: Zujanje/brujanje Superb 2 2014 4x4 2.0 TDI 125 kw
« Odgovor #17 poslato: 04. Nov, 2025. 08:27 »
Bump
Ima li ko da radi SRBIJA Makedonija nije vazno samo da je stručnjak
  • Vozi: Skoda Superb L&K 4x4 2014

Van mreže Amatis

Odg: Zujanje/brujanje Superb 2 2014 4x4 2.0 TDI 125 kw
« Odgovor #18 poslato: 04. Nov, 2025. 22:33 »
A da li si proverio Hard gumu na kardanu?
  • Vozi: Škoda superb 4x4 2.0 dizel

Na mreži WarppeRZapočeo temu

Odg: Zujanje/brujanje Superb 2 2014 4x4 2.0 TDI 125 kw
« Odgovor #19 poslato: juče u 17:42 »
A da li si proverio Hard gumu na kardanu?

Stavljao i kardan sa lezajem i zadnji haldex dif od drugog auta sa kojeg ne zuji i kod mene opet zuji
  • Vozi: Skoda Superb L&K 4x4 2014

Na mreži DJM

Odg: Zujanje/brujanje Superb 2 2014 4x4 2.0 TDI 125 kw
« Odgovor #20 poslato: danas u 08:21 »
Stavljao i kardan sa lezajem i zadnji haldex dif od drugog auta sa kojeg ne zuji i kod mene opet zuji
Zaključak jasan , ostaju samo ležajevi kutnog prenosnika da se zamijene u kompletu , samo mi reci jeli auto odma po uvozu tako zujalo i stvaralo vibracije ili se to desilo posle zamijene ulja , mada je uzrok kvara nemijenjanje ulja i nizak nivo nije niko nikada kontrolisao i dosipao a ni mijenjao.
Mislim da je tu najpovoljnija opcija zamijeniti ga cijelog sa polovnim , nego ići u reparaciju , jer i mimo ležajeva koje treba zamijeniti tu je i garnitura semeringa i plus ruke , a postoji uvijek opcija da je oštećena i osovina tačnije da nije u balansu kao i mogućnost da upravo ta vibracija koja se javlja preko ležaja i prenosi na vratilo oštetii kućište ležaja , kažem postoji i takav scenario nije pravilo. zato mislim da su otpadi riješenje uz dogovor na probu ispravnosti nakon montaže.

pošto si vidim iz Zenice poslaću ti broj čovjeka iz Tešnja pa pitaj za radove  , broj ti šaljem na P P
  • Vozi: OCTAVIA IV 2.0 TDI 85KW