Autor Tema: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma  (Pročitano 41751 puta)

0 članova i 6 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Karlheinz

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #15 poslato: 09. Avg, 2014. 22:17 »
  • Vozi: Yeti


Van mreže Karlheinz

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #16 poslato: 29. Okt, 2014. 23:39 »
  • Vozi: Yeti

Van mreže vnov

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #17 poslato: 30. Okt, 2014. 23:10 »
Ispada da je jeftiniji vw od škode wac1
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Van mreže vlada320

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #18 poslato: 30. Okt, 2014. 23:17 »
Iznad svega, zanimljivo je doći do podatka o ceni prvog servisa za model Škoda Rapid 1.6 TDI. Zanimljivo i komplikovano, što otvara prostor za različite računice. Najpre, bilo je potrebno nekoliko poziva na telefon ovlašćenog servisera “Auto Čačak” da bi sa “centrale bili prebačeni” na servis gde nam saopštavaju da je cena radnog sata 3.000 dinara bez PDV-a, ali za fizička lica trenutno odbravaju popust od 15%. Potom, zovemo prodavnicu gde se informišemo o cenama potrebnih delova i tako saznajemo da filter ulja košta 1.043 din, goriva 3.832 din, vazduha 2.138 din, polena (i, to običan!) 1.880, a karbonski 2.200 dinara, te da je za litru ulja, a treba nam pet, potrebno izdvojiti još 1.850 din! Na sve delove, osim ulja, odobava se 15% popusta za fizička lica, tako da kada izvedemo celu računicu, ukupna cena servisa je 19.800 dinara, i to pod uslovom da je u pitanju samo jedan radni sat!

Da izdvojimo i ovo iz teksta, ako je jeftiniji servis za Golf TDI nego za Rapid TDI, stvarno bi trebalo da se zamisle malo u Autočačku.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Van mreže nikolaj

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #19 poslato: 31. Okt, 2014. 11:09 »
i to pod uslovom da je u pitanju samo jedan radni sat!
Vreme koje u AČ NBg računaju kao utrošeno, prilikom redovnog servisa iznosi 1,4 radnih sati.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže vnov

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #20 poslato: 31. Okt, 2014. 16:08 »
Pre neki dan mi je stigao dopis od Auto Čačka da mi nude popust na radove 30% i na delove 20% i kad sam bio do njih da potvrdim da sam zainteresovan rekli su mi da imaju u ponudi Texaco ulje i da za njega imaju veći rabat od proizvodjača nego na Castrol i da taj popust prenose na potrošači i to je oko 20% jeftinije id Castrola.Jel ima neko iskustvo sa ovim uljem.
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Van mreže nikolaj

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #21 poslato: 31. Okt, 2014. 16:23 »
Koliko se ja sećam, administrator Karlheinz Hell je svojevremeno u AK Samardžić radio redovan servis sa Texaco uljem, pa će ti on verovatno preneti iskustva sa korišćenjem istog.
Malo smo promašili naslov teme. wac1
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže Karlheinz

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #22 poslato: 01. Nov, 2014. 16:45 »
Da, radio sam prošle godine, bila je servisna akcija za Škode 4+ godina. Nemam posebne utiske, ulje ko ulje :-) sem što je akcija bila 6-7.000din ispod redovne cene malog servisa - to mi je najjači utisak. :-)
Odradilo je ulje oko 12.000km i zamenjeno novim, potrošnja ulja ostala u istim granicama kao i zadnjih 5-6 malih servisa, tj. od kad sam kupio auto isto troši, od 0,4L do 0,8L između dva servisa.
http://forum.skodaforum.rs/dobra-losa-iskustva-kontakt-info/ak-samardzic-prolecna-sevisna-akcija-2013/msg2832/#msg2832
  • Vozi: Yeti

Van mreže jovan.ilic.89Započeo temu

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #23 poslato: 13. Nov, 2014. 15:47 »
VW представио нови 2.0 дизел мотор од 272ks, са електричним турбопуњачем :) Било би занимљиво видјети га у Superb-у :RR)

Ево линк ка вијести.

Van mreže Turbo

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #24 poslato: 13. Nov, 2014. 17:52 »
Možda će biti u Superb neke 2024. :)

Respekt za mašinu, ovo će menjati 3.0TDI, a to nema u Superbu, pa pretpostavljam da ga neće ni biti. Vidiš da Škoda postaje VW Dačija, Fabija jedva da ima četvorocilindraš kao opciju, RS-a nema, novi modeli izgledaju sve jeftinije i siromašnije iz generacije u generaciju(što ne mora da znači da je kvalitet lošiji), al to su neke moje opservacije.

Van mreže nebojsar

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #25 poslato: 13. Nov, 2014. 19:45 »
A kao da je i bitno. Ja u 90% slucajeva ne mogu vecini konjica da protegnem noge, nesnosne guzve, nepodeseni semafori, saobracajna nekultura - totalni haos. Jedina satisfakcija je udobnost voznje na auto putu...
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže jovan.ilic.89Započeo temu

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #26 poslato: 13. Nov, 2014. 21:18 »
Možda će biti u Superb neke 2024. 
Respekt za mašinu, ovo će menjati 3.0TDI, a to nema u Superbu, pa pretpostavljam da ga neće ni biti...
Не сјећам се ни да га Passat има (не пратим превише, можда се варам), па ће ипак бити овај... ;) Осим тога, слажем се са већином онога што си рекао, осим да нови модели изгледају јефтиније и сиромашније... ::) Даље, Fabia-ју осакаћују моторима, више нема RS, али ево Octavia је процвјетала, све више модела, све боља продаја...Superb се добро котира, тако да...сачекао бих ја макар до FL верзије, па да видимо, можда се појави и овај са 272ks bravo2

Van mreže djordje48

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #27 poslato: 13. Nov, 2014. 21:21 »
Možda će biti u Superb neke 2024. :)

Respekt za mašinu, ovo će menjati 3.0TDI, a to nema u Superbu, pa pretpostavljam da ga neće ni biti. Vidiš da Škoda postaje VW Dačija, Fabija jedva da ima četvorocilindraš kao opciju, RS-a nema, novi modeli izgledaju sve jeftinije i siromašnije iz generacije u generaciju(što ne mora da znači da je kvalitet lošiji), al to su neke moje opservacije.
ima istine u ovome, VW hoce da pretekne tojotu, ali kako???? uostalom, ne sakati VW samo skodu vec i samog sebe sto se motora tice (i fabija i polo ce imati iste troklipnjace). mislim da ce prodaja 1,.0 atmo motora ici slabo jer cifra 1.0 ubija u pojam, tj odvlaci od kupovine
  prema nekim vestima sa neta superb mk3 ce imati 2.0 TSI sa 280 KS kao zamenu za 3.6 FSI

http://www.nitro.rs/nova-skoda-superb-stize-sledece-godine-na-salon-u-zenevi/

ima novi passat 2.0 TDI 240 KS

http://app.volkswagen.de/ihdcc/de/configurator.html#31305/35700/3221

Van mreže Turbo

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #28 poslato: 14. Nov, 2014. 12:12 »
Taj 2.0TDI 240 je drugi motor sasvim. Passat raste(Polo je skoro prerastao Golfa IV) a VW očigledno ide još pola stepenika u višu klasu, tako mi se čini u poslednje vreme, otud će i u Passatu biti ponuden ova supstitut za 3.0TDI, ranije je u A4 bio dostupan 3.0TDI sa 224 pa sa 245ks, a možda i onaj najjači sa (nisam siguran) oko 270. To su neki moji lični utisci.


Što se tiče izgleda, meni je A5FL elegance pojam lepote i sklada za A7, al to je opet subjektivno.

Huawei P6 TT

Van mreže Karlheinz

Odg: Vesti i zanimljivosti iz sveta automobilizma
« Odgovor #29 poslato: 15. Nov, 2014. 09:44 »
novi modeli izgledaju sve jeftinije i siromašnije iz generacije u generaciju
Ne bih se baš složio sa ovim. Ukusi, potrebe i razmišljanja o trendovima auto industrije su individualna stvar, ali Škoda po meni definitivno pravi sve bolje i lepše automobile.
Nisam plaćen da ih hvalim, da neko ne pomisli, pa tako moram da kažem da sigurno Škoda ne pravi "trendy look" ili neki "high-tech" auto, ali svaka Škoda je definitivno - izgleda bolje i modernije od prethodne.
  • Vozi: Yeti