ljudi da vas pitam:jel znate nekoga da je pp-om ugasio pozar na kolima?kad plane instalacija i zahvati crijeva o goriva da li 1kg praha igra ulogu?da li je to dovoljno za ozbiljan pozar?ne daj Boze nikome,onako pitam
ja sam ugasio svoj auto. dizna je prosvirala, bacila dizel na izduvnu granu i zapalila motor. Imao sam S1 (imam ga uvek u kolima, nezavisno da li je dizel ili benzinac). Sa S1 moraš da budeš pažljiv pri upotrebi. Nema ga dovoljno ako kreneš da glumiš vatrogasca iz filma.
Fora je samo da ne dodaješ kiseonik plamenu. Ako otvoriš odmah haubu, pozdravi se sa kolima. Kiseonik od svežeg vazduha samo potpomogne gorenje.
Otkačio sam haubu, malo podigao (tu pazi prste ako je plamen kod jezička), provirio da vidim gde je plamen i tu pljunuo 1-2 mlaza. Tako uradio 3 puta i tek onda otvorio haubu. Ostale plamenove sam isto pljuvanjem iz PP aparata pogasio. Kad sam ispljuvao gde sam video plamen, spustio sam haubu na par sekundi da dim poguši ostatak plamena ako je ostao. Posle preventivno na par sumnjivih mesta i to je to.
Generalno, treba da te boli uvo za auto i da ne paničiš. Jer ako i jednog momenta pomisliš na materijalni trošak, nema od posla ništa.
Verovatno će biti pitanje, a kako je prosvirala dizna. Uzeo sam auto od ćaleta, kome je majstor rekao da mu dve dizne nisu dobre i da mora da pazi kako dodaje gas, a on to meni nije preneo...