Autor Tema: Cudan problem kod rada motora  (Pročitano 7657 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže zero cool

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #15 poslato: 19. Feb, 2014. 21:11 »
Prave se aluminijumske podloške. Ne možeš sam da odradiš to, ukoliko nisi stručan.
  • Vozi: Skoda Octavia A5 FL 1.9 TDI Sport + Revochip remap


Van mreže hirurgZapočeo temu

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #16 poslato: 19. Feb, 2014. 21:20 »
Jel ima da se naruce te podloske ili se bas moraju praviti...i od cega se desava da to ode? Znaci ne treba da me brinu hidropodizaci i bregasta osovina

Послато са SM-N9005


Van mreže zero cool

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #17 poslato: 19. Feb, 2014. 21:26 »
Dešava se da ode od kilometara, a nemaju da se naruče jer se standardno ne menjaju, već ih majstori prave kod strugara, po meri. Ako se to desi jednom u mesec dana, kako sam razumeo iz tvog pisanija, to niti su podloške, niti je bregasta, a ni hidropodizači. Može da bude, kao što neko reče, neki konektor - jer imaš tu varijantu da ne radi, pa da radi kad ga ugasiš, pa upališ. Žao mi je što nemaš nekog majstora koji bi mogao to da ti zakači na dijagnostiku, ali ako budeš prolazio kroz Užice - javi se, pa ćemo da napravimo ;)
  • Vozi: Skoda Octavia A5 FL 1.9 TDI Sport + Revochip remap

Van mreže WEST 014

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #18 poslato: 19. Feb, 2014. 22:17 »
Prvo si napisao da ne radi bas kako treba, a sada vuce odlicno. Usput kako si siguran da nije do turbine?
Jedino merodavno je da posetis neki servis, da auto pogleda neko specijalizovan, da iskontrolise turbinu, dizne i sve ostalo. Ne moze se auto popraviti na forumu. A i da mi pogodimo iz prve sta je u pitanju, opet moras u servis da se to sredi.

Van mreže aladdinprint

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #19 poslato: 19. Feb, 2014. 23:51 »
sutra cu ti poslati broj telefona majstora iz BIH koji odrzava wagen za policiju.A sto se tice konektora moze i to da bude a mogu i zice da budu jer su potopljene u ulju u glavi.ovde u BG kostaju polovne oko 50e.Mozda da pogledas filtere i pumpu za gorivo u rezervuaru .Gumice dizni mogu da crknu al onda ti auto radi bez veze i trosi vise.A sto se tice zamene istih u BG su gumice oko 50e servis popeski a zamena je zajebana posto su to dizna pumpa i steluju se na ladno a kontrolisu preko dijagnostike na vruce.Ozbiljan majstor to uradi iz prve a nekima treba dva dana.
  • Vozi: skoda fabia 1.4tdi 2007god

Van mreže aladdinprint

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #20 poslato: 19. Feb, 2014. 23:52 »
senzor radilice moze da te zeza
  • Vozi: skoda fabia 1.4tdi 2007god

Van mreže hirurgZapočeo temu

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #21 poslato: 20. Feb, 2014. 06:46 »
Ljudi da se razumemo na dijagnostiku sam kopcao i nema nikakav error. Imam i svoju dijagnostiku a kopcao sam i kod majstora. Znaci jednom je bila greska senzora za temperaturu goriva. Filter goriva sam mjenjao skoro nov stavljen. Praktikujem da mi auto ne bude nikad ispod pola rezervoara.

Kad sam opisao problem znaci to se desi u momentu hladan, ponasanje kao kod benzinca kad ostane na 2 ili 3 klipa da radi. Lud zvuk. Zatim ugasim auto upalim ponovo i sve ok do sledeceg puta sta znam sad je bio razmak oko 2 mjeseca od zadnji put kad se desilo. Sto se tice turbine. Auto kad je normalno poteze kao lud. I u 5 oj brzini se osjeti kad se stisne gas da povlaci na nizim obrtajima.

Ne trazim da se auto popravi na forumu. Nego cisto da imam predstavu da mi majstori kad dodjem ne pocnu da prodavaju toplu vodu i kamen za kupus. Znaci ovde zelim da sam prikoliko upoznat sa mogucim problemom a ne ja dodjem a on meni pocne pola motora da rasklapa. Nadam se da razumijete kolege. Hvala jos jednom. Sugestije i rjesenja primam do vikenda a onda ce vidimo sta i kako.

Послато са SM-N9005


Van mreže milosgranice

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #22 poslato: 20. Feb, 2014. 21:06 »
zaptivke na diznama ne mozes sam zameniti jer ti treba alat za skidanje dizni, zaptivke mozes naci kod nekoga ko to pravi kao sto je neko vec napisao, ako nema nikakve greske na dijagnostici verovatno falsira vazduh na nekoj dizni ili je neka dizna za remont, zaptivke ti moze promeniti automehanicar a diznu rade bosisti, ako imas nekog krstenog mehanicara mozete sami testirati preliv dizni tako sto preliv od svake dizne zabodete u menzuru svaki preliv u posebnu menzuru i ako neka dizna odskace vise od 10% ona je zrela za remont, to sto ti kazes lupanje i trokiranje je nesto u vezi dizni, svakako trebas otici kod majstora ali pitaj dvojicu-trojicu.
 skoro imao izdatke na drugom autu 150e, klasicni simptomi vracenog goriva, dizel je u pitanju, meni majstor menja kuciste filtera, pa me salje kod bosiste opet isto i na kraju mu nisam platio njegov rad a trebao sam i njusku malo da mu nastelujem i onda sam sam resio problem zatezanjem dve selne na crevu za gorivo, evo auto bez problema pali kao mina a pre sam se mucio a kad mi je pukao film nije hteo ni da upali.
molio bih kolege da se ne ljute na nekoga kad nesto pita,a i kad se postavlja neko pitanje treba da se kaze sve, svaka mala sitnica, da ne bude ovo ono a otisla bregasta i podizaci, pa to je moralo da se cuje i bez majstora.  covek je u pravu, majstori su bezobrazni i svaka informacija je dobro dosla .
kakav si sa potrosnjom goriva, proveri ulje i vidi da gorivo ne preliva u karter,protrljaj ulje sa meraca kroz prste i pomirisi?
« Poslednja izmena: 20. Feb, 2014. 21:11 milosgranice »
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže aladdinprint

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #23 poslato: 20. Feb, 2014. 21:23 »
samo jedna mala napomena ako su ti dizne pumpa dizna to niko ne moze da ispita  nego samo da zameni mehanicki deo.Ja sam 20 dana trazio sve moguce nacine i jedini covek koji radi te dizne je negde u šabcu.Dizne se steluju otprilike na 180stepeni.Sto znaci kad zategnes klackalicu do otpora vratis za 180stepeni.al kad to uradis ides na dijagnostiku.

Prijatelju moj skini dekl motora i sam pogledaj podizace i bregastu.Svi bregovi moraju da budu isti i glatki , a podizaci ravni.ako je neki ulubljen ili breg pod prstom zapinje to ti pravi problem.

Meni je u pocetku isto tako bilo al nisam pridavao vaznost al posle 420e
  • Vozi: skoda fabia 1.4tdi 2007god

Van mreže hirurgZapočeo temu

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #24 poslato: 20. Feb, 2014. 21:26 »
Nemam problema ni sa potrosnjom ulja ni pozrosnjom goriva....da kucnem u drvo sve super. Ulje stavljam castrol za pumpa dizna motore ne znam tacnu oznaku al znam da je fino kostalo. Pogledacu prvo ove konektore jer mi se desava rjetko...a onda cu to ostalo da vidim sta bi moglo biti.

Послато са SM-N9005


Na mreži hakkler

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #25 poslato: 20. Feb, 2014. 21:45 »
meni se čini da te zeza maf senzor.
previše ili premalo zraka u datom trenutku.

sent from my GT-D  


Van mreže aladdinprint

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #26 poslato: 20. Feb, 2014. 22:45 »
castrol.....i u moju skodu od prvog dana sipam castrol 5w40 profesional 1250 rsd litar ali izgleda da to nije dovoljno.
Moguc je i maf senzor ( protokomer ) ili moze da bude i map senzor on kontrolise vakume a sve je na vakum
  • Vozi: skoda fabia 1.4tdi 2007god

Van mreže aladdinprint

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #27 poslato: 21. Feb, 2014. 08:10 »
Ja sam skoro imao cudan problem i samo prenosim ono sto sam cuo od majstora mozada nekome nesto da ideju ali nista vise od toga.Po neki savet moze i da se poslusa ali majstori su majstori.
  • Vozi: skoda fabia 1.4tdi 2007god

Van mreže milosgranice

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #28 poslato: 21. Feb, 2014. 19:33 »
da pogledaj prvo sve kontakte na senzorima i sva vakum creva, skidaj vakum  creva i vidi dal ima promene u radu auta
  • Vozi: fabia 1.9sdi

Na mreži 2 Busy

Odg: Cudan problem kod rada motora
« Odgovor #29 poslato: 02. Mar, 2015. 14:56 »
Ne javi nam @hirurg da li je rešio problem...