Simply Clever
Početna
Forum
Pomoć
Pretraga
Prijavljivanje
Registracija
Škoda Forum
»
ŠKODA Modeli
»
FAVORIT
»
Prevelika potrosnja benzina i plina, i gubitak rashladne tecnosti
Dole
Autor
Tema: Prevelika potrosnja benzina i plina, i gubitak rashladne tecnosti (Pročitano 10861 puta)
0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
madabenz
Active
Poruke: 13
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Lokacija: Trgoviste
Prevelika potrosnja benzina i plina, i gubitak rashladne tecnosti
«
poslato:
21. Feb, 2014. 08:28 »
Da ne bih otvarao novu temu, pisacu ovde... Imam slican problem sa skodom favorit, pre neki dan otac je sipao gorivo za 2500 din. i presao samo 130km, sa punom bocom plina koja skuplja 48l (boca je 60l) jedva predjem 200km.... U auspuhu se odjednom pojavila ogromna kolicina vode kad vozim na gorivo a kada vozim na plin izbacuje vodu samo pod punim gasom. Na cepu motora se pojavljuje neka bela smesa, gubi antifriz po malo svaki put sve dok ne dodje do min a onda gubi sasvim malo... Karburator je od z-101 skinut od drugov auto i kod njega je trosio 6-7l goriva. Bio sam kod majstora i on mi je rekao da sumnja na usisnu granu da je pukla i da pusta vodu u klipove, rekao mi je da pratim ulje u motoru (pratio sam i ne menja se nista kod nivoa ulja) i nivo vode.... Da li neko zna sta bi moglo da bude???
dulefontana
Laurin&Klement
Poruke: 1497
Like ukupno: 2
L&K ugled:
41
Odg: Prevelika potrosnja benzina i plina, i gubitak rashladne tecnosti
«
Odgovor #1 poslato:
21. Feb, 2014. 09:16 »
Ja bih ti rekao da je najverovatnije otisao dihtung glave i da ti zato sipa vodu u klipove, pa zato ima vode u auspuhu. Burazeru je isto tako na sitno izbacivao vodu iz auspuha, dok u jednom trenutku nije skroz puko dihtung i izbacio svu rashladnu tecnost iz auspuha. Problem je bio dihtung. Kada si menjao membrane na rasprsivacu, da li ledi?
madabenz
Active
Poruke: 13
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Lokacija: Trgoviste
Odg: Prevelika potrosnja benzina i plina, i gubitak rashladne tecnosti
«
Odgovor #2 poslato:
21. Feb, 2014. 10:39 »
Plin je ledio kada mi ja falilo vode u kantici, oko plina nisam nista dirao od kako sam ga ugradio pre 3 god. a presao sam samo 7000 km od tada... sta bi od prilike trebao da kupim da bih resio ovaj problem...
vlada320
Laurin&Klement
Poruke: 546
Like ukupno: 1
L&K ugled:
42
Lokacija: Beograd
Škoda - best for money
Odg: Prevelika potrosnja benzina i plina, i gubitak rashladne tecnosti
«
Odgovor #3 poslato:
21. Feb, 2014. 23:37 »
Prvo trba proveriti osnovne stvari, ne mora da znači da je situacija kritična. Pošto ne voziš mnogo, nemoj žuriti sa rasturanjem motora, nego obrati pažnju na sledeće sitnice:
Po suvom vremenu proveri da li antifriz curi na crevima i račvama creva oko isparivača. Ako su račve plastične - zameni za metalne. Mnoga vozila na plin tako gube antifriz.
Skrama na čepu od ulja se često javlja u zimskom periodu i ako je sve u redu. Naročito kada se vozi na kratke relacije. Sačekaj da malo otopli, pa nakon neke malo duže vožnje pogledaj, treba da nestane. Ako se skrama pojavi i na šipki za proveru nivoa ulja - onda nije dobro.
Možda ti plin negde curi, pa pošto ne voziš puno, čini ti se da je potrošnja povećana. Ako na boci imaš skalu za količinu plina, proveri nivo kada završiš vožnju, upamti ili zabeleži, pa ponovo proveri pred sledeću vožnju.
Pošto nisi bio kod plinadžije 3 godine, odnosno od kako je ugrađen plin (ako sam dobro shvatio), ne bi bilo loše da odeš kod nekog iskusnog i njemu izneseš ove probleme. Ako je pravi majstor, lako će da utvrdi da li cure plin ili antifriz.
Ako, ipak, ubacuje antifriz u kompresioni prostor zbog probijenog dihtunga glave - mora stalno ili povremeno da izbacuje oblak belog dima na auspuh, a i to ćeš bolje videti kada je toplije vreme. Kada je hladno, čini se da svaki benzinac dimi belo.
Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v
olajkris
Laurin&Klement
Poruke: 685
Like ukupno: 0
L&K ugled:
23
Lokacija: Kikinda
Odg: Prevelika potrosnja benzina i plina, i gubitak rashladne tecnosti
«
Odgovor #4 poslato:
21. Feb, 2014. 23:51 »
Ako mu je plin sa multiventilom kad auto stoji moze samo iz baklarnih cevi da mu iscuri. to bolje da napravi sapunicu malo ferija i vode u onu prskalicu za pranje prozora pa da poprska svaki sastav kod boce na filteru plina i isparivaca dok auto radi na plin.
vlada320
Laurin&Klement
Poruke: 546
Like ukupno: 1
L&K ugled:
42
Lokacija: Beograd
Škoda - best for money
Odg: Prevelika potrosnja benzina i plina, i gubitak rashladne tecnosti
«
Odgovor #5 poslato:
22. Feb, 2014. 00:02 »
Da dodam - izbacivanje vode na auspuh je sasvim normalna pojava, jer je ta voda kondenz koji se stvara u auspuhu. Izraženo je u periodu zagrevanja motora, konkretno moj auto vidljivo izbacuje vodu na auspuh nakon 1km vožnje, a antifriz uopšte ne gubi, niti dolivam. To je razlog zašto auspuh ubrzano strada na automobilima koji se voze na kratke relacije - ne stigne da se isuši iznutra.
Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v
dulefontana
Laurin&Klement
Poruke: 1497
Like ukupno: 2
L&K ugled:
41
Odg: Prevelika potrosnja benzina i plina, i gubitak rashladne tecnosti
«
Odgovor #6 poslato:
22. Feb, 2014. 01:25 »
Poslusaj Vladu. Isto moze da se desi da voda kaplje na izduvnu granu pa ne mozes da vidis baricu. Moze da bude da je naprsla posuda, pa sliva negde iza nje, i da ide po cosku karoserije i da ne vidis da curi. Moze da se desi i sa hladnjaka. Sve ti navodim primere gde je burazeru curelo. Pritom treba da objasnis koliko vode iscuri iz auspuha. Ako je par kapi onda je kao sto ti je Vlada rekao, ako ipak dosta tece, dihtung glave. Sacekaj malo, neka bude suvo mesto gde se parkiras. Upali ga i pusti da dostigne radnu temperaturu. Malo turiraj, pa izadji i pogledaj ispod auta. Ugasi ga, pa spusti glavu u haubu i slusaj da li cujes da negde kaplje.
Drobisha
Registrovan
Poruke: 2
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Prevelika potrosnja benzina i plina, i gubitak rashladne tecnosti
«
Odgovor #7 poslato:
25. Feb, 2014. 00:10 »
Definitivno da ti je flisnuo dihtung glave motora. Čim ti se pojavljuje emulzija na čepu znači da se voda meša sa uljem. S obzirom da ti se nivo tečnosti za hlađenje smanjuje, očigledno je da ti je probio dihtung glave i da se tu meša sa uljem. Samo na tom mestu jedino i može da se pomeša ulje i voda ili da ti pukne blok što je malo verovatno ako ti se auto nije pregrevao a i ne trošiti se tečnost naglo. Gledaj pod hitno reši problem, zamenom dihtunga i obavezno glavu na mašinsku obradu.
Drobisha
Registrovan
Poruke: 2
Like ukupno: 0
L&K ugled:
1
Odg: Prevelika potrosnja benzina i plina, i gubitak rashladne tecnosti
«
Odgovor #8 poslato:
25. Feb, 2014. 00:25 »
Još nešto! kroz usisnu granu ne prolazi ulje tako da nije moguće da ti je tu pomešao ulje i antifriz. Majstor koji ti je to rekao očito da se ne razume u škode ili jednostavno nema pojma. Što se tiče potrošnje plina, moguće je da ti negde curi plin, na nekom crevu ili slično ili ako si dirao ventile za štelovanje da si ga raštelovao.
Savet: idi kod plinadžije nek ti pogleda i po potrebi našteluje plin. To svaki plinadžija radi za 200-300 dinara, a neki i džabe. Ako ti je i posle toga velika potrošnja onda proveri sva creva opet kod plinadžije.
Gore