Autor Tema: Ne pali se lampica akumulatora!?  (Pročitano 11440 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže nemanja_vr6

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #15 poslato: 27. Feb, 2014. 21:22 »
pre nego sto odes kod bilo kakvog majstora proveri  kablove koji idu sa alternatora  ka  nosacu alnasera...
Sa donje strane alnasera nalazi se jos jedan dzek na kome na 90% fabija puknu zice jer se neko u fabrici zeznuo i stavio kratke zice pa je sve nategnuto i od vibracija pukne takav problem manifestuje ono sto si opisao nema lampice kad  das kontakt, alernator nece krenuti da puni akkumulator ako nema signal sa tih zica. akd nema sa signala sa tih zica ato nepuni sve dok motor nepredje dovoljan broj obrtaja (sve zavisi o kom motoru je rec bnzinci nece krenuti da pune do 4500 dok dizeli krenu tek preko 2000rpm) kad predje taj  broj obrtaja ecu detektuje da nesto nije uredu i idaje signal alternatoru da puni punom snagom  sto moze zeznuti akumulator... to mu je neki safe mod!!!


Van mreže brano20

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #16 poslato: 27. Feb, 2014. 22:26 »
Nemanja, sad kad sam čitao tvoj post, sjetio sam se da sa forumu Briškode vidio te dvije pokidane žice koje ti spominješ, to je neka serijska greška kod škoda, malo su u fabrici štedili na žicama, ako uspijem to naći, linkovat ću da ljudi vide šta je upitanju.

Hvala ti na pomoći, a sutra vozim auto kod majstora koji mi je prijatelj pa ćemo nas dva da sve pregledamo.

Van mreže brano20

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #17 poslato: 27. Feb, 2014. 23:24 »
evo našao sam na Briskoda forumu oko prekida žice na alternatoru, to je Nemanja pisao u svome postu, nadam se da je to to i da će nam svima pomoći. kada otvorite ovaj link, malo skrolajte pa će u jednom postu biti link koji opisuje problem.

http://www.briskoda.net/forums/topic/304605-battery-light-on-dash-not-coming-on/

Van mreže ribarblZapočeo temu

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #18 poslato: 01. Mar, 2014. 10:44 »
Rešen problem,nemanja_vr6 je bio u pravu-svaka čest. Pukla žica i zamjenjen utikač,sad je sve ok. :D
Hvala svima na trudu da se pomogne,pozdrav... 8)

Van mreže brano20

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #19 poslato: 01. Mar, 2014. 19:26 »
Evo i ja da se zahvalio kolegi Nemanji, na savjetu i pomoći, zamijenjen je šteter i sad je sve uredu sa lampicom, pozdrav ekipi sa foruma!

Sent from my ST23i  


Van mreže Badja

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #20 poslato: 15. Apr, 2014. 02:51 »
Ja imam problem i mislim da je nesto od gore pomenutog interesuje me vas savet. Motor blago trese, kada napunim akumulator manje ali nekako na mahove ako ga ostavim na leru trese sve vise i vise krene motor da se seta 5 cm napred nazad....., vremenom imam osecaj kao da se isprazni akumulator i kada ga napunim bolje je. Na semaforu se oseca kao da motor zavibrira na mahove ali ne pravilno. U voznji kao da osetim da na trenutak dodje do nekog prekida u struji ali na mili sekundu. Takodje mi se desava redovno da na malom gasu variraju obrtaji na leru ne, samo na malom gasu i jako je nezgodno prilikom parkiranja rikverca itd. Cim dodjem do nekih 1600+ obrtaji su ok ne variraju. Nekako mi se cini da je sve ovo povezano jedno s drugim ali nemogu da provalim....

Van mreže nemanja_vr6

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #21 poslato: 15. Apr, 2014. 08:06 »
koji je motor u pitanju benzin ili dizel?

Van mreže Badja

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #22 poslato: 15. Apr, 2014. 20:11 »
Motor je 1.4 16v 101 ks 2000

Van mreže nemanja_vr6

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #23 poslato: 15. Apr, 2014. 22:57 »
prvo sto treba da uradis je da auto zakacis na diagnostiku i da vidis da li ima gresaka... to sto ti opisujes moze svasta da bude... pocevsi od svecica, bobina, dizni, egr-a pa nadalje...
proveri greske i zapisi koje su...

Van mreže Badja

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #24 poslato: 15. Apr, 2014. 23:31 »
Bio kod nekog majstora i kacili ga na dijagnostiku boscho-vu ali nista posebno probacu na nekoj drugoj ....reko mozda neko ovde ima ideju ali ako sve to moze biti ko ce ga znati....

Van mreže MaxPower

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #25 poslato: 04. Jun, 2015. 10:39 »
Da ne otvaram novu temu.

Poslednjih para dana pali malo teze (Skoda Fabia MK1). Vergla jedno 2,3 sekunde pre nego prihvati.
Akumulator je stavljen nov pre god dana (april 2014).

E sad...nisam ranije obracao paznju pa ne znam da li tako treba ili ne ali kada dam kontak popale mi se sve lampice koje se ugase posle par sekundi....jedino lampica od akumulatora ostane upaljena (ugasi se posle paljenja)? Mozda sam sad lupio tj mozda tako i treba da reaguje? :)
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI

Van mreže Apatinac

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #26 poslato: 04. Jun, 2015. 12:52 »
to je ispravno jer na lampici imas stalni plus i kad das kontakt lampica dobije masu na regleru i onda svetli. Kada motor pocne da radi sa reglera dobijes isto plus pa se onda lampica gasi (to je ustvari pobudna struja za regler i kada ti ne svetli lampica onda nemas pobudu na regleru i onda nema punjenja)
  • Vozi: Octavia II 1,6 tdi

Van mreže krcaerdoglija

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #27 poslato: 04. Jun, 2015. 23:09 »
to je ispravno jer na lampici imas stalni plus i kad das kontakt lampica dobije masu na regleru i onda svetli. Kada motor pocne da radi sa reglera dobijes isto plus pa se onda lampica gasi (to je ustvari pobudna struja za regler i kada ti ne svetli lampica onda nemas pobudu na regleru i onda nema punjenja)
svaka čast na objašnjenju!!  :RR)
  • Vozi: fabia 1.4 mpi 50 kw 2000

Van mreže MaxPower

Odg: Ne pali se lampica akumulatora!?
« Odgovor #28 poslato: 06. Jun, 2015. 21:04 »
to je ispravno jer na lampici imas stalni plus i kad das kontakt lampica dobije masu na regleru i onda svetli. Kada motor pocne da radi sa reglera dobijes isto plus pa se onda lampica gasi (to je ustvari pobudna struja za regler i kada ti ne svetli lampica onda nemas pobudu na regleru i onda nema punjenja)

Off topic je ali ne otvara mi se nova tema a mozda ce nekoga da zanima kako sam resio problem sa otezanim paljenjem :)
Napuklo crevo kod filtera za gorivo pa curilo (kap po kap) ali navodno je zbog toga slab pritisak bio pa je teze palio.
Zamenio majstor crevo i opet pali kao mina ;)
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI