Autor Tema: RAPID: utisci, komentari, informacije...  (Pročitano 22695 puta)

0 članova i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Maksimus

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #105 poslato: 26. Mar, 2018. 19:55 »
Dobro,razumem.
Ali moze jedno pitanje? Da li si vozio auto sa nekom ozbiljnijom snagom(bar 250ks),dobro opremljen sa nekim "egzoticnijim" sistemima (tipa vazdusno vesanje,4x4,brz automatik itd)?

Van mreže vojkan85

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #106 poslato: 26. Mar, 2018. 20:06 »
Erotika na drugom forumu koega Maksimuse :).
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže Maksimus

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #107 poslato: 26. Mar, 2018. 20:10 »
Pa ne,nego iskreno pitanje. Zato sto ukoliko sa necim nemamo iskustva ne mozemo ni da znamo da li je potrebo ili ne,zar ne?
A u ove parametre se uklapa veliki broj vozila,uopste ne mora da bude neka "egzotika",vec od C segmenta ima kola koja ispunjavaju dobar deo ovih kriterijuma.

Na mreži observer

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #108 poslato: 26. Mar, 2018. 20:22 »
Maksimuse, pa ja cak ni ne poznajem nekoga ko ima auto od 250 KS niti nekoga ko poznaje nekoga ko ima ili je vozio 250 KS :)
Ne znam zasto je tako tesko shvatiti da ima ljudi koji se ne loze na luksuz. Pa evo vam iskustva sa nemackim polovnjacima odakle dolaze i napucani ali i klot primerci i onda se nasi ljudi ne mogu nacuditi da neko kupi nov auto "bez opreme". Protestantska skromnost ;).

Nego, jako se udaljavamo od teme. Ne bi bilo lepo da provociramo administraciju.

Pravda za klot Rapide ;)
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže rocktheroad

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #109 poslato: 26. Mar, 2018. 22:13 »
Oprema je način da proizvodjac zaradi. Klot modeli ne donose veliku zaradu, ili nikakvu ako racunas troškove razvoja. Kod Škode u zadnjoj deceniji skoro da možeš uzeti dva klot auta za cenu full opremljenog svakog modela. Kod japanaca toga nema, nema toliko navlakusa.

Ono čega trebamo sa se brinemo su opasnost mikro transakcija. Kad kupis auto pa treba još neka sitnica, ili nešto sto bi trebalo da ima a nema. Aftermarket prodaja je jako slaba, ali se polako uvlače pretplate. Skoda Care, infotainment pretplata, češći servisi i slično.

Još malo pa ćemo dobijati kao kod štampača, mini tonere da bi vrzo kupili prave. A kod kola kocione diskove koji samo traju 10k kilometara, posle uzmeš prave.

Svaki put kad uzmem auto jače opremljen, shvatim da sam prevaren kad vidim klot, ili neki promo paket klot + sve sto ti treba. Isto tako kad uzmem klotaru, likujem kad stanem pored full opremljenog i pričam u sebi “na šta si ti bacio pare” dok pokušava da mi odmakne...

Sve to ima svoje kupce, ali se proizvodjaci malo pogube kad Luxury opremu probaju da ponude u kompakt segment, ili ručne podizače stakla u Executive klasu...
  • Vozi: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 2018 Style 190PS 4x4 DSG

Van mreže vojkan85

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #110 poslato: 26. Mar, 2018. 22:17 »
Zavisi kako gledaš na to. Ima istine u tome što si napisao ali je suština da timovi inženjera razvijaju i jake i slabe motore. Dizajneri rade i na klotari i na luksuzu. Sve se naplati na kraju. Ono što Rapidu fali je bolja unutrašnjost modela i kvalitetniji materijali. Sve je kao pre 10 godina. Boja plastike kao kod Fabija prve generacije. Daleko od toga da ne mogu da naprave koliko već sutra kvalitetniji Rapid, samo je ono što je potrebno takvom autu spoj svega po malo iz Škodine game. Ima indicija da bude prelep spoj Fabije i Oktavije što i jeste, ali kada bi spojili Fabiju i Superba, to bi bio pun pogodak.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže -nebojsa-

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #111 poslato: 26. Mar, 2018. 23:19 »
Ne dirajte mi Fabiju I, ona je imala najbolji enterijer. :)
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Na mreži observer

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #112 poslato: 27. Mar, 2018. 09:15 »
Bas to htedoh reci - sta fali Fabiji 1? Najbolje pogodjen i izbalansiran Skodin auto u "novijoj istoriji" ;)
Cak mislim da je steta sto se jos ne proizvodi, bar za zemlje treceg sveta (kao sto smo mi...)
Ponovicu, Rapid je odlicna varijanta da se uzmu kupci Daciji.
Ponuda kvalitetnih automobila do 10k je bas jadna - ja tu ne vidim sta bih uzeo osim Rapida.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže vojkan85

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #113 poslato: 27. Mar, 2018. 09:19 »
Ništa njoj ne fali, pričao sam o izgledu enterijera i materijalima. Isto bi bilo da Golf2 doživi redizajn i pokupi moderne tehnologije u sport varijanti, nema ko ga ne bi kupio. Do 10k polovno možeš da nađeš, novo naravno ne.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže rocktheroad

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #114 poslato: 27. Mar, 2018. 13:37 »
+1 Za fabiju 1 i enterijer i dan danas, da ne govorim o tome kad sam prvi put seo u nju.
  • Vozi: Skoda Kodiaq 2.0 TDI 2018 Style 190PS 4x4 DSG

Van mreže Karlheinz

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #115 poslato: 08. Dec, 2018. 17:27 »
Za arhivu, možda nekome zatreba a i da vidimo kako će SCALA da se pozicionira.
Cena i oprema Škoda Rapid Srbija Auto Čačak
Cenovnik i oprema Skoda Rapid Spaceback Srbija AutoCacak
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #116 poslato: 16. Jan, 2019. 17:18 »
Škoda Rapid limo/liftback samo do kraja januara, po poruči - i kraj!  :bravo:
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže Karlheinz

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #117 poslato: 28. Feb, 2019. 11:31 »
Proizvodnja i druge (liftbek) varijante Škoda modela RAPID prestaje u maju 2019. To znači da je i za narudžbine ostalo još malo vremena.
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Na mreži Baltazar

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #118 poslato: 11. Avg, 2019. 18:31 »
Ne znam kakva je razlika Fabia-Fabia ili Rapid-Rapid ali cu izneti par svari koji moj Rapid Active nema u odnosu na predhodni auto Fabia Ambiente.
 Crni retrovizori i rucice brava, ne smeta mi upste.
 Sedista su od materijala losijeg kvaliteta, nagib sedista se steluje nekakvom rucicom a ne tockicem, neprecizno i nervira. I nema kasetu ispod suvozackog sedista, tu sam ranije drzao prvu pomoc, sijalice i prsluk, nervira.
 Unutrasnje svetlo u kabini nema one dodatke sa strane za citanje, slabo osvetljena unutrasnjost, nervira, verovatno cu ugraditi bolje.
 Zadnje kabinsko svetlo se ne pali otvaranjem vrata nego samo rucno, u upustvu pise drugacije, mozda ja ne znam kako upariti sa prednjim.
 Kaseta ispred suvozaca nije osvetljena, verovatno ni ozicena ima samo rupu za svetiljku, sramota
 Nema zadnje zvucnike, kupuio bih nove kvalitetne ali nema ni zice za njih, pa koliko kosta par metara zice, kupio bi i to ali mi se ne rastura tapacirung, sramota.
 Putni racunar broj 2 se resetuje posle 20 sati a ne posle 100 na predhodnom autu, ne mogu da pratim prosecnu potrosnju na duze staze, pitanje ko zna da li to moze da se promeni, ovako mi je skoro beskorisno.
 Kada skinem sa kontakta vise ne mogu da otvaram i zatvaram prozore, na predhodnom autu sam mogao dok ne otvorim vrata, nervira. i Ne mogu uz pomoc kljuca da zatvorim prozore spolja, sada ako ostavim otvorene prozore u garazi da se auto izluftira kada ga uvece zakljucavam moram da udjem u auto, dam kontakt, zatvorim prozore pa oda izadjem i zakljucam auto, nervira.
 Kada sam kupovao auto bio sam svestan da kupujem najlosiji paket opreme ali je auto imao poznatu istoriju, ne veliku kilometrazu, redovno je odrzavan u ovlascenom servisu i ima el. servisnu knjigu, zena vozila itd. Ali ovoliko sitnicarenje nisam ocekivao.
  • Vozi: Škoda Rapid 1.2 tsi 2014

Na mreži Baltazar

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #119 poslato: 11. Avg, 2019. 18:33 »
Zaboravo sam, sedalni deo zadnje klupe nije deljiv, verovatno ima jos.
  • Vozi: Škoda Rapid 1.2 tsi 2014



Pretraga foruma [Google]