Autor Tema: RAPID: utisci, komentari, informacije...  (Pročitano 22702 puta)

0 članova i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže vojkan85

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #90 poslato: 26. Mar, 2018. 07:16 »
Higijenke kao u majstorskoj radionici :).
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže observer

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #91 poslato: 26. Mar, 2018. 13:27 »
Kome treba auto da se preveze uz niske troskove, taj ne gleda na opremu. Malo gubite kontakt sa realnoscu, odnosno potrebama prosecnog korisnika (jbg na forume i ne dolaze prosecni ;))
Samo slusam oprema pa oprema. Auto mi ne treba da imam djakuzi u njemu, vec da se sto jeftnije prevezem a opet da imam novi auto (sa niskom verovatnocom kvarova).
Zato je odlicno sto postoje klot Fabija i Rapid, jer obesmisljavaju kupovinu npr. Dacije (koja je tesko sranje a jedino je sto ima jeftino a novo da se kupi).
Ko zeli da spuca lovu, slobodno - samo napred, ali ja bih ponudio i kola bez klime - i to bi se itekako prodavalo, samo kada bi postojalo u ponudi.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže vojkan85

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #92 poslato: 26. Mar, 2018. 13:38 »
Ne slažem se sa tobom. Auto je uvek prodavala oprema pored dobrog motora i menjača. Kvalitetni materijali iznutra su nešto što gledaš svakog dana i normalno je da gledaš u nešto što je kvalitetnije a ne što se rastrese ili ima boju plastike kao da je Kinez napravio, malo zafarbao i osušio. Klima na 50+ stepeni...voleo bih da vidim kako bi mogao bez nje. Ne treba ti možda Panorama, 4x4, 1001 senzor i elektronika ali osnova je bezbednost, klima itd. Po meni uvek vredi dati doplatu a da ceo auto bude pokriven airbag-ovima.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže observer

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #93 poslato: 26. Mar, 2018. 13:52 »
Nemamo svi iste prioritete ni potrebe - pa zato i treba ostaviti mogucnost kupcima da biraju.
Zato ne volim kad se pljuje po "klot" modelima, oni omogucavaju ljudima sa nizim mogucnostima da dodju do nekog brenda.
Klotovi treba da postoje. Isto kao i najnapucanije opcije - pa neka svako izabere sta zeli.

Da li bih pristao da mi auto bude 1000 eur jeftiniji a da nema klimu?  Naravno da bih. Ionako je upalim 1-2 puta godisnje.
Kola se ionako jako brzo amortizuju, veliki je gubitak na kupovini, zato je bolje minimizirati pocetno ulaganje.

  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže vojkan85

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #94 poslato: 26. Mar, 2018. 13:54 »
Slažem se sa tobom da "klot" treba da postoji, ali ne klot koji ti za 9k ne daje apsolutno ništa. Od Fabije recimo ne dobijaš apsolutno ništa u klot verziji. Neki polovan auto je bolji nego nova klot Fabija. Moje mišljenje.
  • Vozi: Škoda Superb 3 Combi L&K 2.0TDI

Van mreže -nebojsa-

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #95 poslato: 26. Mar, 2018. 15:41 »
Observer,
tvojom logikom dovoljne su i prednja i zadnja tablica u setu, po tebi ionako vecina onoga izmedju i ne treba. =))
Realno ti je i ABS visak, zatrebace ti par puta godisnje, a i peta brzina je luksuz ako vozis lagano  :B=)
Svi imamo drugacije prioritete i potrebe kod kupovine automobila. Da nije tako postojao bi jedan model Skode u teget boji (jer ta im je osnovna, bez doplate) sa 1,0MPi , i to bez klime. A ne trenutno sedam modela u vise karoserijskih verzija, sa min. dva ili tri nivoa opreme i min 3-4 motora u ponudi.
Ne treba nametati svoje misljenje kao ispravno. Ovde ga nema, sva su ispravna ali i individualna; pa svako bira auto po svojoj volji (i budzetu nazalost) a ne po direktivi ili pravilniku.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže observer

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #96 poslato: 26. Mar, 2018. 16:38 »
A sta sam ja drugacije napisao?

Siroka paleta je super, ali ona mora biti uravnotezena - moras imati i bogato opremljene modele ali moras imati i ulazne varijante sa osnovnim minimumom.

Svi zaboravljate na tu donju granicu i potcenjujete klot modele i nekako kao da ih ne volite da ih vidite u ponudi - a oni itekako imaju svoj smisao i svoje kupce.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Na mreži Markkoni

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #97 poslato: 26. Mar, 2018. 16:54 »
Naravno da imaju smisao, njih se najvise i proda narocito kod Skode. Mislim da je 80% flotne prodaje Active oprema.

Van mreže fobia24

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #98 poslato: 26. Mar, 2018. 17:28 »
Naravno da za flotnu prodaju ide klot. Kada se pogleda kako neki voze te službene aute i kako se ophode prema njima, često ni ne zaslužuju bolje. A i briga upravu firme za luskuz šofera, čim manje stavki, manje mu odvlači pažnju tokom vožnje i pojeftinjuje održavanje vozila.

Van mreže -nebojsa-

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #99 poslato: 26. Mar, 2018. 17:48 »
Observer,
ne potcenjujemo, evo i meni je lakse da svakodenovno ganjam po gradu firmin Roomster 1.2 klot nego druge firmine(skuplje i opremljenije) automobile. Pre cu da idem u centar sa njim nego npr. sa Rav4 ili necim slicnim sto potencijalno moze neka budala da zvekne vratima, ocese i sl.
Kao sto je preskupo naplacivanje pojedinih stavki dodatne opreme realno dranje - npr. perla i slicne boje od 600, 1000 i vise €; ili doplata za metalik boju uopste; doplate za vazdusne jastuke, itd; tako je i uvreda mozga auto koji u danasnje vreme nema klimu, elektricne prozore, kontrolu stabilnosti, itd; a kao takav se nekom nudi i prodaje. U 21. veku.
Jedino sto nas tu "vadi" je da su u EU obavezni i dnevna svetla, kontrola stabilnosti, pracenje pritiska u gumama,... pa moraju i nama da daju jer im se ne isplati da ga osisaju samo za nas. :-[
Nekome je auto kao usisivac, daj nov sa garancijom i da radi. Nekome nije, hoce dizajn, stil, opremu, jaci motor... Treba ponuditi za svakog ponesto.
Problem je u pristajanju kupca novog automobila na nov auto sa npr. 2-4 vazdusna jastuka, bez klime, bez bezbednosnih sistema (ima one koje zakon i reglulative zahtevaju). I peglu kupujes na paru, sa self-tajmerom, itd...sto savremeniju; a kamoli auto u 21. veku.
Ne krivim ja kupce takvih automobila zbog malih ocekivanja, samo konstatujem da proizvodjaci nazalost (ne svi) zloupotrebljavaju raskorak izmedju regulativa i potreba kupaca.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže observer

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #100 poslato: 26. Mar, 2018. 18:58 »
Sad posle ovoga ne smem ni da kazem kakvu sam peglu jurio da kupim pre par godina, prevrnuo pola Beograda i Novog Sada dok nisam nasao ono sto sam trazio... :D
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže -nebojsa-

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #101 poslato: 26. Mar, 2018. 18:59 »
Ako je na ugalj, mogao sam da pomognem... =))
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013.

Van mreže observer

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #102 poslato: 26. Mar, 2018. 19:07 »
Vruce... =))
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže Maksimus

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #103 poslato: 26. Mar, 2018. 19:16 »
Kome treba auto da se preveze uz niske troskove, taj ne gleda na opremu. Malo gubite kontakt sa realnoscu, odnosno potrebama prosecnog korisnika (jbg na forume i ne dolaze prosecni ;))
Samo slusam oprema pa oprema. Auto mi ne treba da imam djakuzi u njemu, vec da se sto jeftnije prevezem a opet da imam novi auto (sa niskom verovatnocom kvarova).
Zato je odlicno sto postoje klot Fabija i Rapid, jer obesmisljavaju kupovinu npr. Dacije (koja je tesko sranje a jedino je sto ima jeftino a novo da se kupi).
Ko zeli da spuca lovu, slobodno - samo napred, ali ja bih ponudio i kola bez klime - i to bi se itekako prodavalo, samo kada bi postojalo u ponudi.


Oprema totalno menja auto,tako da 2 auta mogu samo da izgledaju isto. A ko hoce samo da se preveze od A do B bez ikakvog uzitka,pa tesko da taj gleda auto od 150-200k (o kojima smo pricali). Meni npr bas znaci da je auto lepo opremljen,razlikuje se od drugih i nudi mnogo vise od klot modela. Ali slazem se,daleko od toga da smo svi isti(eto npr ja godisnje mozda 2 puta ugasim klimu,a ti je ne palis).
Potrebe su jako klizav teren,onda bi mogli da svedemo sve na klot fabije jer jelte i one mogu da prevezu od A do B. Mislim da su zahtevi korisnika mnogo relavantniji za diskusiju.

Van mreže observer

Odg: RAPID: utisci, komentari, informacije...
« Odgovor #104 poslato: 26. Mar, 2018. 19:36 »
Ne zaboravite da postoje ljudi kojima je dovoljan uzitak to sto ne moraju da idu peske ili se guraju u javnom prevozu ;)

Salu na stranu, ja uzivam u voznji, ne vidim sebe kao neko kome je auto samo za prevoz, za mene je auto clan porodice (nekada i vise od toga, kad saberem sve troskove - vise trosim na automobile nego na sebe npr).
Ali mi npr. displej od xx inca apsolutno nista ne znaci u zivotu.
Meni je uzivanje i da sednem u matorog Juga ili raspalu Alfu iz 80-tih i samo da uzivam u zvuku motora ili cak samo u dizajnu volana ili prekidaca.

Da se vratimo na temu - isto tako sam uzivao u cistim linijama i jednostavnosti enterijera prijateljicnog Rapida, kad ga je uzela 2012. Ili u mirisu nove plastike.
Nista mi vise ne treba.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017



Pretraga foruma [Google]