Autor Tema: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!  (Pročitano 26271 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže JovićZapočeo temu

Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« poslato: 11. Mar, 2014. 14:32 »
Želeo bi da mi napišete lična iskustva sa Škodom Oktavijom 2010 godište!?
Imam ponudu za taj automobil, ali ga nisam vozio. Vozim 1.9 TDI 1999 godište u firmi, ali nikad nisam imao šansu voziti ovaj novi motor 1.6 TDI.
Zanimaju me prednosti i mane 1.6 TDI nad 1.9 TDI, kao i cijena održavanja?
Ima li motor 1.6 TDI taj filter čestica PDF ili DPF (koliko košta, kako se održava i sl) ???
Ima li tu neku lamda sondu (ako se tako piše), kako se ona održava i koliko košta???
Koliko košta veliki servis i plivajući zamajac kod ovlašćenog servisa, a koliko kod običnih majstora???
Svaka informacija mi dosta znači, jer mi je motor potpuno nepoznat !
HVALA

Van mreže Filip

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #1 poslato: 11. Mar, 2014. 15:43 »
Ja sam ga kratko provozao, ako nemaš neka velika očekivanja od auta zadovoljava najosnovnije potrebe.

U poređenju s 1,9 ima nešto mirniji rad, naravno daleko je to od tihog, to je prednost, kao i da nešto lakše ide u visoke obrtaje, mana da je tehnološki složeniji i prema tome podložniji skupljim kvarovima, neotporniji na lošije gorivo, ima DPF filter, on može da zeza, inače slične performanse i potrošnja kao 1,9 a cena održavanja potrošnih delova verovatno isto tu negde.

To sam sve ispričao onako površno, javiće se već koji vlasnik da bude detaljniji.

2010. godište je izašlo iz garancije pa nema potrebe da ideš u ovlašćeni, cene velikog servisa ne bih znao, pozz.
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže JovićZapočeo temu

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #2 poslato: 11. Mar, 2014. 16:03 »
Taj filter, je li se može otkloniti ???
Čemu koristi ???

Van mreže Filip

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #3 poslato: 11. Mar, 2014. 16:22 »
Eliminiše čađ iz izduvnih gasova, postoji zbog Euro normi o zagađenju, a može da se fizički ukloni i da se preko kompjutera isključe njegove funkcije po potrebi.
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Karlheinz

  • Vozi: Yeti

Van mreže nebojsar

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #5 poslato: 12. Mar, 2014. 14:49 »
Prijatelj mi je vozio Oktaviju 1.9TDI, 105 ks, sad vozi 1.6TDI isto 105ks, prethodnu je razduzio sa 235.000km, ovu drugu koja je 2011 godiste jos vozi a trenutno ima nesto jace od 120.000km i kaze mi da se ponasa potpuno isto (snaga, ubrzanje) ali  da je nesto tisa. 1.9TDI hvali da mu je ipak davao "bolji osecaj u voznji" iako mislim da je to krajnje  subjektivno. Po pitanju cene servisa je ista prica (redovni servisi) on nije morao da menja set kvacila niti da radi veliki servis jos uvek tako da nemam podatke o ceni za ta dva. Ja sam vozio Oktaviju 1.9TDI pre sadasnjeg auta, 80% grad, 20% put i morao sam na predjenih 120.000 da menjam set kvacila. Proceni na osnovu toga ta vozila koja ti se nude, ako su iz firme pretpostavljam da znas ko ih je vozio i gde. Za 1.9TDI zamena seta kvacila u ovlascenim servisima ide od 60-100.000 dinara u zavisnosti koje delove stavljaju i u kom servisu radis. Kod ostalih majstora ako kupis iole kvalitetne delove mozes proci sto do sto pedeset evra jevtinije, ne verujem da  je cena za 1.6tdi mnogo drugacija jer se radi o motorima sa istom snagom i obrtnim momentom pa pretpostavljam da menjac nije radikalno drugaciji ali ocekujem da je pouzdaniji od ovoga na 1.9tdi.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže Peja

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #6 poslato: 06. Apr, 2014. 19:59 »
Ja imam isto pitanje, merkam 1.6 TDI sa nekih do 60kkm, 2010. i strefio me slog kad procitah cene za zamajac-lamelu.

Prelazicu godisnje do 20.000 km, od toga 15.000 km auto put i planiram da kola posle 4-5 godina prodam. Ako se poredi potrosnja npr. benzinca i30 sa 6. menjacem i Octavie 1.6 TDI, za ove 4 godine dodje cena na isto, uz mnogo potencijalnih rizika koje nosi CR motor.

Nisam pametan sta raditi,
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže nightrider

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #7 poslato: 18. Apr, 2014. 13:16 »
Cuo sam da ti 1.6 tdi motori imaju problem sa egr ventilom u prvim serijama, to je mahom menjano u garanciji
Totalno je drugaciji nego kod 1.9 tdi i moze da napravi problem motoru ako se ne zameni na vreme

Manja kubikaza ima prednost manje registracije i manje potrosnje,
snaga ne moze biti ista, makar se oseti kada je auto opterecen.

Motori vece kubikaze prelaze vise kilometara, pa tako motor 1.4 i 3.0 recimo ne mogu na istom autu preci isto kilometara, naravno ovde je razlika u kubikazi manja.

Ali "istih" 105 konja sa manje kubika, verujem da ce manje i preci, ako je uopste nekom bitno da li ce preci 400 ili 500 000km (100000 gore dole)  :)

Van mreže Karlheinz

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #8 poslato: 18. Apr, 2014. 17:50 »
Ja imam isto pitanje, merkam 1.6 TDI sa nekih do 60kkm, 2010. i strefio me slog kad procitah cene za zamajac-lamelu.
Sa autom od 60.000km ne moraš uopšte da razmišljaš o zamajcu.
uz mnogo potencijalnih rizika koje nosi CR motor.
Kad se ovako napiše, ispada da 1.6tdi pravi puno problema, ali nije baš tako valjda?
Ali "istih" 105 konja sa manje kubika, verujem da ce manje i preci,
To još zavisi od dosta faktora, a ne mora uopšte da znači. Evo npr. Golf 2 1.6d je lep primer da motori od 1.6 litara mogu da prevale mnogo.
  • Vozi: Yeti

Van mreže Peja

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #9 poslato: 09. Jun, 2014. 17:53 »
Htedoh reci da je CR kompleksniji i osetljiviji sistem od PD, naravno i mnogo skupiji ako te krene igranka.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže nebojsar

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #10 poslato: 09. Jun, 2014. 18:01 »
Htedoh reci da je CR kompleksniji i osetljiviji sistem od PD, naravno i mnogo skupiji ako te krene igranka.

Zavisi kako ga ko upakuje, fijat je na common railu odavno i ima sjajne motore.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže bugarin

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #11 poslato: 09. Jun, 2014. 18:10 »
Sa autom od 60.000km ne moraš uopšte da razmišljaš o zamajcu.Kad se ovako napiše, ispada da 1.6tdi pravi puno problema, ali nije baš tako valjda?To još zavisi od dosta faktora, a ne mora uopšte da znači. Evo npr. Golf 2 1.6d je lep primer da motori od 1.6 litara mogu da prevale mnogo.



uh, pedja poredis atmo dizel motor od 1600ccm sa 55 i 60 ks, i t-dizel od 1600ccm sa 105ks.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže Peja

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #12 poslato: 07. Dec, 2014. 18:10 »
Da se prijavim, kupio sam Octaviu 07.2011. 33975 km 1.6 tdi 105 hp

Posle mog leptirića od 1.4 MPI Logan, osećaj je kao da vozim tenk :D

Dok se naviknem... Garancija je DASWELT Auto Garantie Exclusive, 1god ili 15kkm
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #13 poslato: 24. Dec, 2014. 20:26 »
Мало да освјежим тему, а ако има потребе за новом администрација ће то већ регулисати ;)

Елем, близак рођак хоће да увезе караван 2011/2012. а гледајући огласе још увијек је у дилеми 2.0 TDI са 140hp или 1.6 TDI са 105hp... Снага не игра толику улогу, вози се лагано углавном нашим магистралама, тако да је поузданост пресудна...
Оно што мене интересује (да бих могао да му сугеришем) је на колико се ради велики сервис на једном а на колико на другом? Познати проблеми? Искуства са страних форума, из других возила групације? Овај 1,6 TDI ми је још и познат (осим што је јачи него код мене), али ми је 2.0 TDI тотална непознаница ::)

То је то за почетак, па да чујемо шта ко има да каже ;) Успут, може ли Peja да подијели искуства после додатних 15-ак дана?! :)

Van mreže Peja

Odg: Kupovina Škode Oktavije 1.6 TDI 2010- POMOĆ !!!
« Odgovor #14 poslato: 01. Jan, 2015. 12:10 »
Na poslu imamo cetiri 2.0 tdi motora u Audi  A4 Avant.

3 su perfektna, a jedan trosi litar ulja na 800km. Kako su na operativnom lizingu nije nas nesto briga da ih popravljamo.
« Poslednja izmena: 01. Jan, 2015. 12:16 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD