0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.
Prva stvar koju treba da probas jeste da spojis sa kablovima za paljenje minus klemu i najbolje negde na anlaser da stavis drugi kraj. Najverovatnije ti je motor izgubio masu. Isto tako proveri da li su ti pricvrscene kleme na akumulatoru.
dobar dancim ni na gurnu ni na slepku nije uspeo da upali postoji ozbiljniji problem ...prvo treba proveriti opste povezivanje akumulatora i vozila... sta to konkretno znaci ?1. proveriti trenutni napon na krajevima akumulatora u ovom trenutku 2. proveriti povezanost klema... plus klema od akumulatora do anlasera vod, vod od akumulatora do alternatora(pod uslovom da postoji...ali opet priveriti na alternatoru spoj debele crne zice i alternatora...)3, proveriti "minus" klemu... tj povezanost sa masom ... sledece pitanje ili korak je povezati auto na kleme sa drugim autom i probati da li ce imati promene ?posle ove probe mnogo toga ce biti jasnije ...mada, to bi vec trebalo da se zna posle akcije opisane pod 1. sve zavisi od tog pitanja... takodje, treba proveriti i kakvo je stanje na tabli osiguraca... moguce je svasta, od ispadanja nekog od centralnih osiguraca, do ... ko zna kojih bagova, jer te table osiguraca umeju da baguju, ali ne bi bas na ovaj nacin doslo do problema ...za pocetak, kao smernice, mislim da sam dao dobar pravac, a za dalje ... ocekujem da se jos neko ukljuci i da kaze svoja zapazanja i iskustva
Ja bih samo dodao posto ne pali ni na gurku. dolazni kabel na bombinu skini i uz pomoc obicne sijalice vidi dal zasvetli da li dobija napon bombina kada je pod kontaktom ili kada verglas....
Meni je ulpzak umeo da zavergla auto iz cistog mira
inace tako sto sam ti ja napisao to preverava dal od brave dobija sve struju a sledeca bi bila zica sa automata alnasera isto tako sa sijalicom.