Autor Tema: Favorit ne vergla  (Pročitano 3039 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nemacxZapočeo temu

Favorit ne vergla
« poslato: 12. Mar, 2014. 06:33 »
Bogami, čudno iskustvo sam malopre imao.

Majka je na putu do posla krenula Favoritom, i odjednom se pogasio i to je to, tu je stao. Problem je što auto ne vergla. Dakle, kontakt stoji, okrećem ključ u bravi, kao da ništa nisam uradio. Na gurku, šlepku, ništa, nisam uspeo do kuće da ga upalim.

Skroz sam bez ideja, tako da svaka pomoć bi bila dobrodošla :-)
  • Vozi: Škoda Favorit 136LS 1.3 40kW 91' ; Škoda Octavia Mk2 1.9TDI 77kW 04'

Van mreže dulefontana

Odg: Favorit ne vergla
« Odgovor #1 poslato: 12. Mar, 2014. 10:23 »
Prva stvar koju treba da probas jeste da spojis sa kablovima za paljenje minus klemu i najbolje negde na anlaser da stavis drugi kraj. Najverovatnije ti je motor izgubio masu. Isto tako proveri da li su ti pricvrscene kleme na akumulatoru.

Van mreže dusko zemun

Odg: Favorit ne vergla
« Odgovor #2 poslato: 12. Mar, 2014. 10:57 »
dobar dan
cim ni na gurnu ni na slepku nije uspeo da upali postoji ozbiljniji problem ...
prvo treba proveriti opste povezivanje akumulatora i vozila... sta to konkretno znaci ?
1. proveriti trenutni napon na krajevima akumulatora u ovom trenutku
2. proveriti povezanost klema... plus klema od akumulatora do anlasera vod, vod od akumulatora do alternatora(pod uslovom da postoji...ali opet priveriti na alternatoru spoj debele crne zice i alternatora...)
3, proveriti "minus" klemu... tj povezanost sa masom ...

sledece pitanje ili korak je povezati auto na kleme sa drugim autom i probati da li ce imati promene ?
posle ove probe mnogo toga ce biti jasnije ...
mada, to bi vec trebalo da se zna posle akcije opisane pod 1.

sve zavisi od tog pitanja...
takodje, treba proveriti i kakvo je stanje na tabli osiguraca... moguce je svasta, od ispadanja nekog od centralnih osiguraca, do ... ko zna kojih bagova, jer te table osiguraca umeju da baguju, ali ne bi bas na ovaj nacin doslo do problema ...

za pocetak, kao smernice, mislim da sam dao dobar pravac, a za dalje ... ocekujem da se jos neko ukljuci i da  kaze svoja zapazanja i iskustva
  • Vozi: skoda 110R, felicia pik up FUN, OCTAVIA TOUR ...

Van mreže olajkris

Odg: Favorit ne vergla
« Odgovor #3 poslato: 12. Mar, 2014. 16:04 »
Ja bih samo dodao posto ne pali ni na gurku. dolazni kabel na bombinu skini i uz pomoc obicne sijalice vidi dal zasvetli da li dobija napon bombina kada je pod kontaktom ili kada verglas....

Van mreže nemacxZapočeo temu

Odg: Favorit ne vergla
« Odgovor #4 poslato: 13. Mar, 2014. 17:42 »
Prva stvar koju treba da probas jeste da spojis sa kablovima za paljenje minus klemu i najbolje negde na anlaser da stavis drugi kraj. Najverovatnije ti je motor izgubio masu. Isto tako proveri da li su ti pricvrscene kleme na akumulatoru.

Bio proverio, masa je u redu. Kleme pričvršćene, što se tiče struje, do verglanja, sve perfektno.

dobar dan
cim ni na gurnu ni na slepku nije uspeo da upali postoji ozbiljniji problem ...
prvo treba proveriti opste povezivanje akumulatora i vozila... sta to konkretno znaci ?
1. proveriti trenutni napon na krajevima akumulatora u ovom trenutku
2. proveriti povezanost klema... plus klema od akumulatora do anlasera vod, vod od akumulatora do alternatora(pod uslovom da postoji...ali opet priveriti na alternatoru spoj debele crne zice i alternatora...)
3, proveriti "minus" klemu... tj povezanost sa masom ...

sledece pitanje ili korak je povezati auto na kleme sa drugim autom i probati da li ce imati promene ?
posle ove probe mnogo toga ce biti jasnije ...
mada, to bi vec trebalo da se zna posle akcije opisane pod 1.

sve zavisi od tog pitanja...
takodje, treba proveriti i kakvo je stanje na tabli osiguraca... moguce je svasta, od ispadanja nekog od centralnih osiguraca, do ... ko zna kojih bagova, jer te table osiguraca umeju da baguju, ali ne bi bas na ovaj nacin doslo do problema ...

za pocetak, kao smernice, mislim da sam dao dobar pravac, a za dalje ... ocekujem da se jos neko ukljuci i da  kaze svoja zapazanja i iskustva


Izuzetno dobar početak odakle da se krene, i dosta ovih stvari sam u tih sat vremena proverio, naravno ne sve, i kada ste napisali da se proveri vod "debeljana" žice do akumulatora, bili ste blizu dijagnoze problema.

Ja bih samo dodao posto ne pali ni na gurku. dolazni kabel na bombinu skini i uz pomoc obicne sijalice vidi dal zasvetli da li dobija napon bombina kada je pod kontaktom ili kada verglas....

Bombina je ok, dobija napon.
Problem je otkrio moj stari u roku od pola sata što ja nisam celog tog dana, u pitanju je bio uložak bravice. Dovod struje je bio u redu, i totalno me zbunilo jer sam mislio da sam proverio sve, u suštini, kada je skinut kabal kod anlansera koji od ključa dolazi, brzo smo skontali šta je fora. Uložak je prespojio u onom trenutku kada je stala, što je prouzrokovalo gašenje, a kasnije nemogućnost da vergla je takođe bila od njega.

Hvala vam na savetima i brzim odgovorima, dali ste dobre smernice, nisam ni sanjao da može ovo da napravi toliki problem :-D
  • Vozi: Škoda Favorit 136LS 1.3 40kW 91' ; Škoda Octavia Mk2 1.9TDI 77kW 04'

Van mreže dulefontana

Odg: Favorit ne vergla
« Odgovor #5 poslato: 13. Mar, 2014. 22:53 »
Meni je ulpzak umeo da zavergla auto iz cistog mira

Van mreže olajkris

Odg: Favorit ne vergla
« Odgovor #6 poslato: 13. Mar, 2014. 23:00 »
inace tako sto sam ti ja napisao to preverava dal od brave dobija sve struju a sledeca bi bila zica sa automata alnasera isto tako sa sijalicom.

Van mreže nemacxZapočeo temu

Odg: Favorit ne vergla
« Odgovor #7 poslato: 15. Mar, 2014. 20:44 »
Meni je ulpzak umeo da zavergla auto iz cistog mira
inace tako sto sam ti ja napisao to preverava dal od brave dobija sve struju a sledeca bi bila zica sa automata alnasera isto tako sa sijalicom.

Eh ti Favoriti :-D Čudilo me što nije hteo na gurku i šlepku da upali, doduše..
  • Vozi: Škoda Favorit 136LS 1.3 40kW 91' ; Škoda Octavia Mk2 1.9TDI 77kW 04'

Van mreže olajkris

Odg: Favorit ne vergla
« Odgovor #8 poslato: 16. Mar, 2014. 04:27 »
pa zato sto nije najverovatnije nije imao struje da baca varnicu, samo mi nije jasno kako je onda bombina imala struje? jel ako ona ima a razvodnik i komutator ispravan mora bacati varnicu i pokazivati znake zivota na gurku.