Autor Tema: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2  (Pročitano 5245 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži bugarin

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #15 poslato: 29. Maj, 2014. 16:37 »
nema monte carlo od 60ks. 1.2tsi 86 i 105ks, i 1.6tdi 105ks.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD


Van mreže djordje48Započeo temu

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #16 poslato: 29. Maj, 2014. 19:12 »
u spisku dodatne opreme sa sajta alprosa pise da se na model 1.2 44 kw active mogu (debelo) doplatiti i poruciti i 15, 16, 17 inca. cisto sumnjam da fabrika uz tu doplatu gratis daje "pojacan servo, pojacanu osovinu, pojacan taj HTP motor i sl). dakle, sigurno moze da se uklopi i koliko vidim jedini problem u celoj prici je koliko ce ogibljenju da skode ti tockovi zbog nasih katastrofalnih rupa. motoru, menjacu, osovini, servo pumpi na dobrom putu ovi tockovi su isti kao i 14 inca, znaci nema problema sto se kompatibilnosti tice, ali na losim putevima...

http://www.skoda.co.rs/wp-content/uploads/2014/01/fabia_cenovnik_dodatna_oprema_201401.pdf


Van mreže Turbo

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #17 poslato: 29. Maj, 2014. 19:43 »
nema monte carlo od 60ks. 1.2tsi 86 i 105ks, i 1.6tdi 105ks.

Nisam siguran za 60ks, ali sa HTP 70 ima sto posto. Bila u salonu AČ jedna HTP prošle godine i sve MC koje sam video na ulici su bile sa tim motorom.

Uostalom ovo što kaže Đorđe, kao dodatna oprema u svakom slučaju moguće je na svaku Fabiju staviti 17" felne, a ne časte te jačim servom i pojačanim oslanjanjem.

Znam par njih koji voze na svakodnevnom autu i niže profile od 205 40, a i ja vozim jako blizu nizak profil, tek za koji mm viši, i nemam nikakvih problema, već 15ak hiljada km. Čak da kucnem u drvo nisam imao ni jednu situaciju da je bilo "uh al ga odvalih sad". Normalno je da malo više paziš, posle ti pređe u naviku. Još ako su XL gume, tek tad ti je opušteno.

Na mreži bugarin

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #18 poslato: 29. Maj, 2014. 20:15 »
na njega zaboravih, htp od 69ks.

no nebitno, moze da se montira ali treba obratiti paznju da li tocak negde kaci. meni je na mk1 195/55/15 zadnji levi tocak kacio po plastici koja stiti kos-krilo iznutra. kacilo sve dok plastiku nije pojelo :)
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže Turbo

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #19 poslato: 29. Maj, 2014. 20:20 »
Normalno, to se podrazumeva :)

Nego jel to fabrička za Mk.1? Meni se čini da na nju ide 195.50.15? To su one felne od Pola, možda je drugi ET?


Na mreži bugarin

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #20 poslato: 29. Maj, 2014. 20:34 »
felne su od golfa 4ke. nebitno, necemo da se rasplinjavamo i udaljavamo od teme. ionako smo otisli u ofsajd odavno.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #21 poslato: 30. Maj, 2014. 02:16 »
da li je moguce da na svoju fabiju mk2 stavim felne 205/40/R17... sad imam 165/70/R14 i ove 17 bi bile pravo osvezenje!

Ђорђе, друже... :) Можеш да ставиш, наравно, то је фабрички прописана димензија, то није проблем. Али, ја волим да сагледам ствари реално, иако срце често вуче на другу страну :)

Оно што је провјерено је следеће: наши путеви су лоши (ти свакако возиш доста и магистралним путевима), вјешање ће сигурно више да трпи него сада на тим 14". Бубрези ће још више да трпе, јер тај прелазак ћеш итекако да осјетиш, а сама по себи Фабија није синоним за удобност :) Имаћеш дефинитивно већу потрошњу (имам је и ја са 14" - 15", мизерно али је ту, не може се занемарити); 4cm шира гума пута дужина тог дијела који додирује подлогу пута 4 гуме = већа површина која додирује подлогу (око 25%) = већи отпор котрљања = већа потрошња (отпор ти је у тој рачуници важан, ако не и најважнији фактор), а није за занемарити ни тежи сет, бар 3kg по точку (кад већ наводимо све факторе и залазимо у ситна цријевца...мало јесте, али тркачки аутомобили скидају и 5kg када су сувишни...наравно да твој аутомобил није ни близу тркачког, али баш због нејаког мотора ово можда и више утиче код тебе него код неког другог). На крају, највише ће да трпи новчаник, и то значајно! Најјефтинија гума у димензији 205/40 R17 је Tigar који креће од 7500дин по комаду, док и Michelin, Continental, Dunlop, GoodYear у димензији 165/70 R14 коштају мање од 7000дин!!!

Е сад, бенефити које конкретно ти можеш да оствариш су неоспорно љепши аутомобил (како и сам рече, биле би право освјежење, визуелно) и осјетно боља стабилност и држање у кривинама (али опет за брзине којима ти возиш није фактор који је од превеликог значаја). Можда постоји и још неки који ја не видим... Како год, сам ћеш већ добро размислити и учинити што ти је срцу мило :) Одговор на твоје питање је да без проблема можеш монтирати, а да ли ти се исплати или не види сам :)

Van mreže t.salai

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #22 poslato: 30. Maj, 2014. 09:45 »
Vise nek te brine tezina ukupna tocka i gume nego sirina gume. Sa 185 65 r14 presao na 205 45 r16 7.5J i 9J, ne osjetim nikakvu bitnu razliku u ubrzanju i perfomansama, cak i potrosnja nije porasla vise od 0.5l jer je ova felga jako lagana. Dok sam bio na 205 45 r17 i tim felgama ( puni krakovi ) felga je tezila oko 2 tone i perfomanse su pale kao da vozim konstatno pod klimom i potrosnja porasla malo vise od 2l.

Tko je rekao da sirina gume nema veze sa kocenjem ima, ne toliko da ti stvara ogromnu -G silu, ali sa dobrom gumom ABS se nikako vise ne pali. Doduse sa 205 gumom moras biti malo vise oprezniji kod prolijetanja kroz lokve, malo prije zaskija po vodi...

Uglavnom, ako imas dobru ponudu, stavi.  :)
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Van mreže djordjebg

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #23 poslato: 30. Maj, 2014. 13:07 »
Posto je situacija specificna, pokusaj da se dogovoris da probas auto, pre nego sto se konacno odlucis. Par km ce ti biti dovoljno barem za neke impresije sto se startnosti i udobnosti tice.

Turbo ima puno snaziji motor, verujem da takav ne oseca preterano te prelaske sa manje ne vecu felnu. Kod ovako slabasnih motora to se se primeti, kod preticanja narocito.
Recimo preticanje sa klimom u Fabiji sdi koja je slicna pomenutoj Fabiji je veoma veoma rizicno i itekako se primeti razlika u snazi sa i bez klime. Stoga gasenje klime u takvim momentima  je veoma pozeljno, dodje mu kao svojevrstan turbo prekidac.:)

Na mreži hakkler

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #24 poslato: 30. Maj, 2014. 16:08 »
sa col u + ili minus se ne osjeti..al za +2" ili +3"..se osjeti.


sent from my right thumb


Van mreže djordje48Započeo temu

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #25 poslato: 30. Maj, 2014. 20:10 »
po svemu sudeci, preovladace matematika nad estetikom: posto je greh da bacim goodyear 14" a sigurno ne mogu uzeti dobru cenu za njih, ostajem na njima. ionako prelazim skoro 40 000 godisnje i za 3 godine planiram da zamenim auto, pa ce se tada razmisljati i o ozubiljnijem autu i o ozbiljnijim felnama. naravno zauvek skoda, samo nesto vece i sa jos jednim cilindrom >:D  hvala na savetima !

Van mreže Karlheinz

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #26 poslato: 30. Maj, 2014. 22:26 »
preovladace matematika nad estetikom
Verovatno je bolje tako
naravno zauvek skoda, samo nesto vece i sa jos jednim cilindrom
Sigurno je bolje tako :-))))
  • Vozi: Yeti

Van mreže djordje48Započeo temu

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #27 poslato: 10. Feb, 2016. 16:14 »
da se nastavim na ovu temu, ipak sam uzeo 205/45/16 i to tigar syneris. To je fabricka dimenzija. U odnosu na fabricku felnu koja ima dim 6.5j16 ET 43, stavio sam felne sa ibize 7j16 ET 43. Namontirao sam jedan tocak da probam sta se desava (stavio sam ga napred). Koliko mogu da vidim, nigde ne kaci. ostaje mozda za jedan prst prostora izmedju amortizera i tocka napred. sta mislite, da li je problem sto je 7j mesto 6,5J? wac1

Van mreže djordje48Započeo temu


Van mreže djordje48Započeo temu

Odg: 205/40/R17 na fabiju 2007 mk2
« Odgovor #29 poslato: 10. Feb, 2016. 16:28 »