Autor Tema: Škoda Octavia III 5E facelift?  (Pročitano 4763 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Filip

Odg: Škoda Octavia III 5E facelift?
« Odgovor #15 poslato: 14. Avg, 2014. 09:18 »
90% je šansa da će dobiti još snage, a 100% da neće  :D :)) :P
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže Filip

Odg: Škoda Octavia III 5E facelift?
« Odgovor #16 poslato: 14. Avg, 2014. 09:49 »
evo sad sam proverio, "novi" 1.8 TSI od 132 kW (180 PS) sa remapom isto izlazi na 210-215 konja i 310-320 Nm obrtnog, znači u dlaku kao moj re-kodirani "stari" 1.8 TSI od 118 kW (160 PS), dakle to je to, što bi se reklo isto, samo malo drugačije :D

inače u pitanju je treća generacija EA888 VW 1.8 i 2.0 TSI motora koja je sada aktuelna
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Škoda Octavia III 5E facelift?
« Odgovor #17 poslato: 14. Avg, 2014. 11:54 »
Ne kažem da je ultra sportista, ali po performansama zaostaje kod konkurenata, i pod perf. ne mislim na 0-100, nego na ukupni auto kao gotov proizvod. Jedini adut mu je stvarno neverovatna cena(kod nas, ne znam da li je tako i preko). Da ne bude zamene, vrlo rado bih posedovao jednu, iako je verovatno ne bih kupio pored konkurenata, da kupujem, što trenutno nije slučaj.
Који су директни конкуренти? И немој тако оштро...гарантујем да има највећи гепек ;D ;D ;D

Napravila bi fabrika 260ks da tako nešto može da traje i da se koristi u punom opsegu upotrebe. Tom RS-u verovatno nedostaju kovani klipovi, ojačane klipnjače, radilica, bregaste, i ko zna koliko još stotina stvari, da bi taj motor mogao sa 260ks da radi kako treba i koliko treba, što sve imaš u duplo skupljem modelu sa "istim" tim motorom i 270-275ks. Verovatno si i sam upoznat o ogromnim razlikama između 2.0TFSI motora sa 220 i 270ks.
И? Која је препрека да се направи мотор са "ојачаним" компонентама, ако је већ неопходно...разлика од 2-3000 евра? И даље би била конкурентна, итекако :)
А ја и не знам да у групацији постоји мотор од 2000ccm и 270ks ??? :o

I dalje mislim da tom RS-u as is 4x4 ne bi doprineo, tj. više bi odmogao nego pomogao, u nekoj varijanti ~300ks svakako DA, posebno što VW generalno nije neki majstor da napravi dobar prednji pogon sa velikom snagom, a da to ne košta pet planina para, pa onda tura 4x4 i gde treba i gde ne treba, a i tu bi se slikali da nije Audija. Renou na primer to ide od ruke daleko bolje, i jeftinije, oni hendluju 200-300 ks na prednjoj osovini bez problema, čak i bez LS diferencijala 

A i relativno je koliko je brza, BMW-ov 2.0 dizel sa 36ks manje diše za vratom po performansama, za ne toliko više para.
И даље се не слажем ;D Кад већ помињеш BMW, је л' мислиш да су они луди што имају xDrive верзију?! :) Ево дуела...не видим баш како 100 килограма тежи ауто са 4x4 и аутоматиком заостаје за перформансама :)



Да се пребацимо на дизела и код нашег бренда (који бих и сам возио) - 184ks 380Nm (идентично као BMW-ов дизелаш који помињеш). У чему је разлика?! Octavia је притом 100+ килограма лакша... Е сад, јасно је да је овај мотор у BMW-у за "обичне" серијске аутомобиле док vRS ипак претендује да буде "необичан" серијски аутомобил, међутим говорили смо о перформансама и уопштеном ставу о потреби за 4х4 погоном :) Релативно је брза, слажем се...али бржа од овог BMW-a  ;D :P :P :P



Уз то, мислим да занемарујеш обртни момент, који је итекако важан...уз remap vRS дизела тај мотор има 220ks и 440Nm...и само још реци да би погон на предњој осовини лакше изашао на крај са тим него на сва 4?! :) Уз то, много гријешиш по питању 4x4 у Audi-ју или VW-у и Škodi...овај погон код Škode нема везе са quattro или 4motion, а то ће ти најбоље објаснити robocoprs ;) И да...и даље мислим да би требало понудити vRS са 4х4 па ко воли нек' изволи :)

P.S. Извињавам се ако претјерујем са писањем о овоме у овој теми...можда би писаније више било за причу о следећој генерацији vRS...
« Poslednja izmena: 14. Avg, 2014. 12:03 jovan.ilic.89 »

Van mreže nebojsar

Odg: Škoda Octavia III 5E facelift?
« Odgovor #18 poslato: 14. Avg, 2014. 14:25 »
Napravila bi fabrika 260ks da tako nešto može da traje i da se koristi u punom opsegu upotrebe. Tom RS-u verovatno nedostaju kovani klipovi, ojačane klipnjače, radilica, bregaste, i ko zna koliko još stotina stvari, da bi taj motor mogao sa 260ks da radi kako treba i koliko treba, što sve imaš u duplo skupljem modelu sa "istim" tim motorom i 270-275ks. Verovatno si i sam upoznat o ogromnim razlikama između 2.0TFSI motora sa 220 i 270ks.

Razlika je u injektorima (mogu od S3), turbini (K04) i intercooleru (isto iz S3). Imas preko tunirane VRS oktavije koje imaju po 330 i 350 konja zahvaljujuci ovim stavkama (revo tehnik turbo upgrade kit). Moj TSI motor - standardni remap je 265 ks i 400 NM. Ako neko hoce preko 350 ks onda mora da doradjuje to sto si ti rekao.  Mada i tih 250-265ks bez 4x4 je tesko obuzdati.
  • Vozi: Skoda Octavia 3 1.6TDI Elegance, Hyundai i30 1.4CRDI

Van mreže Filip

Odg: Škoda Octavia III 5E facelift?
« Odgovor #19 poslato: 14. Avg, 2014. 15:26 »
e sj.b.ste mi temu...  :o :P :))
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Škoda Octavia III 5E facelift?
« Odgovor #20 poslato: 14. Avg, 2014. 15:32 »
Извини Филипе, опруге смо апсолвирали :P :P :P :))