Autor Tema: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom  (Pročitano 3057 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dusantrxZapočeo temu

1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« poslato: 20. Jun, 2014. 08:58 »
pre neki dan mi se upalila lampica za ulje na yetiju koji ima 16.500km i rekli su mi da je neki mi je ulje ispod minimuma i da nije iscurelo nego je odvedeno i neku granu i to su ocistili i zamenili neki ventil i sad je sve ok ali da proveravam ulje svakih 2000km da se to ne bi opet desilo. sad mene zanima da li je neko imao ovakav problem i kako je resio i da li se zna nesto vise jer mene u ovlascenom servisu prime sa jednom pricom a kad uzimam onda druga :) nije nista strasno ali me zanima da li neko nesto zna.
  • Vozi: yeti, 1,2tsi, 2010

Van mreže Turbo

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #1 poslato: 20. Jun, 2014. 09:41 »
Proveravaj ulje svakih 1000km, to je moja preporuka, ja to radim i češće.

Inače nikada nisam čuo za taj slučaj "odvođenja u neku granu", ali računaj da u ovlašćenim servisima rade ljudi sa generalno(čast izuzecima, nisam ih video ali kažu da postoje)malo iskustva, još manje interesovanja i volje da ti reše problem.

Van mreže dusantrxZapočeo temu

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #2 poslato: 20. Jun, 2014. 11:50 »
bas vam hvala na brozm odgovoru, proveravacu ulje nema mi druge, ali koliko sam shvatio nije potroseno ulje vec negde sprovedeno pod pritiskom i da niposto ne dolivam ulje proveravacu pa javljam sat se desava, vidim da taj ventil kosta 1500 dinara samo me brine da se ne desava cesto i mozda neki iskusniji vlasnik yetija poznaje tematiku i problem.
  • Vozi: yeti, 1,2tsi, 2010

Van mreže nikolaj

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #3 poslato: 20. Jun, 2014. 15:34 »
Generalno ovi motori, u zavisnosti od načina vožnje, hoće da potroše i po 1-2 litra ulja na pređenih 10 - 15000km. Na svakom servisu do sada su mi sipali do gornje crte šrafiranog dela. I pored toga potrebno je proveravati povremeno nivo ulja i dosuti po potrebi, da ne padne ispod sredine šrafiranog dela šipke. Nisi napisao koje je ulje u motoru. Ovo sa većim odlivom ulja u usisnu granu i problem sa tim ventilom sam čuo od jednog vlasnika yetia prošle godine, ali ne znam kako se završilo. U svakom slučaju prati stanje, pa javi šta se dešava.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže dusantrxZapočeo temu

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #4 poslato: 23. Jun, 2014. 13:04 »
za sad ulje stoji sve ok presao sam 500km, ulje ne znam koje je, koje koriste u ovlascenom ovde u novom sadu u starom servisu  su koristili texaco a ovde mislim da je castrol ali nisam siguran 100%, proveravacu ulje a sad idem i na more pa cu videti kako se tu ponasa.
  • Vozi: yeti, 1,2tsi, 2010

Na mreži 2 Busy

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #5 poslato: 23. Jun, 2014. 13:13 »
Imaš motor sa turbinom,normalno je da troši pomalo ulja.A da bi još manje trošio zavisi i od načina vožnje,kao i od kvaliteta ulja koje je u motoru trenutno.
Npr. kod mene je trenutno NISOTEC i na pređenih 5000km od servisa potrošio mi je oko 400 mL.Ali dok sam imao Mobil nije mi ni malo trošio.

Van mreže dusantrxZapočeo temu

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #6 poslato: 23. Jun, 2014. 13:23 »
da primecujem da ima razlike u ulju i koji proizvodjac ali sam mislio da kod novog auto to ne moze biti problem mada gresim. bitno mi je pitanje sta ako se opet bude javio problem i kako neki ventil moze da sprovodi ulje u granu motora i to greskom i kako su mi rekli nije ulje potrosio motor vec je odvedeno u neku granu.
  • Vozi: yeti, 1,2tsi, 2010

Na mreži 2 Busy

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #7 poslato: 23. Jun, 2014. 13:27 »
Da ja sad ovde ne lupam,ali možda je to neka fabrička greška?
Jedino da odvezeš kod Zekića,on je doktor u okolini za VAG.

Van mreže dusantrxZapočeo temu

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #8 poslato: 23. Jun, 2014. 13:31 »
hm zekic! gde se nalazi ja idem u skoda mm na klisi hvalili su mi nekogu u kisacu, a intersrem na veterniku je prelos imam losa iskustva sa njima?
  • Vozi: yeti, 1,2tsi, 2010

Van mreže Turbo

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #9 poslato: 23. Jun, 2014. 13:38 »
Morao si dobiti specifikaciju radova u ovlašćenom. Onaj papir koji potpisuješ. Tu mora da piše šta je rađeno, menjano, čišćeno. Takođe to sve treba da stoji u knjižici, a i u njihovoj elektronskoj bazi podataka.

Ako ti auto nije u garanciji morao si dobiti i fiskalni, ako jesi šta na njemu piše da ti je naplaćeno, kakav ventil, ime, oznaka?

Van mreže dusantrxZapočeo temu

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #10 poslato: 23. Jun, 2014. 13:52 »
platio sam keshom fiskalni nema auto nije vise u garanciji prosla je jesenas, a ventil je niki pokazao mi je na motoru koji je, nije nista pisano u servisnu knjigu jer je tako navodno bolje za mene, ne znam nisam panetan raspitacu se kako se zove ventil tacno i u koju je granu islo ulje.
  • Vozi: yeti, 1,2tsi, 2010

Van mreže Turbo

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #11 poslato: 23. Jun, 2014. 14:25 »
Objašnjenje je blago rečeno neozbiljno.

Nema veze čime si platio, nije mi jasno kako nisi dobio fiskalni, ili ga nisi uzeo?

Na mreži 2 Busy

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #12 poslato: 23. Jun, 2014. 22:48 »
Zekić se nalazi u Futogu,ulica Republike Srpske.Kad uđeš u ulicu znaćeš da si na pravom mestu,pošto čovek popravlja sve od BMW GT do Grand Cheerokea.Svi ti auti su redovno na parkingu.
Prvi semafor desno iz pravca Veternika.I onda odmah desno.

Van mreže dusantrxZapočeo temu

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #13 poslato: 25. Jun, 2014. 12:09 »
havla poseticu zekica ! cisto da covek pogleda kao strucnjak :)
  • Vozi: yeti, 1,2tsi, 2010

Van mreže dusantrxZapočeo temu

Odg: 1,2 tsi probem sa uljem i ventilom
« Odgovor #14 poslato: 16. Jul, 2014. 14:15 »
problem mi je resen skroz zamenom pogonskog nepovratnog ventila i sad je sve ok.
  • Vozi: yeti, 1,2tsi, 2010