0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.
Ma budale . Drugar moj je profesor na saobracajnom i jedan od komisije koja daje predloge i zalbe na zakone . Kaze ovo za folije da potraje ovako nema sanse u narednih par meseci ce da menjaju sigurno . Ostace da mora atest naravmo ali da se pojednostavi dosta . Svaka folija koja ima sertifikat je vec prosla proveru kvaliteta i bezbednosti pre nego sto je stigla u radionice , kao i svuda trebalo bi sa tim setifikatom da se ode plati koliko treba i to je to . E sad sta ce biti videcemo
Mnogo se prosto proverava da li su fabricki zatamnjena-imaju slovo V pored onih brojeva.http://mondo.rs/a1081220/Auto/Majstor/Oznaka-za-fabricki-zatamnjenja-stakla.html
Zar Autočačak nije tražio 12.500 za saglasnost za sva vozila koja nisu oni uvezli i prodali?
Kseljoni su sledeca stvar najavljeni za kontrolu
Kad sa tehnickog budu izlazili samo ispravni automobili - izd.gasovi, kocnice, stanje guma, stanje svetala, curenje ulja, izduvni sistem...ispravni; tada mozemo o spojlerima, lajsnama, izduvima. Sve dok ima automobila iza kojih se nista ne vidi, sto od dima sto od nedostatka svetala, otpadanja delova auspuha, rastelovanih farova, upaljenih zadnjih maglenki a bez magle; izduvi i spojleri mi ne smetaju.