Autor Tema: Engine znak/loše urađen servis  (Pročitano 1452 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Engine znak/loše urađen servis
« poslato: 12. Jul, 2014. 08:17 »
Dragi forumaši/ljubitelji Škode,
molim vas za vaše mišljenje i iskustva u sledećem problemu.
Naime sve počinje od pre jedno 2-3 meseca kada je počela Fabia malo malo pa da se kvari??!!
U toku voznje čuo se neki zvuk pri brzinama većim od 50km/h, kao da metal para metal pri svakom nailasku na neravnine i rupe na putu (npr kao da amortizer nema mast u sebi). Pri parkiranom vozilu kada sam cimao auto gore dole čuo se taj zvuk kao škripa amortizera pri svakom cimu. Pošto mi supruga radi u jednom lancu servisa a firma joj je dugovola 3 plate,putem admin. zabrane rešio sam da naplatimo njene zasluženo zarađene plate. Međutim od tad me boli glava. U sevisu su zamenili sledeće: sva četiri amortizera,prednje šolje amortizera, poluosovine, centrirali oba trapa. Sve je bilo ok jedno nedelju dana,ali posle toga počelo je opet da se čuje isti zvuk sa leve strane. Reklamirao sam oni mi rekoše da nije bilo dobro zategnuto??!! i opet sve bilo dobro par dana,međutim od pre neki dan se opet čuje isti taj zvuk kao da amortizer škripi sa leve prednje strane.
U međuvremenu mi se pojavio i problem paljenja ENGINE lampice (helihoptera)?! Da li bi rešenje bilo zamena filtera goriva koju mi nisu uradili jer su promašili tip filtera (imam Fabiu 1.4 16V AUB motor) ili je u pitanju nešto ozbiljnije?
Ako neko zna stvarno dobrog majstora koji bi znao da reši moje probleme i po nekoj normalnoj ceni molim vas za kontakt. Planiram da idem početkom avgusta na more sa porodicom,a sigurnost je najbitnija. Hvala svima.


Van mreže vlada320

Odg: Engine znak/loše urađen servis
« Odgovor #1 poslato: 12. Jul, 2014. 14:52 »
Stvarno bi trebao nekog dobrog majstora da nađeš i to specijalizovanog za VW i Škoda program da ti pogleda auto. Postoji hiljade mogućnosti i za jedan i za drugi kvar.
Što se trapa tiče, ne mora biti problem u amortizerima i šoljama, možda je loš silen-blok, ili kugla, stabilizator ili gumice balans-štangle, letva volana, možda auspuh negde kači o karoseriju ... ništa se napamet ne može tvrditi dok neko stručan ne pogleda.
Kada je paljenje žute lampice u pitanju - tu su mogućnosti još veće i postoji milion razloga zašto svetli. Samo kačenje na dijagnostiku otkriva uzrok, ukoliko se ne primećuje neki problem u vožnji. Jedino mi nije jasno to što si svesno ugradio neodgovarajući filter za gorivo ili ga nisi ni zamenio? Taj filter jeste malo skuplji, ali je bitan za pouzdanost auta, naročito za putovanje.
Pošto vidim da si iz Zemuna, možda bi trebalo da se obratiš našem kolegi sa foruma DUŠKO ZEMUN, on servisira Škode i prodaje delove. Mislim da se servis zove STR Marijo Zemun.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v

Odg: Engine znak/loše urađen servis
« Odgovor #2 poslato: 12. Jul, 2014. 23:06 »
Hvala Vlado na brzom odgovoru.
Filter goriva - nisu naručili odgovarajući za moj tip fabia-e pa je ostao prošlogodišnji,ali ga sigurno menjam.
Do ove godine auto je bio perfektan,od ove počeo da se kvari sve jedno za drugim...

Odg: Engine znak/loše urađen servis
« Odgovor #3 poslato: 13. Jul, 2014. 13:52 »
@Vlada
jesam iz Zemuna  ;D, ali sam poslednjih 2 godine na Čukaričkoj padini.....

Odg: Engine znak/loše urađen servis
« Odgovor #4 poslato: 13. Jul, 2014. 21:38 »
Danas posle kise potpuno druga prica???! ???Ona skripa amortizera ili cega vec ne cuje se???Kada sam se vracao iz centra i engine znak nestao???

Van mreže Neba

Odg: Engine znak/loše urađen servis
« Odgovor #5 poslato: 14. Jul, 2014. 09:55 »
Meni se cula skripa kada je auto menjao visinu od poda, tipa lezeci ili neravan put. Takodje se skripa nije cula kada je napolju bilo vlazno ili hladno (pre dve zime je to bilo). U pitanju su bile gumice balans stangle.
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Odg: Engine znak/loše urađen servis
« Odgovor #6 poslato: 14. Jul, 2014. 10:40 »
Moguće da je tako nešto, iskreno se nadam da mi nisu naplatili nove delove a ostavili stare. Škripa se čuje bukvalno i kad teži čovek izlazi iz auta/ to što kažeš pri odizanju automobila.
za check engine, da li bi mogao da bude prljavi EGR ventil  ili mozda lambda sonda???