Dobar dan svima. Evo da dam prilog ovoj temi.
Bicu veoma opsiran, ali ne moze drugacije jer se radi o kompleksnoj situaciji

Elem, sa porodicom krenuh na letovanje, rezervisao Becice preko kolege forumasa koji nije toliko aktivan, a nekada je itekako bio. Pred put sem provere ulja nista nisam pipnuo. Dva dana pred polazak pozovu me iz Atlas osiguranja za nastavak paketa koji sam imao prethodnih godina. Ocu, necu, reko da me ne bije maler, uzmem paket za region jer verovatno ove godine necemo ici dalje od zemalja bivse SFRJ. Putovanje teklo super, auto bez ikakvog problema, malo zustrije vozio do PG, pravili kafe pauzu u centru, klinka se malo igrala u parku dok smo odmorili i krenemo put primorja. U PG klasicno guzva, izlazak skoro sat vremena. Uhvatim prikljucak za par lokalnih novijih auta i nekih 15 ak minuta pred nasu destinaciju, opa, veoma neprijatna situacija, menjac ostao zakovan u cetvrtoj brzini, ni da makne. Vozilo normalno ide u cetvrtoj, kvacilo radi, ali gde da se spustim cetvrtom, stacu negde nema sanse da krenem. Stanem sa strane, zovem drugara koji mi odrzava auto, kaze auuu, morace menjac da se otvara, proleteo zupcanik ka petoj i zaglavile dve brzine, spao neki osigurac najverovatnije, jako redak kvar ali kad hoce ono hoce. Sam mi kaze idem po drugara, kacimo slep prikolicu, na nju cemo subarua da ti dovezemo, a vratimo skodu za Uzice. Reko stani, lakse je da aktiviram Atlas da mi vrate kola kad vec imam slepovanje 500 eur do destinacije, a onda cu subaruom vamo, izgubicu jedan dan ali sta je tu je, moji se nece smarati jer smo blizu destinacije. Tu dok se premisljah, upalim prenos podataka, kad drugar clan MiroMNE pise mi za neki volan od favorita koji sam mu poslao na viber pre nekoliko dana. Ja poziv ka njemu, javlja se covek i kaze posalji lokaciju. Posle 2 min zove i predlaze resenje da njegov majstor posalje ekipu sa slepom i da odmah idemo u servis u Pg, a on me vrati ka Budvi. Posaljem moje taxijem u Becice, ja sacekam momke sa slepom, stignu dva super mlada coveka. Usput popijemo pivce, ispricamo se, uliju mi poverenje da nece biti potrebe za vracanjem skode u Uzice, vec da ce majstor kod koga me vode resiti stvar. Dodjemo u servis, izlazi Nino mehanicar, pocinje zajebancija, sat vremena price, gde cuvam skodu, kako imam vremena da je odrzavam pa prica o novijim autima i tako to. Najzad uguramo vozilo na kanal i on mi rece kako se bavi mehanikom, a ortak samo menjacima, ali posto saradjuju godinama i jedan i drugi su naucili obe delatnosti. Cim izvadi Milvoki baterijski alat videh da se radi o profesionalcima. Stize i ortak, krece lozana kako ce da me oderu jer subota je popodne, reko ljudi sto se mora, mora se jbg

Menjac skinut za nekih 15 min od otvaranja haube. Pre pocinjanja posla, rekose mi kako problem moze biti resen za 15 min bez rasklapanja menjaca, ali ce najverovatnije biti opet problema posle nekog vremena, slozismo se da to nije resenje i da menjac ide napolje. Rasklopise menjac i potvrdise mi sto je i moj majstor rekao, proleteo zupcanik, ali se pri tome ostetili i zubi od 4.brzine. Pitaju me da priznam sve probleme pre kvara koje sam imao na menjacu, reko sem sinhrona koji se nekada javi kada saltam na 6500rpm u drugu (sto jako retko radim

, vec presaltam do 5k gde se ne cuje) drugih problema nisam imao. Potvrdise pregledom da je ostecen sinhron druge i daju mi predlog da zamenimo sinhrone i zupcanike mog menjaca sa novim od mk5/6 golfa koji ima nekakvu galvanizaciju i gde je to mnogo teze ostetiti neko na menjacu od g4. Pristanem, upakuju ljudi nove zupcanike, lezaj spojnicke, sve za manje od 30 min od otvaranja menjaca. U medjuvremenu stigao Miro sa pivom, mi u spici ovi vec napakovali menjac i vracaju. Neverovatno kojom brzinom su sve vratili, bez viska delova, sve fabricki kako je bilo i pre pocetka posla. Otkriju mi male tajne ispustanja ulja u vw menjacima, koje ulje sipaju u menjac, ma ljudi bez predrasuda. Vodili me da mi pokazu nissan murana 3.8 benzin, jedini primerak sa manuelcem, napakovali prvu od mazde, ostale opet od nekih japanaca jer su zaljubljenici tog fronta. Reko dobar murano, kaze nije taj, okrenem se ono drugi, kaze nije ni taj, cetiri murana u dvoristu, svi vec znaju za njih pa cela Srb i CG dovozi ta vozila kod njih u servis, prosto neverovatno na jednom mestu 4 murana, a ne verujem da ih u CG i ima vise.
Nakon pakovanja menjaca odemo u probnu voznju, nadam se da kamere kroz Podgoricu nisu u funkciji sto zbog moje voznje sto zbog voznje majstora. Kada smo utvrdili da sve radi kako treba pa i bolje nego pre kvara jer je Nino izvrsio prepravku odnosa brzina, na red je doslo placanje. Cena je takva da bi me sigurno vise kostalo kod drugara u Uzicu sa kojim sam kao brat, obzirom da bi menjac morali slati u Sabac ili bi morali cekati delove, jer iste niko ne zeli da rasparuje od postojecih polovnih menjaca. Pored toga, auto sam popravio za nekoliko sati od nastanka kvara, moja porodica prakticno nije osetila problem jer su se posle 30 minuta od kvara vec brckale na plazi. Majstori su svoj slobodan vikend dan utrosili na popravku mog krsa pa cak naplatili kao da su to radili nekom svom, a sve to zbog naseg Mira MNE.
Isto vece kada sam stigao na destinaciju, prvi kontakt sa suprugom bilo je njeno priznanje da mi vise nikada nece pridikovati sto deo slobodnog vremena provodim na forumi ili u internim skoda grupama na viberu.
Cini mi se da smo vec sutradan imali porodicno okupljanje Mirove i moje ekipe, deca i zene su se uklopile kao da se znaju citav zivot. Nazalost nismo uklopili jos par susreta pa je ostalo da se vidimo u Srbiji, ali ne kao do sada na par minuta na nekim stajalistima, vec na barem jedan dan kvalitetnog okupljanja.
Nego, sto sam sve ovo stavio u ovu temu. Pa najvise jer se radi o nepredvidjenom ali okupljanju van redovnih skupova kojih zaista ima jako malo. Sa Mirom sam pre ove havarije imao dogovor da se vidimo, ali znam da bi se to najverovatnije izjalovilo da do ovog peha nije doslo. Druga stvar, podrzavam bilo kakvo okupljanje clanova, a rado posecujem i mini i velike skupove. Smatram da na ovom forumu ima jako dobrih ljudi prvenstveno, a zatim istinskih ljubitelja skoda vozila. Steta sto deo starih clanova nije aktivan jer je doprinosio kvalitetu foruma i zapravo u velikoj meri napravio ovako kvalitetan forum. Do sada se skoda forum izdvajao tolerancijom, kvalitetnim stivom i istinskom ljubavi prema skodama bilo da su stari ili novi modeli, jer to je brend sa istorijom. Iskreno se nadam jednom kvalitetnom skupu u vecem obimu uz naravno veliki broj starih i novih clanova.
Moju pricu vec zna 20 ak clanova foruma sa kojima sam u svakodnevnoj komunikaciji. Za Miroslava (MiraMNE) nemam reci jer retko se takav covek radja, ali ne sumnjam da bi veliki broj clanova pomogao na slican nacin.
Izvinite zbog opsirnog clanka, sve pisem sa telefona pa sigurno ima gresaka i nerazumnih delova.
Nakacicu par fotografija da docaraju dogadjaj

Veliki pozdrav za sve
P. S samo da kazem da sam posle kvara presao preko 1000km i da sve funkcionise u najboljem redu, nadam se da sam bezbedan sto se tice menjaca, a sta dalje moze otkazati na kraju ne treba ni razmisljati, obzirom da nas svuda ima uskocice neko drugi da pomogne




















