Autor Tema: Prilikom kocenja trese  (Pročitano 3662 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MAKS

Odg: Prilikom kocenja trese
« Odgovor #15 poslato: 05. Avg, 2014. 23:16 »
Nesto slicno se desavalo meni na kadetu.
Mozda su kljesta koja hvataju disk . Da su otisle te gumice iznitra. Kazem mozda.
  • Vozi: OCTAVIA 1.6 2012 ELEGANCE


Van mreže Nesas

Odg: Prilikom kocenja trese
« Odgovor #16 poslato: 07. Avg, 2014. 18:24 »
Morate poceti da eliminisete jedan po jedan moguci problem, eliminisite tockove, podignite prednji kraj auta sa bude u vazduhu,mene interesuje dali tocak vibrira pri kocenju ili kaci za nesto, morate bar nesto eliminisati. Ako ustanovite da je kriv disk nadjite uzrok krivljenja.  Nema smisla da raspravljamo o problemu ovako nasiroko. Pozz

Van mreže Neba

Odg: Prilikom kocenja trese
« Odgovor #17 poslato: 08. Avg, 2014. 13:59 »
Morate poceti da eliminisete jedan po jedan moguci problem, eliminisite tockove, podignite prednji kraj auta sa bude u vazduhu,mene interesuje dali tocak vibrira pri kocenju ili kaci za nesto, morate bar nesto eliminisati. Ako ustanovite da je kriv disk nadjite uzrok krivljenja. Nema smisla da raspravljamo o problemu ovako nasiroko. Pozz
"Ako mislis pobediti onda ne smes izgubit" :D

Ustanovljeno je da je disk kriv. Hoces li mi objasniti kako da nadjem uzrok krivljenja ? Kao sto je i Tasa na pisao, pregledani su trapovi, zamenjeni su lezajevi, creva, sileni, diskovi, plocice, gume....
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže Nesas

Odg: Prilikom kocenja trese
« Odgovor #18 poslato: 08. Avg, 2014. 14:14 »
Proveri celjust, mozda je kriva ili klesta ne rade dobro pa samo jedna strana koci i zato krivi disk,. Skini klesta pa ih dobro ocisti, vidi da li plocice lepo rade ( da nisu tesne  ,pogledaj bocnu stranu da nema trag od zapinjanja). Kada sve namestis, probaj i gledaj sta se desava prilikom kocenja. Prednji kraj auta podigni, skini oba tocka, ubaci u brzinu i neka neko polako koci a ti posmatraj sta sa desava. Da li si probao tako.

Van mreže Turbo

Odg: Prilikom kocenja trese
« Odgovor #19 poslato: 08. Avg, 2014. 19:21 »
Diskovi se mogu pokriviti iz mnogo razloga i načina.

Kada budeš stavio nove diskove, poželjno je staviti i nove pločice, a u svakom slučaju kod promene i diskova i pločica treba se pridržavati BED IN procedure, tj. pažljivo voziti i kočiti prvih par stotina do 500km dok jedno na drugo ne legne lepo, jer se u suprotnom disk nejednako greje što takođe može da izazove krivljenje.

Van mreže tasaZapočeo temu

Odg: Prilikom kocenja trese
« Odgovor #20 poslato: 08. Avg, 2014. 21:58 »
Ali sve to naleganje sto kazes nekih 500km je ok, ali treskavac pocinje od nekih 2500-3000km, da se oni pokrive u tom periodu uhodavanja pa da i razumem ali ovo je ipak neka kilometraza...
  • Vozi: fabia sedan 1.9sdi, 2002, passat b6 2.0tdi 2008 Sportline