Vrlo je moguće da do takvog pucanja guma dođe jer je guma već imala balon na unutrašnjem boku (posledica prelaska preko neke rupe ili ivičnjaka). Takva oštećenja guma obično primete mehaničari tek na kanalu ili dizalici, osim ako se ne skida točak. Spolja se ništa ne primećuje, naročito na zadnjim točkovima.
Brzina od 110 Km-h je dovoljno velika da nakon 350 metara vožnje taj pneumatik bude potpuno uništen, pogotovo što je došlo do naglog pucanja. Ali, ne verujem da si nagazio nešto na putu, jer koliko sam shvatio, na gazećem sloju gume i spoljnom boku nema vidljivih rupa, a unutrašnji bok se raspao. I da si nagazio nešto, to bi ostalo zabodeno u gumi ili bi bar ostavilo ogromnu rupu, a i zašto bi se samo jadan bok raspao u tom slučaju?
Druga stvar je starost gume, odnosno koji je bio DOT broj na toj gumi? Primetio sam zadnjih godina da su mnogi vulkanizeri - prodavci guma u Beogradu imali Pirelli gume na akciji sa velikim popustima. Razlog tom sniženju cena je bio što su te gume bile proizvedene pre 3-4 ili više godina i čamile su u nekom buđavom magacinu, a vek trajanja gume je max. 6 godina.
U svakom slučaju, srećno se završilo, dobro je da nije bila prednja!