0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.
Zato ja na svoj auto planiram u sledecoj promeni, sledece godine da stavim runflat. Ipak je auto malo vece snage i sa postojecim gumama ne smem da zamislim da vozim 200+ bez runflat opcije.
Sa spoljne strane je bila popucala ali se nije iscepala a sa unutrasnje je vec deo po rubu bila skroz pocepana. Gume su bile fabricki na autu a pocepanu sam ostavio kod vulkanizera gde sam kupio novu. Ne znam jel problem sto sam umesto 94W stavio 91Y? Najcudnije mi je bilo sto par km odatle kamion menja guma, pa posle pa km neki sa autom menja gumu. Odmah mi pada na pamet da neko nesto baca po putu . Sve se desava oko 10h ujutro, nije neka dramaticna vrucina pa da covek kaze od toga pucaju gume.
Jel si probao nekad da voziš te gume?
Najcudnije mi je bilo sto par km odatle kamion menja guma, pa posle pa km neki sa autom menja gumu. Odmah mi pada na pamet da neko nesto baca po putu
zashto ne probash neko ovakvo sredstvo http://www.autosport.rs/catalog/turtle-wax/auto-oprema/obavezna-auto-oprema/lepak-za-gume-u-spreju/sredstvo-za-krpljenje-guma-500ml.html
Neko mi rece da to kad upotrebis posle mozes da bacis gumu