Autor Tema: Iskustva sa Fabiom 1.2htp  (Pročitano 52405 puta)

0 članova i 10 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže rkoms

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #30 poslato: 30. Mar, 2018. 21:45 »
tako je, 1.2 jednostavno nije konstruisan da predje mnogo. Menja se nov motor ukoliko neko to zeli, koliko god smesno zvucalo nama i to je potrosni materijal.
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI


Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #31 poslato: 30. Mar, 2018. 22:06 »
tako je, 1.2 jednostavno nije konstruisan da predje mnogo. Menja se nov motor ukoliko neko to zeli, koliko god smesno zvucalo nama i to je potrosni materijal.

Upravo tako . Svuda je motor zamenski deo sem kod nas i jos nekolicini zemalja
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže shuxx

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #32 poslato: 31. Mar, 2018. 10:57 »
buco...

ja sam moju prodao sa oko  230000 i trošila je dosta ulja.... cenim da je ovaj taxista brzo radio motor.... jbg dati 300e, i imati auto još bem li ga koliko....vredi.... on će je u taxiju iskidati....ko zna koliko prelazi mesečno.... on je zadovoljan...
  • Vozi: Škoda Fabia MK II 1.4 TDI

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #33 poslato: 31. Mar, 2018. 11:45 »
Tebi je super zavrsila posao . Bas me zanima sta ce joj on uraditi za koju god
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže rkoms

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #34 poslato: 31. Mar, 2018. 13:59 »
Za taxi ide sdi ali ajde...
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže Buca Skoda Mladenovac

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #35 poslato: 31. Mar, 2018. 14:08 »
Za taxi ide sdi ali ajde...

Sdi najbolja opcija ili tdi . Reci leti upaljena klima 3 musterije   :B=)
  • Vozi: Octavia vRS mk1

Van mreže Lignjoslav

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #36 poslato: 15. Apr, 2018. 19:15 »
Ja sam danas saznao da moj HTP fabricki nema ugradjen EGR. U pitanju je motor sa oznakom BME, MR2006.
Informacija preuzeta sa https://htpklub.webnode.cz/motor-htp/
  • Vozi: Rapid Spaceback 1.0 tsi 2019- , Fabia htp mk1 2014-2019

Van mreže dzon

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #37 poslato: 17. Apr, 2018. 12:06 »
Ala ga nacrniše u tom linkovanom PDF-u iz časopisa...  ;D

Šalu na stranu, radi li neko uklanjanje EGR-a sa HTP motora? Nisam znao da on pravi problem na ovim ranijim verzijama (AWY i AZQ)...

Stvarno zanimljiva stranica i taj PDF, jest' da sam se malo namučio da razumem uz google translate ali svakako korisno. Isto nisam znao da mu položaj katalizatora odmah uz motor pravi tolike probleme, prvo da greje ulje više nego što treba i da treba smanjiti interval zamene (plus što spominju korišćenje 5W-50 ulja, zanimljivo), drugo da se dešava da pri naglom zatvaranju gasa usled vakuuma povuče čađ iz katalizatora nazad u motor... (ako sam dobro razumeo)
  • Vozi: Octavia mk1 1.9 TDI Elegance & Fabia mk1 1.2 HTP 12V

Van mreže t.salai

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #38 poslato: 17. Apr, 2018. 13:45 »
Nisam posjedovao HTP Fabiju, ali generalno ako hoces auto male konjaze i potrosnje uzmi SDI, ne cini se toliko lijen iako ima malo kW, ali ako nista motor je traktorski, dok ima dizela, vode i ulja ici ce do sudnjeg dana. Kolege imaju SDI Fabiju na 287 000km i Golfa 4 na 298 000, rade savrseno kao i prvog dana kad su ih kupili.

Iskreno ja se kunem u samo 2 motora sto se tice Fabia, a to su SDI na prvom mjestu i TDI na drugom. Treceg mi nema  bravo2

O ovim fenovima 1.0, 1.2, 1.4 TSI necu ni raspravljati. Tek se mozemo pricati tamo od 1.8 TSI-a...
  • Vozi: Skoda Fabia - 1.9 TDI vRS - OEM+

Van mreže Lepinjica

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #39 poslato: 06. Jun, 2025. 14:08 »
Hej ljudi, aj malo da ozivimo temu ....

Imam Fabiju 1.2 htp MK1 kupljena nova u BG-u 2007 godine. Na satu 316.500 km predjeno sa uzivanjem...

Potrosnju sam uspeo nanvise da spustim na 4.3 l ali to je magistrala i penzija voznja ...

I dalje radi kao sat, sve je ispravno i fabricko, izgleda extra za svoje godine. Trosucka ulje ali to je valjda sve ok.

Redovno odrzavana, sva ulja, menjac, motor, kocnice, servo, svecice, antifriz, lanac, bobine, amortizeri, gumice ... Otisao mi je neki lezaj kod kvacila ali su mi rekli da je to ok, da se menja sa kvacilom i da ne moram jos kvacilo da menjem ...

Od kupovine je u njega ulozeno oko milion dinara sa sve registracijama, prezadovoljan sam autom i ne bih ga jos menjao.

Skoro sam ga vozio 160 cisto da probam koliko moze, bez problema je dosao do 160 a secam se da sam ga nagirao do 180 kada je bio nov.  Zuji kao pcelica ...

E sada, ono sto mene interesuje je koliko ona moze da predje sa redovnim odrzavanjem. Kako da znam da je cao 😳

Od mana samo trosi ulje ali ne znam koliko, to cu da istestiram.

Pre neki dan sam stavio nove gume, drugi auto ... Felne 14-ice fabricke . . .
  • Vozi: Fabia 1.2 12v 2007

Van mreže Fbia

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #40 poslato: 06. Jun, 2025. 20:22 »
Bravo! Ako si presao 300 hiljada "sa uzivanjem" mislim da i pola miliona nece biti problem. U svakom slucaju ja ti to iz srca zelim.  bravo2
Posto jos uvek ne znas koliko ti ulja trosi, mislim da ce tako i biti  :)
  • Vozi: Fabia 1.0 tsi, 110 ks?

Na mreži Ljuba

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #41 poslato: 06. Jun, 2025. 21:46 »
Potrosnja ulja ce ti, u domacoj radinosti, dati pravu sliku stanja motora. Dobro pazi kako meris potrosnju, ako imas dosta voznje na autoputu tu hoce lepo da potrosi, tipa i do litar na pređenih 3-4 hiljade u cugu. Govorim iz licnog primera, gde sam se bio uspanicio da je "ende" za motor. Međutim cim se vratim na kombinovanu voznju, potrosnja se vrati na neku normalu, prisutna od prvog dana, oko litar na 10h km.
Po meni, dok god motoric lepo pali, lepo vuce i umereno trosi ulje i gorivo, ne dirati nista. Ajde da kazemo litar ulja na 5h km bi bilo jos uvek prihvatljivo ali i znak da se blizi vreme za remont.
Inace, potvrđujem tvoju pricu o pouzdanosti i ekonomicnosti eksploatacije auta sa ovim motorom. Jeste da mu je osnovna, i jedina 😄, svrha prevoz od A do B, bez uzbuđenja ali taj posao radi besprekorno. Ja sam trenutno na 180h km i tvoj primer, od 300+h km, me bas obradovao. Zbog lose reputacije mislio sam da teram do 200 pa da menjam iako mi auto, do sada, nije dao ni jedan jedini razlog za to, a moram i priznati nekako mi priras'o za srce 😊
  • Vozi: Fabia 2

Na mreži Ljuba

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #42 poslato: 06. Jun, 2025. 21:59 »
I jos jedna vazna napomena, ako vec nisi, obavezno zameni separator uljnih para i tzv. PCV ventil. Prave mnogo veliku razliku u potrosnji ulja..
  • Vozi: Fabia 2

Van mreže Lepinjica

Odg: Iskustva sa Fabiom 1.2htp
« Odgovor #43 poslato: 11. Jun, 2025. 15:26 »
Pcv ventil je koliko vidim dobar ...

Pogledao sam i uslikao ... negde dobro curi ... sta mislite, sta je problem ?
  • Vozi: Fabia 1.2 12v 2007