Autor Tema: Eibach pro kit, iz Nemačke  (Pročitano 3226 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže stanke91Započeo temu

Eibach pro kit, iz Nemačke
« poslato: 04. Sep, 2014. 11:36 »
edit: http://www.ebay.de/itm/Eibach-Pro-Kit-Federn-SKODA-OCTAVIA-1Z3-30-30mm-/141317889665?pt=DE_Autoteile&hash=item20e733de81
prodavac: hotcarparts

@jovan.ilic.89  Gledao sam po Nemackoj da su povoljne cene tih opruga ali nemam nikoga ko bi to mogao da mi donese. Da porucim ovako preko ebay nije problem, ali koju ce mi ovi nasi sa carine lupiti cifru ne smem ni da zamislim.

Mozda bi i kod nas bile jeftinije kad bi bostojala jos jedna firma koja ih uvozi. Trenutno koliko vidim samo MASS Company. Meni su trazili 26-27000din i ceka se 2-3 nedelje. Plus na to 50e ugradnja.

Cekam bas danas da mi se javi jedan prijatelj sto vozi trke. Trebalo bi da mi ih zavrsi za 230e sa sve ugradnjom. Ako sve ispadne kako treba bice opruge koliko ove sezone na kolima :).

@fobia24 Hvala  ;D

PT
« Poslednja izmena: 04. Sep, 2014. 20:35 pedja »

Van mreže Turbo

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #1 poslato: 04. Sep, 2014. 11:42 »
Ja sam naručio sa eBay a, naplatili mi carine i PDVa bukvalno u dinar koliko su i trebali. 10% na ceo iznos plus 20% na to.
Kupio sam od ovog istog prodavca što je Jovan okačio link, stiglo za nekih 10dana na kuću. Prodavac maksimalno predusretljiv, hoće da objasni, pomogne, odmah odgovara na mejlove. Ozbiljan čovek. Nemac.

Van mreže stanke91Započeo temu

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #2 poslato: 04. Sep, 2014. 14:06 »
Znaci preporucujes da od njega uzmem. Kazem ti samo da me ovi na carini ne zavrnu ;). Znaci ako su 120e opruge na to ide jos 30%? To je sve sa postarinom ili ona ide naknando. Predpostavljam da dolazi DHL-om ili tako nesto?

Van mreže Turbo

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #3 poslato: 04. Sep, 2014. 14:29 »
Dolazi DHL-om, dobiješ od prodavca tracking broj. Meni je poslao ja mislim dva dana ili dan posle uplate.

Obračun ide ovako:

1. 10% na cenu opruga zajedno sa isporukom
2. Na to sve zajedno dodaj 20%

Van mreže stanke91Započeo temu

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #4 poslato: 04. Sep, 2014. 14:43 »
Znaci ako sam te dobro razumeo na cenu od 120e dodam 10% i onda na kompletnu tu cenu dodam jos 20%? Sto znaci da opruge dodju negde oko 150-160e komplet sa svim dazbinama. Jesi li ti za fabiu uzimao opruge ili za oktaviju?

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #5 poslato: 04. Sep, 2014. 15:03 »
Рекох ти ја, ово је најбоља опција... :) Помогао бих ти за доношење, обзиром да смо скоро комшије, али моја веза из Њемачке је тренутно овде у Београду :) Све у свему, како год да набавиш изађе мнооого јефтиније него ова пљачка код јединог увозника "у Срба" :)

Van mreže Turbo

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #6 poslato: 04. Sep, 2014. 15:08 »
Za Fabiju. Na tih 120 koliko su ti opruge dodaj 25e za DHL,  toliko sam ja platio. Znači (da zaokružimo) 145+15+32 + 2-5e za neke Poštine izmišljotine oko otvaranja i rukovanja paketom.


Van mreže Apatinac

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #8 poslato: 03. Mar, 2016. 23:15 »
da i ima jos jedan komplet za prodaju
  • Vozi: Octavia II 1,6 tdi

Van mreže mirkuk38

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #9 poslato: 04. Mar, 2016. 13:31 »
Razmišljam da naručim to i ugradim.. ali pre toga, da li neko može da mi kaže kakvu bih sve promenu osetio?
Filipeeeeeeeeeee ?

Van mreže Filip

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #10 poslato: 04. Mar, 2016. 13:46 »
ne viči, tu sam :P :B=)

promene, hmm, pa kola su počele malo bolje cice da gledaju... ups, supruga je tu =))

ok... prvo u izgledu, naravno, ove opruge postavljaju Škodina vozila na normalnu visinu, spuštaju ih realno tek nekih 20-ak mm

auto je stabilniji u prolascima kroz krivine, neutralniji je prilikom brže promene pravca, žustriji manevri gube na dramatici, vožnja je sa aspekta vozača (mene  :B=) ) sigurnija i prednjina nosem ne ponire pri snažnijem kočenju, a kod pretovara gepeka zadnji deo manje legne... to je otprilike to, posle više od 150.000 km sa dve Oktavije na svaku Škodu bih ih naknadno montirao, to dovoljno govori

što se tiče (ne)udobnosti nisam primetio neku razliku
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže mirkuk38

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #11 poslato: 04. Mar, 2016. 13:58 »
Bitno mi je da auto ne postane tvrđi.. pogotovo na sitnim neravninama, zakrpama na putevima, spojevima itd... I ovako je dovoljno tvrd  ::)

Na mreži Markkoni

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #12 poslato: 04. Mar, 2016. 14:31 »
To vec zavisi od slucaja do slucaja. Ja sam maltene na sva kola stavljao opruge, i negde se desavalo da auto bude meksi na ostrim neravninama, a negde tvrdji. Rekao bih da ce kod tebe biti ovaj drugi slucaj.
E sad, u realnim uslovima auto sa i bez sportskih opruga mogu da poredim i kao auto sa 19 i 17 felnama. U nekim slucajevima me je izludjivalo to skakutanje auta, i kada se vozi ostro po neravnom putu (kakva je kod nas vecina) gubi se taj osecaj sigurnosti, bar u mom slucaju. Kada je put pista onda i ima nekih benefita (ovo o cemu Filip govori).
Sto se izgleda tice tu nema price. Auto kad je nizi bude duplo dopadljiviji.

Sent from my SM-N910C  

Van mreže ljusasd

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #13 poslato: 04. Mar, 2016. 20:19 »
Evo ja ću da se umešam, iako na automobilima nemam Eibach pro kit, ali imam sledeću situaciju:

Dva automobila iste marke, isti model, isto godište.

E 200 CDI je sa standardnim vešanjem isporučen iz fabrike.
E 250 CDI je isporučen sa sport paketom opreme i pored ostalih stvari fabrički je spušten za 2 cm.

Citiraću Filipa, jer isto važi i za ovaj spušteniji auto.

"Auto je stabilniji u prolascima kroz krivine, neutralniji je prilikom brže promene pravca, žustriji manevri gube na dramatici, vožnja je sa aspekta vozača (mene  :B=) ) sigurnija i prednjina nosem ne ponire pri snažnijem kočenju, a kod pretovara gepeka zadnji deo manje legne"

Ali se ja u mom slučaju ne bi složio sa Filipom što se tiče udobnosti.

Pošto vozim oba auta uporedo, samim tim realnije mogu da sagledam, da je spušteniji auto neudobniji, tj. oseća i izbočine i neravnine na asvaltu spojevima itd.

Kada sam ga kupio odmah sam primetio da je niži, ali nije niko čak ni predhodni vlasnik mogao da mi kaže tačno da li je ili nije spušten.

Vozio ga ja istim putevima gde i E200, ma trucka auto, treska, čini mi se da svaki kamenčić oseti (figurativno naravno).  Krenem ja na put i reko ajd malo da ga izvozam po krivinama. Stoji ko prikovan za put, malo se drugačije ponaša od ovog sa standard vešanjem.

Preko broja šasije izlistam sve, ali me zbunilo to što pokazuje da ima standard vešanje, a stoji i šifra za sport paket. Rebus?!

Tek mi je prijatelj koji radi u fabrici protumačio šta podrazumeva sport paket i tako sam i definitivno utvrdio, a i potvrdio moje sumnje,  da je auto ipak spušten fabrički.

 
  • Vozi: Karoq 1.5 TSI DSG Style 2019: AUDI A6 45 TDI Avant S-line 2018:

Van mreže mirkuk38

Odg: Eibach pro kit, iz Nemačke
« Odgovor #14 poslato: 04. Mar, 2016. 22:28 »
Ko u BG može to da mi zameni za relano vremena i normalne pare?

Probaću verovatno... pa ako mi se ne svidi, vraćam na standard  wac1