Autor Tema: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...  (Pročitano 5613 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže fobia24Započeo temu

Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« poslato: 02. Sep, 2014. 13:03 »
Ovde je konfigurator za moju, nadam se buduću oktaviju RS. Samo što AČ ne ažurira sajt, pa mu je početna cena ovog modela nešto preko 28.000e umesto 23.700e. Na takvu konfiguraciju i porodičnu vernost škoda brendu, računao bih na barem 4.000e popusta. ;) Ako realizujem zamisao do 2018-te, biće dobro. :)

PT
« Poslednja izmena: 04. Sep, 2014. 20:46 pedja »

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #1 poslato: 02. Sep, 2014. 13:25 »
Добар си, ја сам био мало скромнији ;D

Van mreže djordje48

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #2 poslato: 02. Sep, 2014. 14:26 »
Lepo! Da ostvaris zelje!

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #3 poslato: 02. Sep, 2014. 16:59 »
Rukovodim se time da mi je to auto koji bih uzeo maltane u full-u i da ništa naknadno ne dograđujem. Takođe, takav auto se ne prodaje barem deceniju, ako ne i više. Plin ne bih ni u ludilu stavljao, dakle prvi put da vozim auto u fabričkom stanju od početka do kraja. Naravno, neke sitne nadogradnje ne računam, čisto da ne zanemarim hobi. To bi bile neke led sijalice u kabini i tome slično. :) Ne sviđa mi se samo što je DSG šestostepeni. Ima li mogućnosti da se poruči sedmostepeni? Tu opciju nisam našao.

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #4 poslato: 02. Sep, 2014. 17:13 »
Због чега мислиш да би 7-степени био боља опција?! :) Они су колико знам за моторе до 250Nm, а 6-степени за толико и више од тога. Не видим неку сметњу што има 6 брзина, сигурно је ход добро подешен, мало није сигурно :) Па она "american muscle" чуда имају и по 5 брзина са камионским обртним моментом (Corvette), па због тога могу и да крену у петој 8) :)

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #5 poslato: 02. Sep, 2014. 18:41 »
Isključivo zbog održavanja jer su ovde pominjali u temi yetia da je ovo tkz suv menjač. Međutim, verujem u to što kažeš, pa bih uzeo i ovo. Međutim, po ovom kalkulatoru, ovaj model bi trebalo da bude poprilično jeftiniji. U startu je skuplji 5h evra od cenovnika Alprosa, a sa očekivanim popustom bi trebalo da košta manje skoro 10h evra. Opasno sam se zagrejao da skupljam pare za ovo, tim pre što će za nekoliko godina mazda već biti za zamenu jer je 2006.

Van mreže nebojsar

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #6 poslato: 02. Sep, 2014. 20:54 »
Isključivo zbog održavanja jer su ovde pominjali u temi yetia da je ovo tkz suv menjač.

Suvi sedmostepeni je ogranicen na obrtni moment od 250nm. Moj auto recimo ima 280nm i taj "wet" sestostepeni. Postoji i sedmostepeni za koji ocekujem uskoro da se pojavi i u nekim modelima skode to je DQ500 ali je on takodje "wet" i verovatno jos skuplji za odrzavanje od postojeceg sestostepenog ali bi trebao da je i bolji jer se i druga brzina koristi za ubrzavanje.

Apropo popusta iskreno se nadam da je iko ovde uspeo da izboksuje 4k na konfigurisan auto, ja nikad nisam uspeo vise od 1-1,5k a nakupovao sam se skoda.

  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #7 poslato: 02. Sep, 2014. 23:45 »
Ма опуштено...одржавање = замјена уља на 60.000 километара (уље, филтер и сет заптивака)...ништа страшно а вјероватно ни прескупо :) Осим тога, актуелни 7-степени важи за "њежнији" склоп, а и лакши је пар килограма...све у свему, ако буде нови зашто да не, до тада су и ова два врхунски :) Овај DQ500 (500Nm) који помиње Небојша, уз још један једини који постоји - DL501 (600Nm), се уграђује у Ауди са јачим моторима (типа у A5, S4, S5, RS5, Q5)...значи Шкода прво треба да преузме неки од јачих мотора из групације па тек онда да причамо о јачим мјењачима, за сад су и ова два довољна :) Е да, ова два s-tronic (DSG) мјењача осим што омогућавају пренос веће снаге, робуснији су, и имају два засебна уља у себи (једно за контролну јединицу а друго за преносни механизам), што по логици ствари гарантује скупље одржавање, дефинитивно...
 
Ако Бог да здравља, рекао сам да ће следећи аутомобил који будем куповао (у оквиру групације) скоро сигурно имати DSG... Одушевљен сам њим први пут у Голфу 6 2008. (2.0 TDI 140ks), после тога сам возио Октавију 3 2013. (2.0 TDI 150ks) и на крају Октавију 3 RS 2013. (2.0 TSI 220ks)...ма просто савршенство ^-^ ^-^ ^-^

Van mreže nebojsar

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #8 poslato: 03. Sep, 2014. 09:39 »
Ма опуштено...одржавање = замјена уља на 60.000 километара (уље, филтер и сет заптивака)...ништа страшно а вјероватно ни прескупо 

Strašno nije, a da je nije preskupo, cca 300 eur, procenite sami :)
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže jovan.ilic.89

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #9 poslato: 03. Sep, 2014. 23:51 »
Весело ??? ??? ??? Ја сам негдје видио да је око 200, али не сјећам се тачно гдје, можда сам и погријешио...баш ћу питати у сервису са бројем шасије пријатеља који има Октавију 2.0 TDI DSG (2013) :-X
Како год, обзиром да је ријеч о склопу који се доплаћује 2000 евра, што се мора није тешко, а у односу на цијену потенцијалног квара није ни скупо :)

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #10 poslato: 04. Sep, 2014. 11:22 »
Ma dobro i to što kažete, kad se kupuje nov auto, menjač je u garanciji i dugo ne bih razmišljao o kvaru. Održavanje je nešto što se mora, ali je užitak toliko bolji od manuelnog da to nema cenu. Ja se nikada nisam žalio što na drugom autu imam plivajući zamajac jer je po meni to bolje i naprednije rešenje, a naravno i skuplje ako me ikada sačeka.

Van mreže Turbo

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #11 poslato: 04. Sep, 2014. 11:46 »
U takvom autu bih uvek izabrao manuelni. Da je neki dizel kruzer ok je DSG, ali u Golf klasi hot hatch i automatik mi ne idu u istoj rečenici. Kao što mi sport i dizel ne idu u istoj. Tj meni dizel ne ide ni u kakvoj rečenici :-)

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #12 poslato: 04. Sep, 2014. 13:02 »
Vozeći oktaviju ovih nekoliko dana po Slo, i ako znam da je golf klasa, više to ne osećam. U kabini ima prostora isto, ako ne i više od automobila više klase. Ne znam zašto DSG ne ide, ja bar nemam takav osećaj jer je upravo to nešto što doprinosi komforu u vožnji. Bar ja nemam takav osećaj da DSG vezujem za klasu, podjednako mi odgovara za bilo koju klasu, pa i za mali gradski auto. Drugo je pitanje isplativosti u malom autu jer mu procentualno podiže cenu do više klase.

Van mreže Turbo

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #13 poslato: 04. Sep, 2014. 13:15 »
pričao si o kupovini Oktavije RS, pa rekoh u takvom sportski nastrojenom autu bih uvek želeo klasičan manuelni.

Van mreže fobia24Započeo temu

Odg: Konfigurator za oktaviju RS, DSG ili ne...
« Odgovor #14 poslato: 04. Sep, 2014. 13:40 »
Da, na nju sam i mislio. Misliš da mu ubija osećaj snage DSG?