Autor Tema: Auto Centar Stojanovic (ACS@45) - Beograd - ovlašćeni Škoda servis  (Pročitano 3638 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Na mreži LignjoslavZapočeo temu

Dakle, u pitanju je ovlasceni Skodin servis koji se nalazi u bloku 45 na Novom Beogradu.

Posto sam auto hteo da odrzavam po PS-u, u obzir su dolazili samo ovlasceni servisi, a kako su mi ovi u komsiluku, izbor je pao na njih. Elem, do sada sam imao 2 popravke na automobilu koje su radjene kod njih i oba puta sam bio nezadovoljan uslugom.

Prva popravka, ostecenje od cc 1 cm u precniku na okviru prozora suvozacevih vrata nastao ulsed obijanja. Gitovanje, farbanje dela okvira i zamena kedera (koji sam ja doneo) iznosilo je 5 000 din. Samo farbanje nije lose ispalo, jedino su zeznuli dole kod kedera gde izgleda kao da povrsina nije bila savrseno glatka pre farbanja ili da je naneto previse boje pa se razlivala. Auto je zaradio 2 oderotine na vratima spolja i jednu vecu ogrebotinu u unutrasnjosti koja je samo prefarbana onako ofrlje. Novi keder nije legao onako kako ga nameste u fabrici (valjda bolje I ne moze?). Unutrasnjost je bila prasnjava od gitovanja/smirglanja, pola sata sam ga usisavao i nisam uspeo lepo da ga usisam. Zeznuli su mi prozor, klimao se i sporo otvarao , uvazili su reklamaciju i sredili (navodno neki sraf nije bio dobro stegnut). Suvozacev retrovizor nikako nisam uspevao da podesim, nekako je rucica imala kraci hod nego ranije. To sam sam uspeo da sredim pomeranjem rucice par mm unazad. Od 8 zabica u vratima 6 su bile polomljene i tako vracene. O ponasanju izvesnog majstora Dragana kojeg sam imao prilike da upoznam ne bih trosio reci…

Druga popravka, isto na karoseriji, pre 3 nedelje neko me je ocesao na parking kod Hayata (I pobegao naravno >:(), branik sa strane izgreban, krilo takodje i plus malo ulubljeno. Ovoga puta sam pricao sa drugim majstorom, izvesni Miroslav, koji je bio ljubazniji od svog kolege i na mene ostavio utisak iskusnog i dobrog majstora. Kaze  krilo mora da se ispravlja i celo prefarba kao i deo branika, to ce da kosta 10 000 din. Mislim se u sebi to je previse, ali ako ce da uradi kako treba ne zalim pare. Posto je trebalo da ide na odmor odlucim da ga sacekam 2 nedelje da se vrati. Auto sam im dovezo pre 2 dana i tu sam vec doziveo prvu neprijatnost. S obizorm da stalno dolazim kod njih (registracija, rezervni delovi, popravka) i da su me vec upamtili, pitao sam da li daju neki popust za stalne musterije ako platim gotovinom. Na to sam dobio odgovor da ne daju nikakve popuste i da mozemo da ponistimo prijemni nalog ako hocu. Ja ipak prihvatim da auto ostane ali se posle 5 minuta vratim i zatrazim auto nazad. Kaze lik na prijemu vec su krenuli da ga rade, skinuli podkrilo, sacekajte da ga vrate. Cekam 10 minuta, niko ne dolazi, sidjem dole u radionicu i vidim ovog Miroslava pored mog automobila. Pita me o cemu se radi, ja rekoh vas kolega sa prijema je jako neljubazan i da hocu auto nazad. On uspe nekako da me umiri recima kako je odmah prepoznao moj auto i uzeo on da ga radi i kako ce lepo da ga uradi,i tako ipak odlucim da auto ostane kod njih. Jutros sam dosao po auto, rekoh vi spremite fakturu a meni dajte kljuc i pozovite Miroslava da zajedno pregledamo auto. Uopste nisam zadovoljan kako je ispalo, boja gde je farbano je dosta gruba na dodir, krilo je moglo jos da se ispravlja narocito onaj deo sto je okrenut prema tocku. Na svaku moju zamerku lik je imao neki izgovor, te kako ja sve to primecujem zato sto zanm da je farban, te ovo, te ono... Ok, rekoh necu da se raspravljam, platim racun i odvezem auto. Posto sam zurio na posao nisam stigao da detaljno pogledam auto, ali sam prilikom parkiranja primetio novu ogrebotinu na zadnjem braniku. Kad dodjem kuci pregledacu ga detaljno, ko zna sta ce jos da me saceka…  :(

Iako sam vec nakon prve popravke bio nezadovoljan uslugom, stvarno ne znam koji me je djavo terao da opet odem kod njih i zasto sam posle neprijatnosti na prijemu ipak odlucio da im ostavim auto. Lekcija koju sam skupo platio.

Po meni je ovaj servis za izbegavanje u sirokom luku, naravno na vama je da odlucite gde cete da servisirate svoj auto.

P.S. Izvinjavam se na duzini posta, ali nadam se da ce nekome biti od koristi.

edit:
AK Stojanović
Adresa: Jurija Gagarina 225, Beograd
Telefon: 011/6557651; Faks: 011/6557639
Radno vreme: 08-17h, sub: 08-15h, ned: ne radi
http://www.acs45.rs/
« Poslednja izmena: 11. Sep, 2014. 12:41 Karlheinz Hell »
  • Vozi: Rapid Spaceback 1.0 tsi 2019- , Fabia htp mk1 2014-2019

Van mreže jovan.ilic.89

Да споменем и ја мој случај... Прије неких годину дана имао сам "блиски сусрет" са Peugeotom 406, тј. сустигао ме је на Газели и ударио отпозади (стандардна прича, гужва, шпиц, убацивање из других трака па онда нагло кочење, неко не обрати пажњу, као што овај дечко није и ето)... Штета није била велика, улубљена и на једном мјесту пробијена пластика задњег браника и то је то, споља, на први поглед... Елем, са овим таблицама сам "странац" у Србији, није ми падало на памет да се договарам било шта, тако да смо да не би правили гужву на ионако закрченој Газели и чекали полицију одлучили да се спустимо на паркинг испод моста, преко пута СЦ и попунимо европски извјештај...

Елем, Дунав осигурање, мој сусрет са њима, возање по пословницама због зеленог картона итд...а ја да бих убрзао процедуру нисам имао никакве захтјеве, нисам тражио никакве додатне накнаде, само да се возило доведе у фабричко стање! Од понуђених сервиса са списка, угледам ACS 45, који ми је најближи и одлучим да одем тамо. Јавим се, одем, погледају и после неколико дана када је стигао задњи браник довезем ауто и на њихово инсистирање да ауто остане 2-3 дана, кажем да нема шансе, јер ми заиста треба...предложим да офарбају и припреме све па да дођем само на монтажу, међутим неће они ни то, и тамо-овамо, успијем да их убиједим да раде све одједном, и то за један дан (по њиховом избору, од раног јутра па док не заврше). Довезем ауто, оставим, завршим у међувремену папирологију са Дунав осигурањем, и зовну они мене поподне, око 15-16h... Епилог - везни лим је био мало искривљен, средили су, браник изгледа одлично, нов дио, супер офарбан. На питање како су успјели тако брзо, мрко ме гледају (исти тај мајстор Драган и један дечко из пријемног одјељења) и кажу да су сушили под лампама пола дана, али ето, изашли су ми у сусрет... Фактуру сам видио скоро па случајно, 55000+... Ја задовољан, исфорсирао сам их, ауто изгледа одлично...

На првом следећем редовном сервису у Алпросу, на дизалици видимо мајстор и ја да није добро причвршћен браник са доње стране, ту ме облије хладан зној, помислим да се није "ојела" пластика односно навој у рупи у коју улази шараф, па ће морати да се буџи, међутим простим завртањем 2 шарафа који су висили, тј. које они нису ни причврстили већ само провукли кроз рупу браника (или можда овлаш заврнули па заборавили дотегнути па се од труцкања извукли) проблем је ријешен, и дан данас стоји нормално фиксирано.
Е сад, не бих да кудим никога, али није било баш пријатно искуство, љубазности им очито фали, али оно што ме више брине је да су се многи кад сам причао да сам радио код њих питали зашто баш ту (а то вјероватно нешто говори)...па ево најскорији случај и колега Turbo на прошлом скупу :) Ја кажем да сам чуо да имају добру опрему и комору, те да су познати лимари (тако сам и чуо, додуше много раније), људи се чудно смјешкају ;D Изгледа сам ја добро прошао...
« Poslednja izmena: 11. Sep, 2014. 13:24 jovan.ilic.89 »

Van mreže dusanm

PREVARANTI !!!!!

Parkiram auto uveče, ujutru neće da upali, vergla ko lud, čuje se pumpa za gorivo, upali se lampica EPC. Komšija me odšlepa prvo do električara, čovek kaže nema varnica, ne baca struju, ovo je za elektroničara. Najbliži AC Stojanović, odšlepamo ga tamo, subota je bila. Kaži mi biće tek u utorak na redu.
Zove me čovek na telefon  u utorak i kaže loša kompresija motora i još mi IZDIKTIRA vrednosti u barima. Pita dal da otvaraju motor. Kažem javiću ujutru. Zovem mog majstora, koji je u Jerkoviću i on se sit nasmeje i kaže vadi auto odatle, lupaju gluposti.
Ja se pojavim ujutru sa komšijom da odšlepam auto nazad, liku na prijemu vilica do poda, ne može da veruje da uzimam auto. Vidim moju škodu na parkingu. Ali morate da dođete za 45 minuta dok momci spakuju šta su juče vadili zbog dijagnostike, svećice i sve to. Aha, kažem ja, ali auto je na parkingu. Pa da, skinuli smo ga da ne zauzima dizalicu, trebalo je da se najavite.
Bilo kako bilo, uzmem ja auto, naplate mi 2000 dinara za "mehaničarske radove".
Došlepam ga na parking, probam da upalim auto, on radi!!!
Uveče ga odvezem do majstora najnormalnije sve šljaka u vožnji.
Uradio čovek sve preglede, izgleda da zeza kod ključa i pojavila se neka voda kod hladnjaka, ali motor je u savršenom stanju!!!
Kakva crna loša kompresija.

Dakle, prevaranti iz AC Stojanović su hteli mrtvi ladni da me navuku da im platim verovatno i nekoliko stotina evra za praktično ispravan auto!!!!!

Sramota, lik mi je ladno preko telefona diktirao lažne i izmišljene vrednosti kompresije motora!!!!

Da li ima smisla da pišem centrali Škode zbog ovih idiota?!

Izbegavati u šiiiirokom luku!!
  • Vozi: škoda fabia 1.2, 2007

Van mreže batke

Prijatelju ja tamo ne idem iako su mi najbliži. Pre 7 godina sam imao neku karticu sa popustom od 10% na njihove radove, dobio je od podstanarke koja je tamo radila na tehničkom pregled. Sticajem okolnosti nabavio sam Fabiu 1.9sdi sa nekih 130k km. I razmišljam gde da uradim veliki servis, pa se odlučim za njih zbog popusta. Tada su još bili u Zemunu. Zakažem za određeni datum, odem ostavim auto, pitam kada će biti gotovo kažu za dva dana. Ok, odem kući zovem posle dva dana kažu nisu još počeli gužva. Zovem sutra kažu auto je počet treba da stignu delovi. Kad stižu delovi, za dva dana.  Zovem za dva dana, kažu sad je vikend majstori ne rade. Ja u servis, autu dignuta hauba motor otvoren nigde žive duše. Popizdim odem kod nadrkane šalteruše izderem se, kaže ona biće sutra. Jedva sklopiše auto sutra, ja da platim vadim karticu kaže ne važi. Moliiim!!! Pa dobro može na rad na delove ne dajemo popust. Mamu vam j.... hohštaplersku... hearcut pokupim ključeve i svakom ko me pita preporučujem da ne ide tamo.
  • Vozi: O3 2.0 tdi elegance+svašta nešto; MY2015; Revochip; Eibach prokit & RS 18"

Van mreže ugi85

Ovo nije naivno. Tvrdnja ovlascenog, renomiranog servisa da je motor sa losom kompresijom odgovoran za probleme koje pravi imobilizator je ozbiljna stvar.
Ukoliko nemas nikakav pismeni dokaz samo ces dzabe trositi vreme na zalbe.
  • Vozi: Škoda Fabia 1.9TDI 2007 Combi Elegance, Škoda Fabia 1.9TDI 2004 Elegance

Van mreže dusanm

Naravno da nemam nikakav pismeni dokaz.
Pre par godina sam isto vozio auto kod njih, imao sam nepravilan rad motora, dobio sam račun na kome je pisalo mehaničarski radovi. Pitah lika na prijemu, šta ste tačno radili, kaže Ne znam moram da pitam mehaničara.
Pozvao je kao radionicu i samo mi promrljao očistili su klapnu i apdejtovali softver motora.

Strašno.
  • Vozi: škoda fabia 1.2, 2007

Van mreže vtomic85

Prilikom isparkiravanja sa platforme u garaži nosač antene je zakačio gornju platformu (zbog njenog pogrešnog položaja), odvalio se i napravio brazdu na krovu. Pošto je u pitanju nov auto koji je u tom trenutku bio star svega 2 nedelje, odlučio sam se za ovlašćeni servis, da bih zadržao garanciju. Poslao sam mail sa opisom problema i upitom o ceni Alprosu, Ćirincu i Stojanoviću. Samo je Stojanović odgovorio (kratko i šturo, ali ipak su odgovorili) i to mi je u početku bio pozitivan signal.

Auto sam odvezao u utorak, 8. juna i ostavio ga kod njih. Nakon par sati (kada je auto pregledan) stiže mi SMS sa informacijom o ceni popravke krova i ceni novog nosača antene, kao i o tome da se nosač čeka 10 dana da stigne iz Češke. Pitam kada će krov biti gotov (kako bih mogao da pokupim auto i da ga vozim), odgovor glasi: "Trebalo bi da bude gotov u petak".

U petak ujutru ih zovem, da vidim da li su radovi pri kraju, pošto mi je auto trebao za vikend da idem van Beograda. Kaže čovek - nije još gotov, ali biće sutra do 11h. Ja reko' - to mi je kasno, večeras krećem na put. Pitam mogu li da dobijem zamensko vozilo. Kaže on - mora da proveri, imali su jednu Fabiju koju mušterija nikako da vrati i imaju još jednu Scalu koja treba da se registruje, pa će mi javiti tokom dana da li je Fabija vraćena ili Scala registrovana. Do kraja dana ne dobijam poziv.

U subotu prepodne me isti čovek zove i kaže da je moj auto gotov i da mogu da ga preuzmem. Ja kažem - džabe, nisam u Beogradu, doći ću u ponedeljak. Ok, važi, može.

Dolazim u ponedeljak u 15 do 8, da bih pokupio auto čim otvore i da bih stigao na sastanak na poslu koji mi počinje u 9. Čovek na prijemu proverava telefonom i kaže mi - sačekajte samo 15-ak minuta, uskoro će brljbblbllj (nešto nerazumljivo, u pola glasa, kroz masku). Ok, ja čekam. U 8 i 15 pitam o čemu se radi, kaže on - ne znam stvarno, trebalo bi da bude za neki minut. U pola 9 opet pitam - ima li šanse da ja dobijem svoj auto do 9 sati? Kaže on - ne znam, trebalo bi, sad ću da proverim. U 15 do 9 opet uđem i samo ga upitno pogledam. On ustaje i kaže - ništa, aj da siđemo zajedno do radionice. Silazimo dole, ja vidim majstora kako polira krov na mojim kolima. Šta je sad ovo?
"Evo, poliramo, biće gotovo za 15-ak minuta".
Čekaj bre, je l' meni vaš kolega javio u subotu da je auto gotov? Šta sad polirate?
"Pa da, bio je on tad gotov, mislim, ispravljanje krova i farbanje, ali tad je farba bila sveža pa nije moglo da se polira. Mogli ste Vi i tad da preuzmete auto, ali biste u svakom slučaju morali da dođete za par dana da ga ispoliramo...".
Ništa, ja prećutim sve što sam imao da im kažem, pritisak mi skoči na 150, pozovem kolege na poslu i javim da neću stići na sastanak sa klijentom (na Stojanovićevu sreću, nije bilo većih posledica). Konačno, oko 10:15 eto mog automobila, izlazi iz garaže. Platim 24000 to zadovoljstvo, sednem u kola i odem.

Prođe onih 10 dana koliko se čekao nosač da stigne iz Češke (dakle, trebalo je da stigne 18. juna). Ja i dalje vozim sa starim oštećenim nosačem, bez antene (da ne bih oštetio i nju kad pokušam da je namontiram). Konačno, u subotu, 26. juna, javljaju mi SMS-om da je nosač stigao. Ja istog dana odlazim, oni ga za divno čudo namontiraju u roku od 15 minuta. Narednih 20 minuta sedim i čekam da mi izdaju račun. Nakon što su njih dvojica pokušali da to urade, zvali preko Vibera na video poziv koleginicu koja je kod kuće kako bi ona pokušala da ustanovi o čemu se radi, konačno dolazi treći radnik, pritiska neko magično dugme, sistem se odblokira, napraviše mi račun i ja odoh zadovoljan i olakšan za još 7800 din (pozitivna strana - inicijalno su mi rekli da će cena nosača biti oko 8200, tako da sam "uštedeo" 400 din).

Summa summarum:
- Kvalitet radova: Deluje za sad da je urađeno kako treba
- Komunikacija: Kratko, bez previše detalja i profesionalnog rečnika, ali daju sve bitne informacije i odgovaraju u roku od nekoliko minuta.
- Poštovanje rokova koje su sami sebi zadali: 0
- Cena: Verovatno standardna za ovlašćene servise, njihovo je da odrežu cenu, moje je da odlučim da li ću da idem kod njih ili ne

Da li ću opet ići kod njih? Verovatno ne.
Da li očekujem da su drugi ovlašćeni servisi bolji? Verovatno nisu, ali ne znam dok ne probam.
  • Vozi: Škoda Fabia III 1.0 TSI DSG-7

Van mreže nidza

Alpros i Ćirinac do dan danas nisu odgovorili ništa na tvoj pismeni zahtev?



  • Vozi: Škoda Octavia RS230 2017, Škoda Octavia 1.5 TSI Style 2021

Van mreže vtomic85

Alpros i Ćirinac do dan danas nisu odgovorili ništa na tvoj pismeni zahtev?
Ne, ni jedan ni drugi.
  • Vozi: Škoda Fabia III 1.0 TSI DSG-7

Van mreže chokky

Danas sam odradio prvi mali servis u AC Stojanovic na Novom Beogradu. U pitanju je Kamiq, presao sam za godinu dana 12000 km.
Mogu da prenese veoma pozitivne utiske - profesionalni, vrlo pedantni, tacni, ljubazni i povoljni sa cenom - mali servis je u startu kostao malo vise od 21000 (ulje, filter ulja i filter klime) ali su mi dali 10% popusta jer sam kod njih kupio kola  :).
Prijavio sam im da mi ulazi voda u desni katadiopter (koji inace i nema sijalicu) i odmah su rekli da ce da naruce novi deo i da to spada pod garanciju!
Dakle, sve pohvale za AC Stojanovic!
  • Vozi: Skoda Kamiq, 81 kW, 6G