manje mi je bitno to od 0-100
proslo me to..makar je lepo tu i tamo uzeti mjeru nekom passatu od semafora koji s prezirom gleda ko da neka kanta stoji kraj njega.
Najbitnije je da imas tih višak konjića kod pretjecanja..ili na brdu.
btw. i ja sam dugo vagal da li to napraviti ili ne..ali kad odeš kod čovjeka koji ima ogromnu reputaciju iza sebe..i brdo preporuka..nekako to prevaziđeš.
Makar da dođem u posjed nekog novog cr 1.6tdi ili 2.0..vjerojatno ne bih to više napravio.
To All:
malo sam detaljnije pročitao topic..i cijela ta priča sa 4ks ne drži vodu.
Pogotovo o nekim imaginarnim konjima...JER ovisno od valjaka do valjaka (dyno) vrlo bitna stvar je kako su baždareni + veliku ulogu osim stanja motora ima i utjecaj vanjske temperature tj ventilatora koji pušu ili ne pušu prema ICu a i faktor je nadmorska visina..stanje guma od auta dali mogu prenijeti svu silu na osovini ili ima proklizavanja itd..itd.
Hocu reći da imaginarni konji mogu postajati...i da recimo mjerite isti auto..na različitim adresama i podnebljima..te vremenima ljeto/zima...neče imati istu krivulju i konjažu.
Oscilacije će uvijek postojat.
Ovih 4ks..je smijeh.

Kladim se u bilo šta..da moj rezultat u CVH HR ne bi bio identičan niti u Revu..ni u Gradišci..niti kod Matiaža u Slo..niti u Austriji
eto....