Autor Tema: Lanac problem Seat Ibiza 1.4  (Pročitano 2747 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Lanac problem Seat Ibiza 1.4
« poslato: 13. Sep, 2014. 10:00 »
Evo sad bas nesto sedoh u svastikinu ibizu 1.4, 8v/85ks  cim je upalih cuje se zvuk lanca I to ne par sekundi vec minut dva od paljenja. Jel zna neko jel I taj motor problematican, da li da je vozimo odmah na servis ili je to normalno?
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Odg: Lanac problem Seat Ibiza 1.4
« Odgovor #1 poslato: 13. Sep, 2014. 10:34 »
Samo je trebalo otvoriti haubu I pogledati. Auto je kraj 2010 godista, kupljen nov, redovno servisiran. Presao je 25.000km i verovali ili ne zupcasti kais, originalni, prva ugradnja je poludezintegrisan. Auto nije 8v, vec 16v. Samo me zanima da li sa tako polu nacetim kaisem sme da se auto odveze do nekog servisa ili bi bilo pametno odslepati ga.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Na mreži bigor

Odg: Lanac problem Seat Ibiza 1.4
« Odgovor #2 poslato: 13. Sep, 2014. 11:08 »
Slepaj, ne igraj se ili jos jeftinije zovi majstora neka dodje ako imas nekog sa kim si dobar
  • Vozi: skoda oktavia 2.0 AZJ

Na mreži mihajloalasp

Odg: Lanac problem Seat Ibiza 1.4
« Odgovor #3 poslato: 13. Sep, 2014. 14:08 »
Nikako vožnja, kod tog motora se pri pucanju kaiša sudaraju klipovi i ventili, a ako je već načet kaiš vrlo lako može da se desi da se otkine.
  • Vozi: Octavia mk1, Superb mk2, Favorit 3X

Van mreže nebojsarZapočeo temu

Odg: Lanac problem Seat Ibiza 1.4
« Odgovor #4 poslato: 13. Sep, 2014. 16:41 »
Nikako vožnja, kod tog motora se pri pucanju kaiša sudaraju klipovi i ventili, a ako je već načet kaiš vrlo lako može da se desi da se otkine.

Evo detaljnog update-a. Bila je moja greska, nije zupcasti kais vec kanalni (povezuje klimu i alternator sa motorom). Elem tokom raspada kanalni kais je pukao uzduzno i zavrsio u zatvorenom prostoru od zupcastog kaisa a tokom pucanja je motor za dva zuba prezupcio. Dobro je sto ga svastika nije vise palila nego je majstor odmah krenuo da radi jer je bio vrlo blizu velike štete. Uglavnom zamenjen je kanalni kais (kome je inace preporuka da se menja na 4 godine, ovaj je bio tacan, skoro u mesec) i jedan od rolera. Sad sve radi besprekorno, cuje se jedan od ventila ali prilicno slabo tako da bi bilo u ovoj situaciji bespotrebno otvarati motor zbog zamene istog. Moj šok u toku rada je bila činjenica da je veliki broj delova na seatu proizvedeno u turskoj, uključujući i stari roler. Ipak sam očekivao od VW-a da motorne delove rade u nekoj EU zemlji. Takođe istrošenost diskova na 25k km je drugi detalj koji smo i ja i majstor primetili što je ipak neprihvatljivo za takav auto.

  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI