Autor Tema: Lanac problem kod kod Fabije FL 2011 1.2htp?  (Pročitano 6763 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ikiliZapočeo temu

Lanac problem kod kod Fabije FL 2011 1.2htp?
« poslato: 14. Sep, 2014. 15:07 »
Istu priču su pričali i pre 10 godina za 1.2 HTP motor (prve serije do 2004.god). Neophodno je da motor momentalno pri paljenju dobije pritisak ulja, kako bi hidro - zatezač lanca odradio svoje. Tu do izražaja dolazi filter za ulje koji u sebi ima ventil koji sprečava da ulje istekne iz njega kada je motor ugašen. Ako vremenom ulje iscuri iz filtera (a dešavalo se ako auto nije 10-15 dana paljen) eto prezupčenja pri prvom paljenju. Pominjao sam već da se prijateljima upravo to desilo.
Ako se ne varam - upravo Škoda pravi 1.2 TSI motor (kao i 1.2 HTP) za ceo VW koncern? Neka me neko ispravi, ako grešim.

Postovanje,

Vlasnik sam Fabije FL 2011 1.2htp 51 kw Oznaka motora CGPA  presao 32hk
 
Povremeno kod paljenja  cujem vec cesto spominjano  trrrr, neki veliki problem u tome do sad nisam video jer nije cesto niti ima neko pravilo kad ce  se  cuti ... ?
Nakon iscitavanja ove teme malo sam se zabrinuo  :( ?!
Problem je veci kod Tsi motora ali kod njih je to ublazeno sa novim filterima za ulje i zamenom seta lancanika i lanca .

Kako je i da li je uopste nesto radjeno, reseno kod HTP  motora, za njih ide uljni ulozak a lanac se menja na 120hk....

Ne nerviram se ali bolje da i nisam ovu temu procitao  bih bezbrizniji u neznanju..... ::)

Nesto preventivno kod sledeceg servisa da preduzmem  ili  da i dalje  cooliram povremeni zvuk kod  paljenja

Hvala i sorry sto sam HTP motore ubacio u temu vezano za problem kod TSI motora  sorry

PT
« Poslednja izmena: 15. Sep, 2014. 13:22 Karlheinz Hell »
  • Vozi: Fabia II FL 2011g 1.2 Htp 51KW Zavoli TNG


Van mreže Turbo

Odg: Lanac problem kod kod Fabije FL 2011 1.2htp?
« Odgovor #1 poslato: 14. Sep, 2014. 18:16 »
Bilo je istih problema sa HTP, čak sam čitao da su znali i da prezube, ali takođe ovde na forumu je bilo reči o tome da se samo treba blagovremeno zameniti set lanca, i to je to. Naravno i osluškivati. Čudi me da nisu otklonili taj problem na ovom motoru budući da ga proizvode već milion godina. Mada, s druge strane i ne čudi me ništa. Customer care im je nula.

Van mreže ikiliZapočeo temu

Odg: Lanac problem kod kod Fabije FL 2011 1.2htp?
« Odgovor #2 poslato: 15. Sep, 2014. 21:55 »
Nesto su  radili na motorima oznake CGPA u odnosu  prethodnim motorima oznake AZQ,  ako se ne varam tisi su , da li je to dobijeno boljom izolacijom ili zamenom seta lacanika ne znam i malo je duza 5 brzina tj na 3000 obrt ide 110kmh  8)
Kako bilo da  bilo ja sam prezadovoljan i ne brinem se puno za set lanca i mogucih zanemarljivih zvukova sto izaziva isti... ;)
  • Vozi: Fabia II FL 2011g 1.2 Htp 51KW Zavoli TNG

Van mreže djordje48

Odg: Lanac problem kod kod Fabije FL 2011 1.2htp?
« Odgovor #3 poslato: 16. Sep, 2014. 00:29 »
citat sa jednog sajta gde se vidi kako su redukovali zvuk posle fejslifta na HTP motorima
BBM parnjak CHFA
AZQ parnjak CGPA

 further development area was the reduction of the noise level of the two 1.2 HTP three-cylinder petrol engines. Instead of the normal sleeve-type camshaft chain, a toothed chain was chosen, whose three-part chain elements roll more smoothly and quietly on the gear wheels. This creates significantly reduced running noises, especially during the overrun operation of the three cylinder engines, mainly at higher revs, which were previously perceived as unpleasant. Sound levels through the most commonly used rev range between 1,600 and 3,400 rpm are also clearly reduced - See more at: http://newscarsnew.blogspot.com/2013/12/skoda-roomster-model-year-2011.html#sthash.DuJTqAXI.dpuf


As well as engine improvements, the reduction of friction and the adoption of lightweight construction also increase efficiency. For the 1.2 litre three cylinder engines a new, weight-reduced crankshaft has been developed, which is 1.7 kg lighter than its predecessor. Resources are also saved in production: the casting is a whole kilogram lighter than before and there are fewer production residues - See more at: http://newscarsnew.blogspot.com/2013/12/skoda-roomster-model-year-2011.html#sthash.DuJTqAXI.zjFpVhXK.dpuf

Van mreže Nesas

Odg: Lanac problem kod kod Fabije FL 2011 1.2htp?
« Odgovor #4 poslato: 16. Sep, 2014. 11:48 »
Nije to strano za 1.2 motore, bitno je da taj zvuk ne traje duze od par sekundi. Ako taj zvuk traje par minuta idi u ovlasceni i menjaj. Kada je lanac dobar nema problema kada stoji i mesec dana bez pokretanja motora . Ako je lanac istegnut svako pokretanje motora je stresno na kraju i kobno. Ja sam imao 1.2 htp oznaka BME ili BMA nisam siguran ,  zamenjen je u ovl. Servisu na  70000 km  i  8 godina starosti auta i to je ok. Preporucili su povlacenje rucne pre gasenja auta da bih se sacuvao lanac od istezanja i redovna kontrola ulja. Ulje i filter sam uvek menjao u ovlascenom servisu. Povlaci rucnu, drzi nivo ulja oko polovine na mernoj sipci, menjaj ulje i filter ili kupi  u ovl.servisu pa menjaj sam, uzivaj u voznji. Nisam prodao auto zbog toga , vec zbog nemogucnosti da vozim. Pozz

Van mreže djordje48

Odg: Lanac problem kod kod Fabije FL 2011 1.2htp?
« Odgovor #5 poslato: 24. Nov, 2019. 18:01 »
Ako nekome treba set zupcenja za HTP CHFA motor ovo su sifre deliva bravo2