Autor Tema: spaljen kompjuter... the end...  (Pročitano 4872 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ivan4994Započeo temu

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #15 poslato: 19. Sep, 2014. 13:49 »
e ovako: jutros je bio ristic bravar, on ima originalnu skodinu dijagnostiku i nasao je neke dve greske u glavnom kompjuteru greska 18056 i u kontrolnom modulu greska 01312 i te dve greske se odnose na jednu istu stvar a to je da imobilajzer i centrala(tako zovu onaj deo u motornom prostoru iza akumulatora na pozarnom limu) nisu u vezi i da je najverovatnije crkla ta centrala posto imobilajzer ili kod kljuc radi. oznaka tog dela je  MAGNETI MARELI 036 906 034 BK. E sad, posto je taj deo najverovatnije crko i njega treba da promenim, niko ne zna da li je i sta je jos crklo posto treba njega da osposobe pa da vide dalje... nadam se da nije vise nista, a i majstori pretpostavljaju da je samo on. na mojoj su strani :bravo: ta centrala se koliko sam razumeo prodaje sa ili bez imobilajzera i kod kljuca, sto bi me pretpostavljam izaslo jeftinije ne znam. uglavnom, to je da kazem ono sto moram da zamenim, verovatno...
  • Vozi: fabia mk1 sedan 1.4 16v 74kw

Van mreže bugarin

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #16 poslato: 19. Sep, 2014. 14:14 »
centrala........je ECU, tj centralni racunar motora.
prodaje se bez icega, a narocito bez imobilajzera, jer je kod tvog modela imobilajzer inkorporiran u instrument tablu.
mozes da uzmes polovan ECU koji je bio na kolima sa identicnim motorom, i onda da se tvoj stari imobilajzer prekodira na novi ECU.

inace i jedan i drugi kod koji si naveo (18056 i 01312) se odnose na istu gresku. s tim sto je 18056 kod koji izbacuje WAG-COM dijagnostika, a 01312 kod koji izbacuje VCDS.

nadajmo se da ce tu stati :)
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže nebojsar

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #17 poslato: 19. Sep, 2014. 14:17 »
MAGNETI MARELI 036 906 034 BK

Ovoga bi trebalo da ima kod nas po otpadima, ako ne:

http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sac=1&_sop=2&_nkw=ecu+036+906+034

20 evra i postarina ili donosenje jos cca 10 i eto ti resenja, bar za taj deo problema.

  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže ivan4994Započeo temu

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #18 poslato: 19. Sep, 2014. 14:25 »
e bugarine, sad mi je monogo jasnije. samo jos jedna stvar. moram li uzeti sa identicnim brojem i oznakama na kraju ili se ta poslednja dva slova mogu razlikovati?
  • Vozi: fabia mk1 sedan 1.4 16v 74kw

Van mreže bugarin

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #19 poslato: 19. Sep, 2014. 14:56 »
ta dva zadnja slova su ti najbitnija, jer ona odredjuju za koji je motor ECU. jedno slovo razlike i neces auto nikad upaliti, ili ces napraviti jos vecu stetu.
cene napolju vidis na linku koji je postavio kolega nebojsar, a ovde idu od 10-50eura, zavisno od modela.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže ivan4994Započeo temu

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #20 poslato: 19. Sep, 2014. 15:02 »
hvala, primljeno k znanju! potrazicu pa javljam sta sam uradio!
  • Vozi: fabia mk1 sedan 1.4 16v 74kw

Na mreži djordjebg

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #21 poslato: 19. Sep, 2014. 16:51 »
Sta god ne mozes da nadjes, javljaj nabavicemo. Samo debelu paznju obrati na kataloske brojeve, sa time nema zezanja.


Van mreže tasa

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #23 poslato: 19. Sep, 2014. 18:53 »
sta li se to vw desilo da mu magneti pravi modul, e ne mogu da verujem  =))   pocinje polako da mi se javlja kina  =))  =))
  • Vozi: fabia sedan 1.9sdi, 2002, passat b6 2.0tdi 2008 Sportline

Van mreže nemanja_vr6

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #24 poslato: 19. Sep, 2014. 19:01 »
verovatno zajeb kao i sa simensovom elektronikom u tdi motorima  =))
Verovatno ih bosch dere pa hteli da ga zaobidju... a neide to bas lako  =))

Van mreže tasa

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #25 poslato: 19. Sep, 2014. 20:19 »
pa fiat se opametio sa stilom, dok mu je meteli pravio elektroniuku samo problemi, kako je preuzeo bosch, stilo progledao  :B=)
  • Vozi: fabia sedan 1.9sdi, 2002, passat b6 2.0tdi 2008 Sportline

Van mreže ivan4994Započeo temu

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #26 poslato: 20. Sep, 2014. 19:31 »
hvala svima na pomoci, nasao sam sa seata identican, sa vw oznakom, kao i moj stari za 50e, ali ne lezi vraze, otisli su i moduli airbag-a i abs-a... i njih sam nasao, sad idemo dalje... ma u pi... materinu vise... javljam uskoro sta je sve crklo i koliko me izaslo. ako neko bude hteo da se zeza sa kablovima, neka petnaest puta razmisli! jeftinije je platiti taksi do radnje sa akumulatorima i nazad nego rizikovati. ovo mi je bila skola, mada mnogo skupa skola... jos jednom hvala svima!
  • Vozi: fabia mk1 sedan 1.4 16v 74kw

Van mreže ivan4994Započeo temu

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #27 poslato: 24. Sep, 2014. 17:34 »
konacno! auto je popravljen, sve je kako treba, cena popravke je 290e. ne znam tacno u kom delu je bio kljucni kvar, detalje cu saznati sutra kad odem po auto, ali elektronicar kaze da ovakav kvar nije nikad imao! uglavnom, na autu je nesto zesce petljano sa celokupnom elektronikom i kaze da bi se to desilo pre ili kasnije. navodno je moglo i u toku voznje da se desi. ovo sa prespajanjem kablova je bila samo inicijalna kapisla... doduse, meni su i u skodi cacak rekli kad sam ga kupovao da je dobar, da je tacna kilometraza i sve, ali da su neke lampice pogasene, i da to ne treba da me brine i da samo vozim... ma sta to znacilo... bilo kako bilo, covek je sve vratio na fabricko stanje i to je sve sto me zanima! sad se lakse dise...  hvala jos jednom svima na podrsci i pomoci, mnogo mi je znacilo! :bravo:
  • Vozi: fabia mk1 sedan 1.4 16v 74kw

Na mreži 2 Busy

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #28 poslato: 24. Sep, 2014. 18:18 »
Svaka čast!Sad pamet u glavu i nov akumulator. :)

Послато са LG-D373


Van mreže ivan4994Započeo temu

Odg: spaljen kompjuter... the end...
« Odgovor #29 poslato: 26. Sep, 2014. 16:39 »
samo jedna napomena, ne znam da li je o tome bilo reci na forumu, ali ispod torpedo plastike(ona plastika ispod brisaca) mi je sve bilo puno blata i vode i sva instalacija koja tu prolazi(a pricamo o ABS-u, servu, kompu i sl.) je lezala u vodi. :o kad je elektronicar skinuo izolaciju sa te instalacije, zice su bile zelene i krute. da mi se nije desilo sta mi se desilo i da nisu morali to da otvaraju da gledaju instalaciju, sigurno bi mi u neko skorije vreme to pravilo problem. kome auto stoji ispod drveta ili neceg slicnog, neka iskoristi jos malo lepih dana, pa neka prekontrolise, da mu se slucajno ne bi desilo da dodje do prekida ili neceg goreg... >:D pozdrav!
  • Vozi: fabia mk1 sedan 1.4 16v 74kw