vec smo se negde dotakli te teme, ali evo ukratko:
imas dve varijante:
1) da nabavis fabricki VAG-AUDI-SEAT-SKODA set za reparaciju. evo jedan link na ebay-u tek da imas ideju kako izgleda, kako se koristi i koje su dimenzije
http://www.ebay.co.uk/itm/AUDI-A1-A3-A4-A6-GENUINE-MOBILITY-TYRE-PUNCTURE-REPAIR-KIT-SET-PUMP-REF-28-/251711330776?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a9b2a19d82) da kupis aftermarket reparacioni set, koji se sastoji samo od boce pod pritiskom u kojoj je i smesa za krpljenje i kompirimovani vazduh. ima ih u svakoj iole normalnoj prodavnici auto delova, auto kozmetike itd.
znaci, u prvoj varijanti imas i na linku sliku kako se koristi, a u drugoj varijanti samo povezes bocu na ventil i pustis sadrzaj u gumu.
ranije su majstori izbegavali da krpe gume koje su tretirane ovim sredstvima, ali sad je vec druga prica. drugacija tehnologija i hemikalije, pa se i lakse krpi guma. naravno, ako se pridrzavas uputstava sa repair-kita o tome koliko dugo i kojom brzinom smes da se kreces posle krpljenja gume ovom metodom.