Autor Tema: Škoda 1.9 74kw board comp  (Pročitano 3665 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Na mreži 2 Busy

Odg: Škoda 1.9 74kw board comp
« Odgovor #15 poslato: 30. Nov, 2014. 09:51 »
Koji je to auto bolji od Golfa dvojke?!Fabia,naravno. ;)
Druže,potpuno te razumem za ovo "svemirski brod".I ja sam prešao iz dvojke u Fabiju,takođe posle 6 godina.Slobodno pitaj i prolistaj forum,sve što te interesuje,ima par nas koji smo 24h online i koji možemo da odgovorimo,ako znamo.
Srećno sa Škodilakom i jedan savet,ne.prelazi preko 2000 obrtaja dok je hladan i dok ne postigne radnu temperaturu,duže će ti trajati i turbina i motor.  mahac


Van mreže hellreaserZapočeo temu

Odg: Škoda 1.9 74kw board comp
« Odgovor #16 poslato: 30. Nov, 2014. 11:58 »
Veoma korisna informacija,hvala na savjetu druže. Juče sam natankao rezervoar do čepa,prešao 100 km i 100 m uslovno rečeno otvorenog puta (gužva na putu) ,svratio ponovo na pumpu,samo 4,5l je ponovo dosuo do čepa,malo je reći da sam zadovoljan!
  • Vozi: Skoda Fabia 1.9 TDI 74 kw (2005)

Na mreži 2 Busy

Odg: Škoda 1.9 74kw board comp
« Odgovor #17 poslato: 30. Nov, 2014. 20:09 »
Posle svakog dužeg putovanja od 80km pa na više,poželjno je pre gašenja motora ostaviti da motor radi u leru 5 minuta,da se turbina "odmori".
Lično praktikujem i ovo.

Van mreže hellreaserZapočeo temu

Odg: Škoda 1.9 74kw board comp
« Odgovor #18 poslato: 30. Nov, 2014. 20:29 »
Svaki savjet je dobrodošao,hvala druže.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.9 TDI 74 kw (2005)

Van mreže musculus4

Odg: Škoda 1.9 74kw board comp
« Odgovor #19 poslato: 01. Dec, 2014. 16:09 »
ljudi ja se plekam sad sa pitanjem posto me je malo zbunilo sledece. Ovde se govori da ova fabia 1.9 tdi pd nema plivajuci zamajac a meni u auto cacku rekli da ima I da mi je zamena kvacila komplet sa zamajcem plivajucim 74 000 din.
  • Vozi: skoda oktavia A5 2.0 tdi 2007

Na mreži hakkler

Odg: Škoda 1.9 74kw board comp
« Odgovor #20 poslato: 01. Dec, 2014. 19:51 »
Posle svakog dužeg putovanja od 80km pa na više,poželjno je pre gašenja motora ostaviti da motor radi u leru 5 minuta,da se turbina "odmori".
Lično praktikujem i ovo.
i ako ideš na pumpu sa ac? :))

ne treba bas 5 minuta..ali neki tajming da..min..dve..ako si se vozio malo brze.Dovoljno je km prije usporiti..niža..brzina.