Autor Tema: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI  (Pročitano 14011 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #60 poslato: 10. Jun, 2016. 13:17 »
Kako misliš da nisu stigli ni do prvog servisa, zar nije 15.000km servisni interval ili 1 godina???

Bez da se vređamo druže stari, ni dizeli nisu što su nekad bili, čak ni sa potrošnjom :)
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket


Van mreže mirkuk38

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #61 poslato: 10. Jun, 2016. 13:50 »
Nisam mislio na promenu ulja, već na zupčasti, pumpu vode, španere itd.
Kod dizela se to radi na ~200.000km. Imaš u Pejinoj temi..

Da, dizel uvek troši 30% manje :P (mada to ne važi ovde na forumu)

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #62 poslato: 10. Jun, 2016. 13:56 »
Ako ne znaju drugi, znaš ti, kad god vozimo zajedno ti imaš potrošnju manju za 0,5 - 0,6 lit/100km.
Ako uzmemo u obzir težinu tvog auta, verujem da bi Octavia sa 2.0 TDI imala potrošnju manju od moje za max 1 lit/100km što se da proveriti sa Batketom kad budemo išli za Kragujevac...

@batke, hoćemo li meriti potrošnju kad budemo išli u Kragujevac?
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže Peja

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #63 poslato: 10. Jun, 2016. 14:02 »
poredicete 2.0 tdi i 1.2 tsi po potrosnji?  =)) Da poredite 1.6 tdi pa ajde...
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #64 poslato: 10. Jun, 2016. 14:08 »
A zašto ne? Zanimljivo je videti koliko Octavie sa različitim motorima troše i koliko je potrebno kilometara preći da bi se dizel isplatio??

Octavia 1.2 TSI Ambition paket košta 13.104 EUR
Octavia 2.0 TDI Ambition paket košta 18.636 EUR

Razlika je: 5.532 EUR
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže mirkuk38

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #65 poslato: 10. Jun, 2016. 14:46 »
1.2 je mlinac za kavu, a 2.0 je Enterprise.

Da bi seo u ovakvu stolicu, to batice košta....  =))


Van mreže nkteam

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #66 poslato: 10. Jun, 2016. 15:28 »
Nemojte TSI vs TDI diskusiju da svedete iskljucivo na razliku u potrosnji.

Neko jednostavno voli dizele/benzince i zeli da kupi dizela/benzinca ne gledajuci potrosnju.
Drugima je bazna cena automobila primarna i bitnija u odnosu na potrosnju.

Skodin zadatak je da jednostavno ponudi paletu motora dovoljno siroku da zadovolji svakoga :)
I sa te strane, meni ovaj motor izgleda kao skroz dobar potez. Samo jos da se pokaze u praksi.
  • Vozi: Octavia 2.0tdi Style 2016

Van mreže Mirkovic33

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #67 poslato: 29. Sep, 2016. 11:50 »
Ima nekog ko je vozio ovaj 1.0/115KS u Škodi? Kako to izgleda?
  • Vozi: VW Polo

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #68 poslato: 29. Sep, 2016. 12:27 »
  • Vozi: Yeti

Van mreže observer

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #69 poslato: 29. Sep, 2016. 18:42 »
Vidim da se niko ovde ne zali na 1.2 tsi, verovatno ce i sa 1.0 biti slicno. Za prosecnog vozaca 200.000 km je 10-15 godina upotrebe, odnosno cca 100 eur troska na mesecnom nivou (gruba racunica) do totalne amortizacije. Toliko neko potrosi na cigarete ;)
Hocu da kazem da cak i u slucaju da posle 200.000 km bude za bacanje, to nije nista tragicno. Nazalost, automobili postaju potrosna roba.
  • Vozi: VW Golf 7 1.2 TSI Trendline 2017

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #70 poslato: 28. Jun, 2018. 10:55 »
Od 31 nedelje 2018 ovaj 1.0tsi stiže sa GPF!
  • Vozi: Yeti