Autor Tema: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI  (Pročitano 14018 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Peja

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #45 poslato: 11. Maj, 2016. 18:11 »
1.0 tsi je zvanicno  ponudi :) navali narode   :bravo:

http://cc.skoda.at/nwapp/nws/ICC3/SKODA!de!!!C!!!/?&MGN=560
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD


Van mreže Neba

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #46 poslato: 11. Maj, 2016. 19:07 »
Interesantno da nema vise 1.2TSI od 110KS u ponudi, kao i da su ostavili 1.2TSI od 86KS....
  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #47 poslato: 11. Maj, 2016. 22:00 »
Ovde u Srbiji ako bude toliko (1500eur) skuplji taj trocilindrični (a neće), biće smešno. Ne možeš da dobiješ cilindar manje a  platiš više, ne ide. :-)))
  • Vozi: Yeti

Van mreže Peja

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #48 poslato: 11. Maj, 2016. 23:26 »
Sa ovog cenovnika odbijte oko 5kE i to su cene u Srbiji, a razlike u cenama izmedj usamih modela ostaju kakve jesu.

Edit: zato kupiš sabijeg 1.2 tsi, cipujes i dođeš na snagu 1.0 tsi motora, a ostane ti još dosta para :) uz cilindar više naravno
« Poslednja izmena: 11. Maj, 2016. 23:34 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #49 poslato: 12. Maj, 2016. 18:09 »
Ja nisam nikada bio oduševljen sa snagom i obrtnim momentom koji (fabrika) daje u 1.2tsi, rekao bih da mi je tek 1.4tsi potaman za vožnju. E, sad, ovaj 1.0TSI sa 115KS i 200Nm bi trebalo da ide sasvim OK a logično bi bilo i da troši još manje - pa mi se čini da će (ako ne bude manjkav) biti best baj. Međutim, ima problem u startu - skuplji je.
  • Vozi: Yeti

Van mreže mlax

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #50 poslato: 12. Maj, 2016. 19:04 »
Pa kako skuplji? Pre je verzija 1.2 tsi od 110 ks bila preko dve hiljade skuplja od 1.2tsi 86ks. Po ovom cenovniku razlika je manja - oko 1500 evra.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže KarlheinzZapočeo temu

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #51 poslato: 12. Maj, 2016. 23:51 »
Nadam se da će biti jeftiniji od ovoga sa 81kw što nestaje iz ponude. Hteo sam da kažem skuplji je novi mališa sa 3 cilindra i 1L od ovoga što je ostao sa 4 cilindra i 1,2L. Evo, sada gledam CZ cenovnik, takođe je 1500eur razlika između njih, u Active opremi. Kod nas će bude za 1/3 manje, da zaokružimo na 1000eur. :-)))) Znači ~13.600? .-))

Potrošnja goriva Oktavija (sa CZ cenovnika):
1,2TSI 63kw 5b   6,0/4,8/4,0
1.0TSI 85kw 6b   5,4/4,5/4,1

Po ovome, najveća razlika je u gradskoj potrošnji, gde može (da se desi) da bude i do 0,6L manje, mada je to već pitanje kako to u praksi ostvariti.
  • Vozi: Yeti

Van mreže mlax

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #52 poslato: 13. Maj, 2016. 19:53 »
Aha to si mislio. Ja sam isao logikom da ovaj novi menja stari 1.2tsi od 81kw, pa je s te strane malo jeftiniji.
Sigurno im je za pomenuti stari jako lose isla prodaja jer je bio dosta skuplji od slabijeg 1.2tsi a sustinski isti motor pa su resili da ga zamene. Sada idu na tu kartu vece snage i obrtnog momenta i manju potrosnju.
U svakom slucaju ne treba se zaletati, vec sacekati i videti kako ce se trocilinricni malisa pokazati. Tek je prisutan par godina u VW grupaciji sto je nedovoljno za zakljucke o trajnosti i pouzdanosti.
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže Peja

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #53 poslato: 13. Maj, 2016. 21:09 »
Mala šala: uskoro će se izjednačiti broj cilindara sa brojem turbina
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže voyager

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #54 poslato: 13. Maj, 2016. 21:18 »
Pa BMW je blizu toga, 4 turbine na 6 cilindra.
  • Vozi: Octavia A7 vRS 2.0TDI 6M

Van mreže ИгоР

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #55 poslato: 13. Maj, 2016. 21:23 »
Mala šala: uskoro će se izjednačiti broj cilindara sa brojem turbina
Још једна мања: Никад у животу нисам видио љепше дизајниране косачице на бензин...врхунац технолошког напретка!

Van mreže Peja

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #56 poslato: 09. Jun, 2016. 20:34 »
Secate se sta je bilo sa 1.2 tsi i lancem, a motor hvaljen i proglasavan najboljim u Evropi nekoliko godina uzastopno... svaki ciga svoga konja hvali. O kolikom uzorku je pricao taj sef? I njemu su ispricali odozgo verovatno.
1 godina je nista.
To sto je imao debi u Lupu nije merodavno.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD

Van mreže aleksandarzlatic

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #57 poslato: 10. Jun, 2016. 09:22 »
Ja lično verujem da će to biti sasvim dobar motor, naravno,o trajnosti 1.0 i 1.2 motora ne bih diskutovao ali videćemo, a verujem da taj motor neće biti ništa lošiji od Fordovog 1.0 Ecoboost motora koji je odličan i živahan...
Naravno, vreme će pokazati svoje...
Na sajtu mobile.de sam našao par Octavia 1.2 TSI sa lepim kilometražama...
« Poslednja izmena: 10. Jun, 2016. 09:27 aleksandarzlatic »
  • Vozi: Renault Kadjar 11.2019. 1.5 DCI 260Nm/115HP Business Edition paket

Van mreže mirkuk38

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #58 poslato: 10. Jun, 2016. 10:14 »
Zlatiću, pa ti motori nisu stigli ni do prvog servisa.. o čemu mi to pričamo ?!
Pa naravno da je projektovan barem do drugog servisa da dogura  :B=)

Van mreže Peja

Odg: Downsizing: 1.0TSI umesto 1.2TSI
« Odgovor #59 poslato: 10. Jun, 2016. 11:11 »
Sve zavisi od iz kog ugla se posmatra na problematiku. Npr. Ako bi automobil bio kupljen na lizing... egal... nije me briga, sluzice me odlicno te 3-4g, a ako planiram voziti duze (tj. imati u vlasnistvu) pa prodati... sa tih 120 kkm+, ja se ne bih usudio kupiti polovan automobil sa 1.2 a kamo li 1.0 tsi motorom.
Moj licni stav.
Glanc nov 1.0 tsi - sigurno nije los, trom ili nepouzdan.
« Poslednja izmena: 10. Jun, 2016. 11:14 Peja »
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD