Autor Tema: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...  (Pročitano 10035 puta)

0 članova i 5 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže munja23

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #30 poslato: 25. Sep, 2015. 19:41 »
Lepo izgleda. :)
  • Vozi: 2023 Karoq Style 1.5, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5, 2023 Fabia IV 1.0 TSI

Van mreže Turbo

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #31 poslato: 22. Dec, 2016. 10:44 »
Ne mogu da editujem.

Inače sam se blago razočarao plastičnošću enterijera, ooozbiljan downgrade u odnosu na F2 FL. Slična priča kao i F1 vs. F2. Ceo auto je dosta jeftiniji, samo se nadam da nisu štedeli tipa na debljini lima i antikorozivnoj zaštiti.

Recimo TSI više nema izolaciju ispod haube, baš je Dacia look kad se digne hauba, ručka kojom se otvara hauba, ona ručka kod znaka, je jeftinoća da bog sačuva. Oplate na vratima su isto cheap-o do daske.

Superb u Style u salonu isto užas blagi. Polovina komponenti enterijera je ista kao u Fabiji Active +, ručice, prekidači, baš siroto izgleda auto. Inače sam saznao da je ulazna cena za Superb oko 6-7000e, tako da je marža na jednom Superbu kao na 20-30 Fabija :D

Nedostatak bočnih lajsni na Fabiji je isto sa praktične strane bitan.
« Poslednja izmena: 22. Dec, 2016. 10:49 Turbo »

Van mreže munja23

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #32 poslato: 22. Dec, 2016. 11:17 »
Turbo, pricas o Style opremi? Ja imam izolaciju ispod haube, ne znam da li je to do motora ili do opreme (konkretno moj je 1.2 TSI DSG7).
Zavisi sta stavljas od dodatne opreme na Style, ali tesko da izgleda kao Fabia Active +.
  • Vozi: 2023 Karoq Style 1.5, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5, 2023 Fabia IV 1.0 TSI

Van mreže Turbo

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #33 poslato: 22. Dec, 2016. 13:03 »
Ne mislim na samu opremu, nego generalno na utisak automobila. Sve je šuplje i plastično, loša završna obrada i slično. Nema pomoći opreme kod šupljih vrata i plastičnog utiska i ovih sitnica koje sam spomenuo u prethodnom postu, ako želiš da razumeš na šta mislim. Znam da nije lako biti realan, ali nisam fanboy pa mogu sebi to da dozvolim. Sedeli smo u Fabiji Ambient i Rapidu Style sa dodacima i njih zagledali. Dobro je ako Style ima izolaciju haube. Recimo, baš mi je nesrećno rešen momenat kada se otvore prednja vrata na Fabiji, pa onaj šiljak što viri iz vrata na mestu iznad kvake, na ivici.

Ceo auto je kao "igračka", to su ćaletove reči, a on je čovek koga apsolutno ne interesuju automobili, naprotiv, totalni laik za to u svakom smislu. Ova dva reda teksta se odnose na Fabiju.

Meni je tugica da se izujem za Superb i da imam pola enterijera kao Fabija od 8000e. Recimo ručica migavca je identična kao na Fabiji (očajna).

Van mreže munja23

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #34 poslato: 22. Dec, 2016. 13:33 »
Razumem sta hoes da kazes. Imali smo u porodici F1, F1 FL, F2 i sada F3.
Da, ni meni se ne svidja. I primecuje se razlika, narocito izmedju F2 i F3 u pogledu zavrsne obrade.
Ono sto sam hteo da kazem da se sa dobrom opremom delimicno zamaskira taj osecaj.
Ono sto mene jako nervira:
- Zvuk zatvaranja vrata
- Zvuk koji dolazi kada zatvoris vrata a prozor je polu-otvoren (imam osecaj da ce prozor da se polomi)
- Cuje mi se zvuk iz dela vozacevog sigurnosnog pojasa (prilikom naglih pokreta, prelaska preko rupa - to cu da reklamiram, neka vide sta je tacno u pitanju)
- Samo vozacev prozor ima opciju da jednim klikom spustis ili podignes prozor, na svim ostalim moras da drzis do kraja dok se ne zatvori.

A sa druge strane sam prezadovoljan sa automobilom, motorom, transmisijom, opremom, stabilnoscu, itd...
  • Vozi: 2023 Karoq Style 1.5, 2022 Kamiq Monte Carlo 1.5, 2023 Fabia IV 1.0 TSI

Van mreže Turbo

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #35 poslato: 22. Dec, 2016. 17:13 »
Naravno to kažem u odnosu na F2. Ja i dalje hoću da kupim taj auto i nema boljeg za te pare spram potreba. Samo sagledavam degradaciju Škode. Umesto da ide lagano na gore oni kontra. Mogli su poboljšanje kao sa F2 na F2 FL makar. Tek toliko.

RN3 Pro via TT


Na mreži Markkoni

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #36 poslato: 22. Dec, 2016. 17:18 »
Plastika fantastika.
Realno je cela gama losije izradjena od prethodne, sa druge strane je jako dizajnerski napredovala kako spolja tako i unutra. Ja takodje imam izolaciju na haubi. Doplatio sam samo suspleh jer fabricki ne dolazi.
Cornering moze softverski kada postoje maglenke.

Tapatalk Post


Van mreže Turbo

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #37 poslato: 22. Dec, 2016. 17:28 »
Kako za suspleh? Jel to Paket za vožnju po lošim putevima ili nešto posebno? Nisam našao pojedinačnu stavku.

RN3 Pro via TT


Na mreži Markkoni

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #38 poslato: 22. Dec, 2016. 17:33 »
Ne, nisam ga dobio uz auto, vec je porucen naknadno i ugradjen na prvom servisu.

Tapatalk Post


Van mreže Neba

  • Vozi: Fabia 1.9 SDI

Van mreže rkoms

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #40 poslato: 02. Dec, 2017. 17:17 »
Jebiga ne da tata wagen vise, dete se opasno bilo prokur*ilo sa Mk1.

Ranije su nove tehnologije uvodili prvo u fabiu, i prvu je pustali u serijsku proizvodnju. Polo mk4 izasao tek 2002, golf mk5 2004, ibiza 2003......

Fabia pojela golfa 4 sa zavrsnom obradom, superb passatu ozbiljno otkinuo parce kupaca..... Octavia pravi bum....

Moralo je da se reaguje VW.....

I sad tuga... stare platforme, nema ni RSa (Jeste bila slaba prodaja, ali realno ko ce ispljune 20k da kupi RS sa onakvom karoserijom)
Evo novi Polo izasao,  a ta platforma ocekuje skodu ko zna kad, i ova prosla je dosla prekasno...

Bas steta, skoda je taman napravila neki krug kupaca, ali ovako tesko da ce se povecavati.
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže -nebojsa-

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #41 poslato: 02. Dec, 2017. 18:58 »
Slazem se, ja kao bivsi vlasnik dve Fabije I i povremeni korisnik Fabije II generacije i Roomstera, a i III sam probao, tvrdim da je Fabija I najbolje napravljen model od sve tri, pocev od zavrsne obrade, preko izbora motora do kvaliteta i izdrzljivosti.
Novi Polo (ni svidja mi se) i nova Ibiza (svidja mi se) imaju novu platformu, a Fabija ce da "guli" staru barem jos 2-3 godine... :(
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže Maksimus

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #42 poslato: 02. Dec, 2017. 19:16 »
Pa dobro,izasla je pre novog pola.
Sto se tice toga da wagen saplice skodu da mu ne bi uzimala parce kolaca,jel vi zaboravljate da je skoda u vw vlasnistvu,i da svaki dinar od nje ide njima. Tako da ne kolju oni skodu jer se osecaju ugrozeno,vec zato sto taj vrs verovatno nije imao prodaju kojom bi opravdao razvoj i proizvodnju.
Sto se obrade i kvaliteta tice,nije tu skoda jedinstvena,pa npr passat b5.5 je bio mnogo kvalitetnije odradjen od b6 itd.
Sa pojavom kodiaka i karoqa sirice se taj krug kupaca,nemojte da brinete.
Skoda je neverovatno izgradila brend od kad je pod VW-om.

Van mreže -nebojsa-

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #43 poslato: 02. Dec, 2017. 20:41 »
Ja ne govorim o saplitanju, misljenja sam (a vec sam i napisao par puta) da je sve to stvar postavke - trzisnog pozicioniranja brendova unutar koncerna. Vise sam misljenja da je VAG kao i mnogi drugi potencirao na smanjenju troskova proizvodnje (iliti povecanja profita) a to povlaci i pojednostavljenje modela, opreme, palete motora... Usteda je jedan od prioriteta.
Postoji stara prica da je Golf V bio drasticno skuplji i komplikovaniji za proizvodnju od IV, ali da se to sa IV vec ublazilo.
Imam priliku da uporedjujem dve generacije Octavije, kao i Fabija ranije, i jednostavno vidim gde su pojednostavili ili ustedeli. Vidim i sta je bolje u novijim generacijama, ali to ima smisla za razliku od planskog uproscavanja komponenata jedino radi ustede.
Uzmimo banalan primer instrument table na Fabiji I , ciji je gornji deo od meke plastike, na svim paketima opreme.
Kod II je to vec rezervisano za bolje pakete opreme, a kod III mislim da je cela tabla od tvrde plastike (barem one F III koje sam ja video; ispravite me ako gresim).
Izasla je i Fabija I pre Pola 9N pa je prva koristila novu platformu.
  • Vozi: Škoda Octavia 3 Combi 1,2 TSI 6B 2013. Toyota Corolla Sol 1,5 2024.

Van mreže lipovaccc

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #44 poslato: 02. Dec, 2017. 21:16 »
Evo da prenesem mišljenje mog oca koji u svojoj firmi ima 20 komada fabije mk3 sa 1.0 mpi 75ks motorm a pre 2 meseca uzeli su 10 komada Pezoa 208 1.6 HDI 75ks a kuci on ima svoju fabiju  mk1 Fl 2005god i ja moju mk1 fl 2005god ...

Sa fabijom MK3(Ambition+tempomat +naslon za ruku+ bolero)presao je 30 000km za 2,5 meseca prosao celu srbiju uzudž i popreko i zakljucak je sledeci u onosu na Mk1 fabiju

Fabija mk3 ima jako lošiji manuelni menjač u odnosu na mk1 od 20 koamda na svakoj zapinje menjac u  ulazu ili izalzu iz neke brzine .

Zvučna izolacija ostala ista na nivou mk1 nista tu nije popravljeno (samo su ovi novi motori tiši i ugladjeniji)...

Plastika pucketa na svakoj rupi i neravnini u odnosu na fabiu mk1 gde posle 12 godina  retko kad zašrkipi ...

Ručice za pokazivače pravca i brisace jako jadno napravljeni u odnosu na mk1

Vešanje nije uopšte bitnije promenjeno tako su reki u ovlascenom servisu kazu da tu nista nije radjno da bude bolje ...

Nosači menjača i motora promenjeni čak 2 puta u garanciji za 30000km


Plus ide na servo ,volan se jako laske okrece u odnosu na mk1

Kočnice su jako  osetljivije i bolje nego kod MK1

Veliki plus ide za novu instrument tablu koja je jako pregledna i na sve ove novotarije bolero i raznorazne senzore

Tempomat je dosta bolji i ugladjeniji u mk3

Kako bi moj cale rekao da ova fabia nova  nije mnogo napredovala u odnosu na svoju baku mk1  osim sto su motori jako jako napredovali ...

Ako uporedimo pežo 208 sa fabijom recu samo ovo da je novi  pežo 208 generaciju  ispred fabie  po svemu ....



  • Vozi: Škoda Fabia 1,2 htp 2005god