Pretraži sadržaj Škoda foruma [by Google]

 
 
Dobrodošli, Gost. Molim vas prijavite se ili se registrujte. Da niste izgubili svoj aktivacioni mejl?

Autor Tema: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...  (Pročitano 5000 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Peja

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #45 poslato: Decembar 02, 2017, 21:27:18 posle podne »
I od mene +, uz komentar da je isti kvalitet/nivo obrade plastike i kod Rapid-a, koji sam šmekao pre kupovine moje O2FL.
  • Vozi: Kodiaq 2.0 TDI DSG FWD, Hyundai i20 BC3

Van mreže -nebojsa-

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #46 poslato: Decembar 02, 2017, 22:46:51 posle podne »
Dodao bih samo da utisak kocnica kod Fabije I zavisi od velicine kocnica, prednjih diskova je bilo u 3 dimenzije, nazad je takodje bilo i sa dobosima i sa diskovima.
  • Vozi: VW Golf Mk6 1,4TSI Highiline

Van mreže Maksimus

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #47 poslato: Decembar 03, 2017, 01:01:08 pre podne »
Ma dobro,vec sam naveo da to nije retko(uproscavanje modela radi povecanja profita) nego sam samo sporio da wagen namerno cini skodu losijom,kao da ih kazni sto su mnogo dobar auto napravili(banalizujem,al razumete na sta mislim). To bi imalo smisla da su oni konkurenti,ali ovako sve pare idu na isto mesto i njima se isplati samo da pokriju sto veci deo trzista. VW sada gadjaju neki segment izmedju premiuma i klasicnih brendova (koliko ce se to uspesno pokazati videcemo),seat gadja neku sportsku notu (cupre i sl) a skoda pokriva neki segment koji je ranije pokrivao VW,znaci prakticna,prostrana i kvalitetna kola (koja se i lepo voze) po pristupacnoj ceni (kod nas je cena bukvalno nerealno niska,ne znam kako,ali retko koji brend je ovde isplativ kao skoda).

Van mreže rkoms

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #48 poslato: Decembar 03, 2017, 14:20:37 posle podne »
Ma dobro,vec sam naveo da to nije retko(uproscavanje modela radi povecanja profita) nego sam samo sporio da wagen namerno cini skodu losijom,kao da ih kazni sto su mnogo dobar auto napravili(banalizujem,al razumete na sta mislim). To bi imalo smisla da su oni konkurenti,ali ovako sve pare idu na isto mesto i njima se isplati samo da pokriju sto veci deo trzista. VW sada gadjaju neki segment izmedju premiuma i klasicnih brendova (koliko ce se to uspesno pokazati videcemo),seat gadja neku sportsku notu (cupre i sl) a skoda pokriva neki segment koji je ranije pokrivao VW,znaci prakticna,prostrana i kvalitetna kola (koja se i lepo voze) po pristupacnoj ceni (kod nas je cena bukvalno nerealno niska,ne znam kako,ali retko koji brend je ovde isplativ kao skoda).

Slazemo se mi sa tobom, ali si prvo delom promasio poentu, pa si posle lepo odgovorio. Prodaja VW Pola ne sme da opadne. Cilj nije da mu Fabia otkine deo kupaca vec da prikupi nove, a to sa mk1 nije bio slucaj, mk1 je (tesno ipak) pojela Pola mk4 u svakom pogledu, ne samo dizajnerskom. Samo da vas podsetim prva fabia uopste nije bila jeftina 19k evra za elegance a RS se preko prodavao i do 25k, jedino su ogoljene pocetne verzije bile 10k.

Secam se samo koliko se svuda iscekivala Fabia mk2, cak mnogo vise od Pola mk5, i sta smo dobili??
Dobili smo cipelu na platformi staroj 8 godina, umesto da zagrmi na novoj platformi PQ25.
To su docekali francuzi, italijani i ostali  kao 1 na 11, apolse i korejanci...
Ispade skoda iz B segmenta, i nista tu vw kao koncern nije dobio. Zato su i pokusali da se vade rapidom(da naprave nesto kao golf-octavia) ali kasno...

Samo kad se setim, pezo 206, c3, corsa, fiesta, clio, punto i ostali nisu mogli da joj prismrde, raspadali se na trapovima, skripali, unutra ocaj zivi zavrsna obrada.
A sad im se smeju sa novim modelima. Ostade fabia jedino iznad dacie, po modernizaciji, a to polu nema sanse da se desi, slazes li se?

VW je to pametno odradio i projektovao
Polo za sve tipove ljudi, od 18 do 88, klasican vw
Ibiza za mladje tipove ljudi i sa sportskim duhom
Fabia za starije i ultra konvencionalne ljude sa plicim dzepom

I tu smo mi koji smo se zagrejali za skodu ispusli jako...
Nije problem preci cemo mi na vw, ali cemo izgubiti razlicitost koju smo imali. Ja vise ni ne vozim toliko skodu, imam je kao drugi auto u porodici.




« Poslednja izmena: Decembar 03, 2017, 14:27:55 posle podne rkoms »
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže Maksimus

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #49 poslato: Decembar 03, 2017, 15:45:59 posle podne »
Iskreno nisam nikada ni imao fabiu,mada sam gledao mk3 i to u style 110ks dsg (zbog dsg-a)  i meni se bas svidela ponuda za taj auto,dodao jos vece felne i sport sedista i volan i to za cenu mnogo ispod slicno opremljenog klija (meni je u igri bio iskljucivo automatik). Odustao sam od fabie na kraju,ali meni se jako svideo auto,daleko od tako loseg kako neki opisuju.
E sad,naravno da fabia i ibica u nekom procentu uzimaju polu musterije,ali time pokrivaju i siri segment trzista. Krenemo od pola,neko zeli mladalackiji auto(ali mu je i polo interesanta) na kraju uzme ibicu,ali njima bolje,nije uzeo klija. Isto vazi i za fabiju,neko hoce pola ali onda vidi da fabija moze da se uzme za manje para i tu ona fakticki "uzme" kupca polu,ali opet pare odu vw-u,jer nije uzeo npr pezo 208. Nude siru paletu proizvoda da bi uzeli sto veci deo trzista,bez obzira da li ce doci do nekih sitnih "otimanja" kupaca,jer je najbitnije da ne dodje do gubljenja kupaca. Tako da nece oni napraviti fabiju namerno losijom od pola da bi ga sacuvali od otimanja kupaca,vec da bi nju ucinili isplativijom za sebe (sta mislis,koliko kupaca fabie zna na kojoj je ona platformi?). Ko zeli vw i moze da ga priusti on nece ni gledati fabiju,ali ko zeli vw a nece da da pare za vw je sada u vecem problemu nego ranije jer je fabija sada sapletena da bi bila jeftinija u proizvodnji i isplativija za njih (jeftinija prozivodnja-veci profit na manjoj ceni,pokriva budzet deo trzista). Izbor za razlicitost u ovom slucaju je ibica,a fabia je za skromniji budzet.
Oni su nasli racunicu u tome,bitno je da kupac kupuje seat-vw-skodu,a polo je tu perjanica (mada sada ima mnogo jaku cenu). Fabia vrs i nema mnogo smisla vise,pogotovo po tim cenama,jer realno od dizajna pa nadalje taj pravac vise stoji seatu(koji i uzima fabijino mesto kao sportski budzet model) i vw-u(koji gura "polupremijum" pricu).

Van mreže rkoms

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #50 poslato: Decembar 03, 2017, 17:59:25 posle podne »
Iskreno nisam nikada ni imao fabiu,mada sam gledao mk3 i to u style 110ks dsg (zbog dsg-a)  i meni se bas svidela ponuda za taj auto,dodao jos vece felne i sport sedista i volan i to za cenu mnogo ispod slicno opremljenog klija (meni je u igri bio iskljucivo automatik). Odustao sam od fabie na kraju,ali meni se jako svideo auto,daleko od tako loseg kako neki opisuju.
E sad,naravno da fabia i ibica u nekom procentu uzimaju polu musterije,ali time pokrivaju i siri segment trzista. Krenemo od pola,neko zeli mladalackiji auto(ali mu je i polo interesanta) na kraju uzme ibicu,ali njima bolje,nije uzeo klija. Isto vazi i za fabiju,neko hoce pola ali onda vidi da fabija moze da se uzme za manje para i tu ona fakticki "uzme" kupca polu,ali opet pare odu vw-u,jer nije uzeo npr pezo 208. Nude siru paletu proizvoda da bi uzeli sto veci deo trzista,bez obzira da li ce doci do nekih sitnih "otimanja" kupaca,jer je najbitnije da ne dodje do gubljenja kupaca. Tako da nece oni napraviti fabiju namerno losijom od pola da bi ga sacuvali od otimanja kupaca,vec da bi nju ucinili isplativijom za sebe (sta mislis,koliko kupaca fabie zna na kojoj je ona platformi?). Ko zeli vw i moze da ga priusti on nece ni gledati fabiju,ali ko zeli vw a nece da da pare za vw je sada u vecem problemu nego ranije jer je fabija sada sapletena da bi bila jeftinija u proizvodnji i isplativija za njih (jeftinija prozivodnja-veci profit na manjoj ceni,pokriva budzet deo trzista). Izbor za razlicitost u ovom slucaju je ibica,a fabia je za skromniji budzet.
Oni su nasli racunicu u tome,bitno je da kupac kupuje seat-vw-skodu,a polo je tu perjanica (mada sada ima mnogo jaku cenu). Fabia vrs i nema mnogo smisla vise,pogotovo po tim cenama,jer realno od dizajna pa nadalje taj pravac vise stoji seatu(koji i uzima fabijino mesto kao sportski budzet model) i vw-u(koji gura "polupremijum" pricu).

Upravo tako...
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže rkoms

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #51 poslato: Decembar 03, 2017, 18:04:22 posle podne »
Jedino sto moram da dodam, je da je cupra uvek imala svoj krug kupaca, a vRS je napravio bum nezavisno od nje.

Cak su englezi otimali o nju, briskoda puna njihovih topica, cak su i imali SE verziju, black edition sa raznim kozinim sedistima itd...

A i proizvodnja je kod njih isla do 2008, pa cak i u saobracajnim prva registracija 2009.....

Toliko o tom autu.
  • Vozi: SEAT Ibiza Cupra 1.4TSI

Van mreže Karlheinz

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #52 poslato: Oktobar 14, 2018, 16:39:25 posle podne »
  • Vozi: OctaviA5 1.9TDI 2008 Elegance+

Van mreže -nebojsa-

Odg: Fabia 3: prvi utisci, komentari, mišljenja...
« Odgovor #53 poslato: Oktobar 14, 2018, 19:36:14 posle podne »
C3 bolji od prethodnog C3, Fiesta nista bolja od prethodne, kao ni Fabija.
Nijedan od ova tri po meni trenutno nije medju najboljima u klasi.
  • Vozi: VW Golf Mk6 1,4TSI Highiline