Autor Tema: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)  (Pročitano 11295 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže hocukupimyetijaZapočeo temu

Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« poslato: 19. Feb, 2015. 01:04 »
Ljudi, iscitao sam sve na ovom forumu jer hocu da kupim polovnog Yetija 2011 1.4TSi, presao 68K. Suma sumarum, ovi TSi motori koliko vidim imaju problem potrosnje ulja i taj famozni lanac, i koliko vidim za to nema resenja.

Moje pitanje je ima li neko da vozi 1.4TSi i da je zadovoljan, jer kad covek cita ovako po forumu i internetu deluje kao da nijedan ne valja. 

Moja muka je sto vozim hondu (122K), auto koji ne poznaje nikakav problem i cija hauba se ne otvara osim pri redovnom servisu, i sad me plasi prelazak na nesto nepouzdano. Sto ne ostanem pri hondi? Zato sto mi treba sad SUV, a hondini su skupi...
« Poslednja izmena: 18. Mar, 2015. 12:57 Karlheinz Hell »
  • Vozi: Skoda Yeti 1.2tsi Experience


Van mreže vnov

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #1 poslato: 19. Feb, 2015. 15:41 »
Ja imam taj motor samo u oktaviji, sad sam na 35.000 km i nema nikakvih problema, potroši 200ml ulja izmedju dva servisa na 15.000 km.Dva servisa uradjena treći treba na 38.000.
  • Vozi: KAROQ FL, Ex KODIAQ, Ex Octavia A5 FL 1.4TSI ELEGANCE + RS LOOK

Van mreže Filip

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #2 poslato: 19. Feb, 2015. 15:44 »
kupi slobodno taj 1,4

problema s lancem imaju neke verzije 1,2 mada se i to rešava, a ulje troše više samo stari 2,0 tFsi

koliko znam na forumu ima puno 1,2 i samo jedan 1,4
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže nikolaj

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #3 poslato: 19. Feb, 2015. 15:50 »
Ako ti je potreban auto sa povišenim klirensom za penjanje po ivičnjacima,lakše savladavanje rupa po kolovozu, sa povišenom pozicijom vozača, lakšim ulaženjem (za nas malo starije idealno), onda Yeti 1.4TSI ima smisla, ali ako su potrebe za pravim SUV-om, onda nema ništa bez 4x4 pogona. Što se tiče lanca, mislim da je kudikamo manje pritužbi na taj trrr. zvuk pri paljenu bilo kod motora 1.4 nego 1.2., a i oni koji su imali te pritužbe i zamenili lanac u garantnom roku uglavnom se više ne žale. Problem sa 1.2 TSI 2010. i 2011.god je bio sa hidrauličnim zatezačem lanca koji je već 2012. zamenjen drugačijim sistemom i postavljen je niže i sa druge strane, kako bi ranije ulje dospelo u nivo hidrauličnog zatezača. Zato pri startovanju motora ( kod navedenih godišta ), treba sačekati bar 15-20 sekundi sa pritiskanjem papučice gasa i kretanjem. Kada je potrošnja ulja u pitanju, ne troše samo TSI motori već i noviji benzinski motori drugih proizvođača ( Hyundai, Toyota ), primeri iz mog komšiluka.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže hocukupimyetijaZapočeo temu

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #4 poslato: 19. Feb, 2015. 17:12 »
Hvala svima na odgovorima bravo2

Ne treba mi 4x4, ali mi treba sve ostalo. Do vikendice imam 400m kamenjara, za koji mi treba visok klirens, a ne snaga, zivim u centru pa su ivicnjaci opet rezon, svake zime kopaonik, itd. Dakle, treba mi SUV, ali onaj ciji "runing cost" ne izlazi izvan okvira obicnog auta. Nego sad je sledeca muka - jutros sam okrenuo nekoliko Skodinih servisa i svi su mi rekli da 1.4 motori nemaju uopste taj problem lanca kao 1.2, i taman sam mislio da sam konacno doneo odluku da uzmem ovog yetija iz oglasa, kad mi jedan od sagovornika iz Skode ponudi za 1000 eura manje model isto godiste, isti (bogat) paket opreme, ista kilometraza i jos 6 meseci garanciju na auto. Kakav je to problem pitate se, e pa jedna stvar nije ista, motor je slabiji - 1.2...

I sad nisam pametan sta da radim, kudikamo pre bi kupio u skodinom salonu polovnjaka sa garancijom, jos za manje pare, ali nisam hteo 1.2 motor, jer pored svega nabrojanog mi treba auto i za duga putovanja po auto putu, sa vecom snagom, manjim brojem obrtaja zbog udobnosti...


  • Vozi: Skoda Yeti 1.2tsi Experience

Van mreže nikolaj

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #5 poslato: 19. Feb, 2015. 22:07 »
Slatke muke. :) Za tvoje  navedene potrebe, posao bi završio i motor 1.2, sa 1-1,5 l manjom potrošnjom i 1000 evrića tebi u džepu. Sa druge strane malo snažniji i pretpostavljam dugovečniji motor,bez "problematičnog" lanca, ima svoje prednosti s'obzirom na težinu vozila. Trenutna razlika u ceni novih vozila između motora 1.2 i 1.4 je samo 200 EUR-a, pa bi mogao da probaš da malo spustiš cenu tog Yetia 1.4. U svakom slučaju srećno sa kupovinom, šta god da izabereš.
Nekoliko poslednjih postova bi administratori mogli da prebace u novu temu sa naslovom na  primer: Pomoć pri  kupovini polovnog Yetia
« Poslednja izmena: 19. Feb, 2015. 22:14 nikolaj »
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže hocukupimyetijaZapočeo temu

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #6 poslato: 19. Feb, 2015. 22:39 »
ne bih zalio vecu potrosnju za bolji osecaj u voznji sa jacim motorom, jer to je mala razlika, ali je tesko oboriva prednost garancije pri kupovini polovnog auta. tu se covek uvek plasi nekog skrivenog motiva za prodaju, a garancija taj rizik smanjuje na minimum.

evo pogledah, razlika je oko 700 eura izmedju 1.2 i 1.4, nije 200...
  • Vozi: Skoda Yeti 1.2tsi Experience

Van mreže nikolaj

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #7 poslato: 19. Feb, 2015. 23:34 »
evo pogledah, razlika je oko 700 eura izmedju 1.2 i 1.4, nije 200...

Pogledaj Adventure paket opreme :

http://www.skoda.co.rs/novi-yeti-outdoor/novi-yeti-outdoor-cenovnik/
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže hocukupimyetijaZapočeo temu

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #8 poslato: 19. Feb, 2015. 23:55 »
vidi stvarno...

mrzi me detaljno da gledam pakete, ali na prvi pogled mi nije jasno zasto bi neko kupio osnovni paket active, kad adventure ima sve iz skupljih paketa za skoro iste pare?
  • Vozi: Skoda Yeti 1.2tsi Experience

Van mreže nikolaj

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #9 poslato: 20. Feb, 2015. 00:21 »
Mislim da je to najprodavaniji paket opreme za Yetija, od kad se kod nas pojavio krajem 2012 godine.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Van mreže Filip

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #10 poslato: 20. Feb, 2015. 08:05 »
druže što hoćeškupišyetija ako je taj auto crn iz Kraljeva sa oglasa prodaje se povoljno pa ga kupi, cenićeš veću snagu, karoserija je kockasta, 20ak konja više neće da mu šteti, da ne kažem Škodi =))
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže nikolaj

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #11 poslato: 20. Feb, 2015. 11:36 »
20ak konja više neće da mu šteti, da ne kažem Škodi

Upravo tako, ja bih izabrao taj 1.4TSI.
  • Vozi: Škoda Yeti 1.2 TSI Active, 2011.

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #12 poslato: 20. Feb, 2015. 23:07 »
vozio sam yeti-a taj stariji model sa slabijim motorom 1.2 po gradu i ne mene je ostavio jako los utisak , ne auto nego motor koji je preslab za tako veliki auto, moras gas da pritisnes do kraja da bi auto islo kako treba, za 1.4 ne znam nisam probao

Van mreže joca 58

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #13 poslato: 21. Feb, 2015. 22:55 »
Otprilike kao sa devojkama.Kome se koja svidi.Ja od skora vozim 1.2 sa dsg menjacem 7 brzina i za predjenih blizu 6000km nemam zamerki na motor kako u gradu tako na vikendici(F.GORA)put sa rupama.Sve zavisi sta se ocekuje  za te pare.Sta god da odlucis sretno bili.Valjda cemo saznati sta si odabrao.Pozdrav YETIJEVSKI :RR)
  • Vozi: yeti 2011 1,2 DSG expiriens

Van mreže hocukupimyetijaZapočeo temu

Odg: Hocu da kupim Yeti 2011 1.4TSi (kupio 1.2tsi)
« Odgovor #14 poslato: 21. Feb, 2015. 23:44 »
jeste, to je taj iz kraljeva, ali nisam otisao da ga pogledam, malo me mrzi da se cimam iz beograda. a jos uvek imam dilemu oko ovog u beogradu koji mi Skoda nudi. u pitanju je slabiji motor, ali je Elegance paket, ludilo od opreme, klimatronik, felne 17ice, bi-xenon farovi, komande na volanu, sva cetiri podizaca prozora, gomila stvari koje nema ovaj u kraljevu, a pri tom za manje para i plus garancija. ali onda me jedna stvar iznenadi - yeti presao 66 hiljada, koza na volanu vidno izlizana, rucica menjaca izlizana, kljuc od auta do kraja izlizan, kao da je auto preko 10 godina star i mnogo vise presao. nije sporna kilometraza, ne vracaju kilometrazu valjda ovi iz skode, tu je i servisna knjizica, ali objektivno neki detalji na autu deluju starije od mog auta koji jeste 10 godina star i presao duplo vise. otvoris haubu, opet moj motor deluje mladje. danas sam otvarao i haubu na yetiju od mog drugara koji je presao samo 34 hiljade km, i njegov motor deluje ofucanije od mog.

i sad me jede crv, treba prodati svoj auto i dodati jos toliko para da se sedne u nesto sto deluje istrosenije, makar sto se kozmetike tice...  wac1

izgleda su materijali koje skoda koristi mnogo losiji od hondinih... izvinte svi na forumu ovde  ;)



  • Vozi: Skoda Yeti 1.2tsi Experience