Meni se dešavalo na jednom od prethodih automobila (isti slučaj se desio i bratu) da je na dužim relacijama nešto u pogonu počelo da lupa i to sve više kako se doda gas. Kada se auto ohladi, više ništa ne lupa, auto ide normalno i ne može da se otkrije šta je, sve do sledećeg odlaska na duži put. Posle nekoliko meseci počne stalno da lupa i u gradskoj vožnji i na kraju utvrdimo da je u pitanju levi homokinetički zglob, ali ne onaj do točka, već unutrašnji - do menjača, zamenimo i sve OK. Valjda se mast u njemu ispostila od starosti ili je klasičan zamor materijala. Burazer je mnogo gore prošao sa njegovom Jettom, isto mu se desilo, ali na putu do Herceg Novog, pa je tamo morao da menja homokinetički.
Uglavnom, kada se skine homokinetički i obriše mast, kuglice u njemu ne smeju biti žuto-braonkaste boje. Ako nisu više sive - onda je za zamenu - tako kažu majstori. I nije obavezno da mast iscuri da bi prolupao zglob.