Autor Tema: Homokineticki-problem ili ne?  (Pročitano 2225 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže djordje cacakZapočeo temu

Homokineticki-problem ili ne?
« poslato: 17. Mar, 2015. 11:50 »
Naime homokineticki mi se pre par dana cuo kao lud prilikom motanja i na levo i na desno,u pojedinim trenutcima je lupao kao da ce da ispadne sa poluosovinom i onda od jednom se vise niti cuje,niti lupa niti daje znak da je pokvaren,manzetna deluje ok,nema tragova da je pocepana ili da je mas iscurila.A pitanje je da li je neko imao slican ili isti slucaj i zasto se ovo desilo?
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god


Van mreže milosgranice

Odg: Homokineticki-problem ili ne?
« Odgovor #1 poslato: 17. Mar, 2015. 19:52 »
Ako se cuo menjaj, ja sam imao isti slucaj, cuo se na motanju jedno vreme i prestao, vozio sam tako i zaboravio na njega dok se nije odjednom javio uvece oko 18h melje na pravcu, tockove nisam smeo da namotavam imao sam utisak da ce da ispadne,gace sam napunio dok sam stigao do majstora. Od tada menjam sve cim primetim da ne valja. Sta se izdesavalo da prestane krckanje ne znam, al me oladio.

Послато са GT-S5570 користећи Тапаток 2

  • Vozi: fabia 1.9sdi

Van mreže djordje cacakZapočeo temu

Odg: Homokineticki-problem ili ne?
« Odgovor #2 poslato: 23. Mar, 2015. 21:09 »
Ovaj slucaj izgleda nema odgovor?!
  • Vozi: Fabia 1.4 MPI 8v 200 god

Van mreže skodilakprvi

Odg: Homokineticki-problem ili ne?
« Odgovor #3 poslato: 23. Mar, 2015. 21:17 »
Da sam na tvom mestu, skinuo bih manžetnu i proverio zglob, verovatno je suv.
Ubaci mu svežu mast i teraj.
  • Vozi: Octavia 1.9 TDI PD 105ks.

Van mreže vlada320

Odg: Homokineticki-problem ili ne?
« Odgovor #4 poslato: 23. Mar, 2015. 23:03 »
Meni se dešavalo na jednom od prethodih automobila (isti slučaj se desio i bratu) da je na dužim relacijama nešto u pogonu počelo da lupa i to sve više kako se doda gas. Kada se auto ohladi, više ništa ne lupa, auto ide normalno i ne može da se otkrije šta je, sve do sledećeg odlaska na duži put. Posle nekoliko meseci počne stalno da lupa i u gradskoj vožnji i na kraju utvrdimo da je u pitanju levi homokinetički zglob, ali ne onaj do točka, već unutrašnji - do menjača, zamenimo i sve OK. Valjda se mast u njemu ispostila od starosti ili je klasičan zamor materijala.  Burazer je mnogo gore prošao sa njegovom Jettom, isto mu se desilo, ali na putu do Herceg Novog, pa je tamo morao da menja homokinetički.
Uglavnom, kada se skine homokinetički i obriše mast, kuglice u njemu ne smeju biti žuto-braonkaste boje. Ako nisu više sive - onda je za zamenu - tako kažu majstori. I nije obavezno da mast iscuri da bi prolupao zglob.
  • Vozi: Mercedes B180 w245 / ex Fabia mk1 1.4 16v