Autor Tema: DSG, N ili D?  (Pročitano 5496 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Miro MNE

Odg: DSG, N ili D?
« Odgovor #15 poslato: 22. Jun, 2015. 21:48 »
Ja sam izbacivanje u N praktikovao samo prilikom stajanja na nekoj uzbrdici ili duzeg stajanja na semaforu, ostalo vreme sve u D modu. Inace kad izbacis u N oseti se trenutno "rasterecenje" i mirniji rad motora, to mi je bio glavni razlog zašto sam prebacivao u N. Jel tvoj auto ima S mod, pitam čisto iz radoznalosti?


Upravo iz tog razloga na svakom automatiku kog vozim (a sluzbeno ih imam 2) istu praxu primjenjujem. Osjeti se ogromno rasterecenje cim prebacim u N. Mislim da po logici stvari time produzavam zivotni vijek menjacu.
  • Vozi: Fabia 2.0 MPI


Van mreže Turbo

Odg: DSG, N ili D?
« Odgovor #16 poslato: 23. Jun, 2015. 09:30 »
S tim da DSG nije automatik pa se pravila o upotrebi automatika ne primenjuju.

Van mreže AcoSk

Odg: DSG, N ili D?
« Odgovor #17 poslato: 23. Jun, 2015. 15:15 »
+1

Van mreže nebojsar

Odg: DSG, N ili D?
« Odgovor #18 poslato: 23. Jun, 2015. 19:08 »
S tim da DSG nije automatik pa se pravila o upotrebi automatika ne primenjuju.

Jos ako nadjes papucicu za kvacilo i ubacis brzine u H poverovacu ti :) Elem svi se po forumima spore ali je jasno  da je to robotizovani manuelni menjac.  Nema pedalu kvacila, sam menja brzine, ima svoju logiku stoga ne moze u kategoriju klasicnog   manuelnog. Najpribliznije bi bilo da se zove poluautomatski menjac. To sa neke tehnicke strane.

Sa laicke strane klasicnog korisnika, VW marketinga, osecaja u voznji - ponasa se kao savrseni automatik.
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže Turbo

Odg: DSG, N ili D?
« Odgovor #19 poslato: 23. Jun, 2015. 23:36 »
Sa aspekta vozača on se ponaša kao automatik, sa aspekta tehnickog sastava sistema nema dodirnih tačaka sa automatikom u pravom smislu, dok sa manuelnim može da se praktično izjednači. Fali mu samo pedala kvacila.

Van mreže liamZapočeo temu

Odg: DSG, N ili D?
« Odgovor #20 poslato: 24. Jun, 2015. 12:46 »
Sa aspekta vozača on se ponaša kao automatik, sa aspekta tehnickog sastava sistema nema dodirnih tačaka sa automatikom u pravom smislu, dok sa manuelnim može da se praktično izjednači. Fali mu samo pedala kvacila.

Mozes li mi objasniti koja je razlika izmedju DSG-a i nekog tehnickog automatskog menjaca? I na kraju sta je kvalitetnije, tj bolje?
  • Vozi: Skoda Octavia 1.9tdi DSG 2009.