Autor Tema: Fabia 1.4 16v 74kW EGR ventil  (Pročitano 3910 puta)

0 članova i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DjoleZapočeo temu

Fabia 1.4 16v 74kW EGR ventil
« poslato: 10. Jun, 2013. 21:45 »
Problem imam otkako sam kupio (polovan) auto. pali se ona žuta lampa sa ikonicom motora na tabli. Na kompjuteru očitava grešku Lambda sonde ili EGR valve. Kako sam L.sondu proveravao, ostaje samo taj EGR ventil. Koliko sam čitao na forumima i kojekude, on vraća deo izduvnih gasova u usisnu granu (pod komandom komjutera se dozira količina, odnosno hod solenoida u samom ventilu koji propušta / zatvara protok ovih gasova). Auto je prešao 100000 i dosada EGR nije menjan, niti diran.
Moje je pitanje da li se pomenuti vebtil može servisirati / očititi / oprati kako bi imao iste ili bar slične karakteristike kao nov? Isplati li se kupovati polovan? Koliko ću dobiti kroz potrošnju, startnost, brzinu, snagu ako pomenuti deo servisiram - zamenim (prosto ima li smisla majati se sa tim)? Svaka preporuka dobro dodje
Inače auto radi OK, ne troši ulje, 600-700 obrataja na leru, sva četiri cilindra na OBD pokazuju 0,0 (bez anomalija), prosek potrošnje po bord kompjuteru na relaciji AR-BG (Orašac, Mladenovac, autoput) 5,6 (po naseljenim mestima po ograničenju, na auto putu malo brže >:D do 160).
Dakle da Vas čujem. ..   

Van mreže DUTJA ZP

Odg: Fabia 1.4 16v 74kW EGR ventil
« Odgovor #1 poslato: 10. Jun, 2013. 22:03 »
Ja sam vec pisao o mom problemu sa EGR ventilom.... ukratko moj savet ti je da zatvoris EGR ventil, za svaki slucaj sipas hemiju za benzinca da ocisti sto je zaprljano i uzivas u voznji bez nepotrebnih glavobolja sa kupovinom,popravkom i sl.

Van mreže DjoleZapočeo temu

Odg: Fabia 1.4 16v 74kW EGR ventil
« Odgovor #2 poslato: 13. Jun, 2013. 22:08 »
Ja sam vec pisao o mom problemu sa EGR ventilom.... ukratko moj savet ti je da zatvoris EGR ventil, za svaki slucaj sipas hemiju za benzinca da ocisti sto je zaprljano i uzivas u voznji bez nepotrebnih glavobolja sa kupovinom,popravkom i sl.
Video sam na YT (YOU TUBE) i tu opciju (sa limenkom, tačnije limom od limenke) i nije mi baš najjasnije kako se to odražava na vožnju, kasnije? Da li brljavi kompjuter? Postoji li mogućnost da se ošteti neki deo motora? Da li se povećava potrošnja? Koju tečnost za čišćenje da koristim i gde ima da se kupi?

Van mreže DUTJA ZP

Odg: Fabia 1.4 16v 74kW EGR ventil
« Odgovor #3 poslato: 14. Jun, 2013. 00:04 »
Djole moj ti je savet da zaboravis na YT i da ti EGR iskljuci elektricar,koliko sam ja upucen i kompjuterski ga mora iskljuciti a ne samo mehanicki zatvoriti,ako si iz BG i treba ti preporuka servisa,javi na PP. Sto se tice posledica - nema ih. Auto ide normalno,lepse vuce, mirniji je na leru nema oscilacija osim ako nije otisla lambda sonda. sredstvo za ciscenje benzinca Motul na Senjaku kod uvoznika,vidi tacnu adresu na netu.
Inace ljudi i preventivno iskljucuju EGR da im ne bi bezveze prljao motor jbg nije po euro 3 standardu ali sva prljavstina od sagorevanja ide napolje. Ne gubis nista kad ga zatvoris a potrosnja goriva bi trebala i da ti se smanji jer ce biti mirniji,jedino ce ti stalno sijati check engine lampica iliti popularni helikopter  :D



Pretraga foruma [Google]