Autor Tema: EA288 2.0TDI 150/340Nm vs 190/400Nm  (Pročitano 2865 puta)

0 članova i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže mirkuk38Započeo temu

EA288 2.0TDI 150/340Nm vs 190/400Nm
« poslato: 15. Jun, 2015. 12:11 »
Jedva iskopah grafikone za ova dva motora.. uradio sam overlay da mogu direktno da ih poredim.



Svetlije linije su izmerene nakon chiptuninga, a sive su stock.
Slabiji motor očigledno ima manju i živahniju turbinu koja mu daje prednost od nekih 200rpm na početku.
Ali već na 2100rpm 190ica izbija napred nekih 7-8% sve do 3000rpm. Posle toga, sve do 5000rpm jača turbina se pokazuje u najboljem svetlu.. razlika se penje na nekih 20%, da bi na kraju imali dodatnih ~250rpm koliko motor može ući u "crveno" a da ne izgubi dah (chipovana varijanta), odn. dodatnih 500rpm u stock varijanti.

DSG u S modu na stock 190ici šalta na 4.600rpm, dakle na nekih 280Nm.
Primećujem da je 150ica procentualno dobila više nakon chiptuninga, kao i da je turbo rupa smanjena za ~200rpm, dok je na 190ici smanjena jedva za 50ak rpm.

Molim vas za komentare.. šta je poželjnije imati.. motor koji nešto ranije i bolje povlači, ili ovaj drugi koji već od 2100rpm povlači bolje, a od 3000 do 5000rpm pravi najveću razliku i više ulazi u "crveno"?

 beer1


Van mreže bugarin

Odg: EA288 2.0TDI 150/340Nm vs 190/400Nm
« Odgovor #1 poslato: 15. Jun, 2015. 12:43 »
zavisi da li ti treba za drag, krug, brdo ili illegal street racing.
  • Vozi: Octavia mk2 1.9tdi PD

Van mreže Filip

Odg: EA288 2.0TDI 150/340Nm vs 190/400Nm
« Odgovor #2 poslato: 15. Jun, 2015. 13:48 »
150 je sasvim dovoljno, ali napomena: tu je potrebniji 4x4 pogon nego neki konjić ili Nm više!
  • Vozi: Škoda Octavia 1.8 TSI Elegance + Eibach & RS 18" + Revochip

Van mreže nebojsar

Odg: EA288 2.0TDI 150/340Nm vs 190/400Nm
« Odgovor #3 poslato: 15. Jun, 2015. 14:11 »
Bas tako, 4x4 je korisniji. Dakle 150ks plus 4x4 ili cak 1.8 tsi 4x4. Razlika u potrosnji mozda par litara ali servisi na duze staze jevtiniji...
  • Vozi: Skoda Fabia 1.2 HTP, VW pasat B8 2.0TDI

Van mreže mlax

Odg: EA288 2.0TDI 150/340Nm vs 190/400Nm
« Odgovor #4 poslato: 02. Sep, 2015. 23:12 »
Da li su ova dva motora "hardverski" po cemu razliciti. Zakljucujem da imaju razlicite turbine. Da li jos nesto?
  • Vozi: Superb 2.0tdi 2020

Van mreže mirkuk38Započeo temu

Odg: EA288 2.0TDI 150/340Nm vs 190/400Nm
« Odgovor #5 poslato: 03. Sep, 2015. 08:44 »
Jači motor ima veću turbinu (što ima svojih prednosti i mana), zatim ima drugačije dizne (veći maximalni protok), mislim da je razlika i u interkuleru (mada za ovo nisam 100% siguran) i ima SCR (Selective Catalytic Reduction) koji koristi AdBlue tečnost (čep za dosipanje nalazi se pored čepa za dizel gorivo). Različito se čipuju i imaju različite krive obrtnog momenta (150KS pomerena u levo (ka nižim obrtajima), dok je kod 190KS pomerena u desno (ka višim obrtajima)).