Jedva iskopah grafikone za ova dva motora.. uradio sam overlay da mogu direktno da ih poredim.

Svetlije linije su izmerene nakon chiptuninga, a sive su stock.
Slabiji motor očigledno ima manju i živahniju turbinu koja mu daje prednost od nekih 200rpm na početku.
Ali već na 2100rpm 190ica izbija napred nekih 7-8% sve do 3000rpm. Posle toga, sve do 5000rpm jača turbina se pokazuje u najboljem svetlu.. razlika se penje na nekih 20%, da bi na kraju imali dodatnih ~250rpm koliko motor može ući u "crveno" a da ne izgubi dah (chipovana varijanta), odn. dodatnih 500rpm u stock varijanti.
DSG u S modu na stock 190ici šalta na 4.600rpm, dakle na nekih 280Nm.
Primećujem da je 150ica procentualno dobila više nakon chiptuninga, kao i da je turbo rupa smanjena za ~200rpm, dok je na 190ici smanjena jedva za 50ak rpm.
Molim vas za komentare.. šta je poželjnije imati.. motor koji nešto ranije i bolje povlači, ili ovaj drugi koji već od 2100rpm povlači bolje, a od 3000 do 5000rpm pravi najveću razliku i više ulazi u "crveno"?
